Ze paste niet door de deur.quote:
Misschien dat ze daarom juist 35KG teveel wil wegen..quote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef Emu het volgende:
Anders zou je enorm mooi en aantrekkelijk zijn en had ik je zeker aangesproken
Touche.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Natalie het volgende:
Ze heeft meer aan iemand die er geen probleem mee heeft dat ze 35 kilo 'te zwaar' weegt, dan aan iemand die haar beoordeelt op haar gewicht, denk ik.
Best veel, volgens de ARBO regels mag je maximaal maar 25 KG tillenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef Pelgrim het volgende:
Wat is 35KG op een mensenleven?
EMU is belg gok ik, daar gaan ze ook op restaurant en op cafequote:
verkapte je hebt geen vriendin dus je gaat vrouwen naar beneden halen zodat je je weer beter voelt topic. Om ze vervolgens uit te schelden als kuthoeren en sletten maar met jou neuken ho maarquote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef Emu het volgende:
Meisje op de trein. Je had een leuk kopje.
Je zou er aantrekkelijk uitzien. Wel spijtig dat je ongeveer 35 kg teveel woog.
Anders zou je enorm mooi en aantrekkelijk zijn en had ik je zeker aangesproken
Echt zonde!
Geil jij stiekem op jonge mannen dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef Helaaz het volgende:
Het feit dat jij geen fotoboek hebt, maakt ook dat wij niet kunnen beoordelen of jij wel recht van spreken hebt m.b.t. uiterlijke kenmerken.
Leuk centenbakje..quote:Op woensdag 13 september 2006 11:48 schreef Henny_Huisman het volgende:
Dit meisje heeft ook een leuk kopje:
[afbeelding]
Waarom heb je dan een magere meid in je avantar?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:55 schreef Sebash het volgende:
Hoe dikker, hoe beter,
Hoe zwarter, hoe heter
It's a metafor damnitquote:Op woensdag 13 september 2006 12:57 schreef Emu het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een magere meid in je avantar?![]()
quote:
"Kom van dat dak af, ik waarschuw niet meer! Kom van dat dak af! Dit is de laatste keer"quote:Op woensdag 13 september 2006 11:43 schreef Henny_Huisman het volgende:
En de conducteur maar roepen van 'hee meisje!! kom nou gvd eens een keer naar beneden'
Jij bent 75kg+?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef maan het volgende:
Walgelijk dat mannen zo kunnen doen..
Het gaat toch om de binnenkant en dat de buitenkant er toevallig leuk uit ziet dan is dat wel mee genomen.. Maar zoals jij een vrouw afkraakt dat doe je dan maar in belgieen maar niet hier
Maakt gewicht uit dan ??quote:
Ohja, en vrouwen kijken totaal niet naar uiterlijk natuurlijk, mannen zijn de boosdoener.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef maan het volgende:
Walgelijk dat mannen zo kunnen doen.
Ik weet niet hoe elke vrouw naar een man kijkt.. maar de meeste dikke vrouwen zijn veel gezelliger dan die dunne dingen die zijn wel heel erg breekbaarquote:Op woensdag 13 september 2006 16:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ohja, en vrouwen kijken totaal niet naar uiterlijk natuurlijk, mannen zijn de boosdoener.
nou zit je tegen jezelf te liegen, en das enorm hypocriet. Ga anders met een vent van 210 kg trouwen, als de buitenkant voor jou totaal niks uitmaakt.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef maan het volgende:
Walgelijk dat mannen zo kunnen doen..
Het gaat toch om de binnenkant en dat de buitenkant er toevallig leuk uit ziet dan is dat wel mee genomen.. Maar zoals jij een vrouw afkraakt dat doe je dan maar in belgieen maar niet hier
Nou dan ben jij vast ook heel dun want echt gezellig ben je niet bezig.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef maan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe elke vrouw naar een man kijkt.. maar de meeste dikke vrouwen zijn veel gezelliger dan die dunne dingen die zijn wel heel erg breekbaar
Dit bedoel ik nou he!!! Die vrouwen met minderwaardigheidscomplexen, die zijn nog het vervelendst!! Eerst was ik een leuke meid en nu ben ik een 'barbiepop' en daar hoort dan schijnbaar ineens een kutkarakter bij!! Je hebt zelf meer vooroordelen dan de TS hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 15:58 schreef maan het volgende:
Ik zeg niet dat ik het ben maar neem dan een barbie pop blond slank dun en een kut karakter
Maar als ik jou aanspreek op "jullie vrouwen" dan geef je niet thuis, lekker is dat.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:06 schreef maan het volgende:
Ik ben reuze gezellig maar je word het gewoon een keer zat dat jullie mannen dan in het algemeen he vrouwen steeds zo naar beneden halen..
Dat is niet hypocriet en dat is ook niet liegen..quote:Op woensdag 13 september 2006 16:04 schreef Emu het volgende:
[..]
Nou zit je tegen jezelf te liegen, en das enorm hypocriet. Ga anders met een vent van 274 kg trouwen, als de buitenkant voor jou totaal niks uitmaakt, als het innerlijk maar goed zit he, ja VAST WEL.
en dieper penetreerbaarquote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef maan het volgende:
zijn wel heel erg breekbaar
Een letterlijk verpletterende indruk tijdens de sex lijkt me toch niet zo fijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:08 schreef maan het volgende:
Ja innerlijk en het karakter wat maakt de buitenkant dan nog uit..
Als je echt van iemand houd, dan zul je nooit toestaan dat iemand overgewicht heeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Natalie het volgende:
Ze heeft meer aan iemand die er geen probleem mee heeft dat ze 35 kilo 'te zwaar' weegt, dan aan iemand die haar beoordeelt op haar gewicht, denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |