quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:38 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ga eerst naar de abortuskliniek en haal daar alle foetussen weg. Ga dan naar de FEBO (met voldoende geld) en verwissel alle kroketten van de broodjes kroket met de foetussen![]()
![]()
Stamcellen zijn toch gezond voor ieder 14.gif!
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:34 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ingewikkeld, maar wel matig leuk:
- Koppel de ingang van een 'wormgat' (zie [WFL] forum voor uitleg over wat een wormgat is) aan een van de luikjes en koppel de uitgang van het 'wormgat' aan de balie van een McDonalds.
De eerste de beste persoon die denkt een kroketje uit de muur te trekken wordt dan naar binnengezogen en bij de McD weer uitgespuugd. Kan hij een Big Mac bestellen! Zorg wel dat je er bijstaat en roep dan heel hard 'PWND!!!' als de persoon ineens verschijnt!
Een, een, een Frikandelgat.... Geniaal! Ik ga snel bellen met het patentburo!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef BocaDillo het volgende:
[..]
en en en en en en en en en en en en de worm met de frikandel omwisselen
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:36 schreef zoalshetis het volgende:
geen grap wel gebeurd. ik heb een egyptische vriend en die is moslim. wij kwamen uit de coffeeshop en hadden honger. febo bij rembrandplein. hij vragen: "zijn die kipkluifjes halal?"
dat waren ze volgens de uitbater. hij hapje nemen. ik dikke vette pret met kroketten met inkt inspuiten*. totdat ik ineens een egyptische kreet hoor. hij en ik zagen duidelijk een ader vol bloed lopen. hij zeggen, krijgt een nieuwe en wederom gewoon niet uitgebloedde kip, weer een nieuwe. we hadden wel lol.
*deze zin is niet waar, want ik was aan het schransen.
was ook niet grappig bedoeld. de moraal is dat als je van te voren aangeeft dat je iets niet wil hebben met je vreten, ze een nieuwe geven, netzoals je halalkipvlees krijgt. ben je wel vier kipjes verder.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:05 schreef doppelgänger het volgende:
[..]sorry, maar ik snap echt niks van deze anekdote..
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:42 schreef Rosbief het volgende:
Of als negroīde FEBO-medewerker achter zo'n vakje gaan staan en je lul erin leggen als er een lekker wijf aankomt.
Zij zo dat vakje openen en aan die frikandel trekken die er niet uit wil,
en dan vervolgens heerlijk in d'r gezicht ejaculeren!![]()
![]()
![]()
![]()
Krijgt hij de eer weer!quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
Braun je hebt 't hem geflikt.... het eerste geslaagde copytopic sinds de rommelmarktgrap
Goed planquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:53 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Een, een, een Frikandelgat.... Geniaal! Ik ga snel bellen met het patentburo!
Je bent mij nu even kwijt???quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:54 schreef BocaDillo het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga nu even frikandellen in de tuin zoeken voor de vis.
Ik denk de frikandellen in de frikandelgaten in de tuin om mee te vissenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Je bent mij nu even kwijt???
Kankermongool.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:34 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ingewikkeld, maar wel matig leuk:
- Koppel de ingang van een 'wormgat' (zie [WFL] forum voor uitleg over wat een wormgat is) aan een van de luikjes en koppel de uitgang van het 'wormgat' aan de balie van een McDonalds.
De eerste de beste persoon die denkt een kroketje uit de muur te trekken wordt dan naar binnengezogen en bij de McD weer uitgespuugd. Kan hij een Big Mac bestellen! Zorg wel dat je er bijstaat en roep dan heel hard 'PWND!!!' als de persoon ineens verschijnt!
das nou niet echt aardig he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |