Ze paste niet door de deur.quote:
Misschien dat ze daarom juist 35KG teveel wil wegen..quote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef Emu het volgende:
Anders zou je enorm mooi en aantrekkelijk zijn en had ik je zeker aangesproken
Touche.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Natalie het volgende:
Ze heeft meer aan iemand die er geen probleem mee heeft dat ze 35 kilo 'te zwaar' weegt, dan aan iemand die haar beoordeelt op haar gewicht, denk ik.
Best veel, volgens de ARBO regels mag je maximaal maar 25 KG tillenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef Pelgrim het volgende:
Wat is 35KG op een mensenleven?
EMU is belg gok ik, daar gaan ze ook op restaurant en op cafequote:
verkapte je hebt geen vriendin dus je gaat vrouwen naar beneden halen zodat je je weer beter voelt topic. Om ze vervolgens uit te schelden als kuthoeren en sletten maar met jou neuken ho maarquote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef Emu het volgende:
Meisje op de trein. Je had een leuk kopje.
Je zou er aantrekkelijk uitzien. Wel spijtig dat je ongeveer 35 kg teveel woog.
Anders zou je enorm mooi en aantrekkelijk zijn en had ik je zeker aangesproken
Echt zonde!
Geil jij stiekem op jonge mannen dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:39 schreef Helaaz het volgende:
Het feit dat jij geen fotoboek hebt, maakt ook dat wij niet kunnen beoordelen of jij wel recht van spreken hebt m.b.t. uiterlijke kenmerken.
Leuk centenbakje..quote:Op woensdag 13 september 2006 11:48 schreef Henny_Huisman het volgende:
Dit meisje heeft ook een leuk kopje:
[afbeelding]
Waarom heb je dan een magere meid in je avantar?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:55 schreef Sebash het volgende:
Hoe dikker, hoe beter,
Hoe zwarter, hoe heter
It's a metafor damnitquote:Op woensdag 13 september 2006 12:57 schreef Emu het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een magere meid in je avantar?![]()
quote:
"Kom van dat dak af, ik waarschuw niet meer! Kom van dat dak af! Dit is de laatste keer"quote:Op woensdag 13 september 2006 11:43 schreef Henny_Huisman het volgende:
En de conducteur maar roepen van 'hee meisje!! kom nou gvd eens een keer naar beneden'
Jij bent 75kg+?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef maan het volgende:
Walgelijk dat mannen zo kunnen doen..
Het gaat toch om de binnenkant en dat de buitenkant er toevallig leuk uit ziet dan is dat wel mee genomen.. Maar zoals jij een vrouw afkraakt dat doe je dan maar in belgieen maar niet hier
Maakt gewicht uit dan ??quote:
Ohja, en vrouwen kijken totaal niet naar uiterlijk natuurlijk, mannen zijn de boosdoener.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef maan het volgende:
Walgelijk dat mannen zo kunnen doen.
Ik weet niet hoe elke vrouw naar een man kijkt.. maar de meeste dikke vrouwen zijn veel gezelliger dan die dunne dingen die zijn wel heel erg breekbaarquote:Op woensdag 13 september 2006 16:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ohja, en vrouwen kijken totaal niet naar uiterlijk natuurlijk, mannen zijn de boosdoener.
nou zit je tegen jezelf te liegen, en das enorm hypocriet. Ga anders met een vent van 210 kg trouwen, als de buitenkant voor jou totaal niks uitmaakt.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef maan het volgende:
Het gaat toch om de binnenkant en dat de buitenkant er toevallig leuk uit ziet dan is dat wel mee genomen.. Maar zoals jij een vrouw afkraakt dat doe je dan maar in belgieen maar niet hier
Nou dan ben jij vast ook heel dun want echt gezellig ben je niet bezig.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef maan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe elke vrouw naar een man kijkt.. maar de meeste dikke vrouwen zijn veel gezelliger dan die dunne dingen die zijn wel heel erg breekbaar
Dit bedoel ik nou he!!! Die vrouwen met minderwaardigheidscomplexen, die zijn nog het vervelendst!! Eerst was ik een leuke meid en nu ben ik een 'barbiepop' en daar hoort dan schijnbaar ineens een kutkarakter bij!! Je hebt zelf meer vooroordelen dan de TS hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 15:58 schreef maan het volgende:
Ik zeg niet dat ik het ben maar neem dan een barbie pop blond slank dun en een kut karakter
Maar als ik jou aanspreek op "jullie vrouwen" dan geef je niet thuis, lekker is dat.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:06 schreef maan het volgende:
Ik ben reuze gezellig maar je word het gewoon een keer zat dat jullie mannen dan in het algemeen he vrouwen steeds zo naar beneden halen..
Dat is niet hypocriet en dat is ook niet liegen..quote:Op woensdag 13 september 2006 16:04 schreef Emu het volgende:
[..]
Nou zit je tegen jezelf te liegen, en das enorm hypocriet. Ga anders met een vent van 274 kg trouwen, als de buitenkant voor jou totaal niks uitmaakt, als het innerlijk maar goed zit he, ja VAST WEL.
en dieper penetreerbaarquote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef maan het volgende:
zijn wel heel erg breekbaar
Een letterlijk verpletterende indruk tijdens de sex lijkt me toch niet zo fijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:08 schreef maan het volgende:
Ja innerlijk en het karakter wat maakt de buitenkant dan nog uit..
Als je echt van iemand houd, dan zul je nooit toestaan dat iemand overgewicht heeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:37 schreef Natalie het volgende:
Ze heeft meer aan iemand die er geen probleem mee heeft dat ze 35 kilo 'te zwaar' weegt, dan aan iemand die haar beoordeelt op haar gewicht, denk ik.
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:38 schreef hav0c het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom juist 35KG teveel wil wegen..
Nou, ik heb liever een leuke man die ook nog een lekker lijf heeft, dan een leuke man die in plaats van een setje biceps een setje issues meeneemt de relatie in.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:08 schreef maan het volgende:
Ja innerlijk en het karakter wat maakt de buitenkant dan nog uit..
Bij mij maakt inderdaad zowel de binnen EN buitenkant uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:08 schreef maan het volgende:
[..]
Dat is niet hypocriet en dat is ook niet liegen..
Ja innerlijk en het karakter wat maakt de buitenkant dan nog uit.. Bij jouw wel bij jouw maakt alles uit dat geef je net toe
Ik hoop voor haar van niet, zou zonde zijn, en ongezond.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:29 schreef ThE_ED het volgende:
Maan is even naar de snackbar om er wat gezelligheid bij te eten?
Nee hoor, uiterlijk maakt haar/hem niet uit, dat is ook de reden dat ze 'gezellig' aan dik linkt en chagrijnig en breekbaar aan slanke meisjes.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:13 schreef Emu het volgende:
[..]
Bij mij maakt inderdaad zowel de binnen EN buitenkant uit.
Als uiterlijk voor jou totaal niet uitmaakt. Ben jij dus het type dat met een blinde dwerg van 1.24cm, die ook nog maar eens uit 1 oor goed hoort, en in zijn kindertijd een aantal keren zwaar verbrand is geweest zal sexen of er een relatie mee beginnen? Ik geloof er niks van! Zeggen dat je totaal niet om de buitenkant geeft is gewoon ENORM hard liegen![]()
En hier ben ik het mee eens Maan!quote:Op woensdag 13 september 2006 15:50 schreef maan het volgende:
Zie je wat je nu zelf aan het doen bent of nietquote:Op woensdag 13 september 2006 16:03 schreef maan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe elke vrouw naar een man kijkt.. maar de meeste dikke vrouwen zijn veel gezelliger dan die dunne dingen die zijn wel heel erg breekbaar
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:10 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je echt van iemand houd, dan zul je nooit toestaan dat iemand overgewicht heeft.
Van overgewicht ga je namelijk dood
Dus het meisje zou juist meer hebben aan een vriendje die haar de sportschool in trapt
Zo typisch he, wie zegt dat knappe vrouwen een kut karakter hebben? Dat is alleen maar goed praterij van de lelijke vrouwen (of diegene met een een laag zelfbeeld). Ik geef toe de knapste vrouwen, kunnen in het begin bij aanspreken wat arrogant overkomen, maar als jij 10 keer per dag wordt nagefloten of kansloze versierpogingen om je oor krijgt vind ik dat best begrijpelijk. En so what als ik alleen naar uiterlijk kijken, ik hoef er toch niet mee te trouwen? Niet dat ik nou een lelijke vrouw wil, maar de lekkerste met het beste karakter.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:58 schreef maan het volgende:
[..]
Maakt gewicht uit dan ??
Ik zeg niet dat ik het ben maar neem dan een barbie pop blond slank dun en een kut karakter
Als je echt van iemand houdt, dan zal je proberen te voorkomen/verhelpen dat diegene overgewicht heeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:10 schreef SHE het volgende:
Als je echt van iemand houd, dan zul je nooit toestaan dat iemand overgewicht heeft.
Van overgewicht ga je namelijk dood
Dus het meisje zou juist meer hebben aan een vriendje die haar de sportschool in trapt
Duh dat is gekrenkte ego.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:59 schreef Dipkip het volgende:
Nou, even er van uitgaande dat ik nog gewoon het zelfde karakter heb als 5 maten geleden he. Als ik toen een vent afwees met uitgaan, zeiden ze vaak, oh je hebt vast al een vriendje. En als ik het nu doe, op dezelfde manier, ben ik ineens een arrogant pokkewijf.
Sorry dat ik een taille heb?![]()
Toch wel typisch, het lijkt me lulliger om een blauwtje te lopen bij een dikkerd dan bij iemand met een goed figuurquote:
Hey arrogant pokkewijf (grapje natuurlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 16:59 schreef Dipkip het volgende:
Nou, even er van uitgaande dat ik nog gewoon het zelfde karakter heb als 5 maten geleden he. Als ik toen een vent afwees met uitgaan, zeiden ze vaak, oh je hebt vast al een vriendje. En als ik het nu doe, op dezelfde manier, ben ik ineens een arrogant pokkewijf.
Sorry dat ik een taille heb?![]()
Jij gaat een topic openen over vrouw die je niet aanspreekt omdat ze te dik is? Wazig dat je nu aan haar thuis zit te denken? GEef maar toe je krijgt niks.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef Emu het volgende:
[..]
Als ik dady zo hoor klinkt hij wel gefrustreerd omdat hij zelf met een dikke vrouw of vriendin zit opgescheept, en wil hij zijn situatie goed praten. Mijn pa is ook begin 40 (zoals jij denk ik) en hij heeft mij stiekem onlangs nog gezegd, dat hij mij ma ook liever terug 10kg lichter zou zien.
Gadverdamme.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef Emu het volgende:
[..]
Hey arrogant pokkewijf (grapje natuurlijk) nu maak je me wel erg benieuwd naar een foto hoor
![]()
Als ik dady zo hoor klinkt hij wel gefrustreerd omdat hij zelf met een dikke vrouw of vriendin zit opgescheept, en wil hij zijn situatie goed praten. Mijn pa is ook begin 40 (zoals jij denk ik) en hij heeft mij stiekem onlangs nog gezegd, dat hij mij ma ook liever terug 10kg lichter zou zien.
hahahaha sweety wat een versiertruuk weer, jij bent net zo kansloos als alle andere jongen, althans 99% maar blijf lekker bezig met jouw stijl ik ben jouw dankbaar daarom krijg ik alles chickies dus wel, en loop jij 9 v/d 10 keer met lege handen naar huis.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef Emu het volgende:
[..]
Hey arrogant pokkewijf (grapje natuurlijk) nu maak je me wel erg benieuwd naar een foto hoor
![]()
Ja benieuwd worden naar een foto staat gelijk aan versieren. Ik zit trouwens op het werk niet thuisquote:Op woensdag 13 september 2006 17:18 schreef dady het volgende:
[..]
hahahaha sweety wat een versiertruuk weer, jij bent net zo kansloos als alle andere jongen, althans 99% maar blijf lekker bezig met jouw stijl ik ben jouw dankbaar daarom krijg ik alles chickies dus wel, en loop jij 9 v/d 10 keer met lege handen naar huis.
I beg to differ. Iemand die zo praat, komt er bij mij echt niet in.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:18 schreef dady het volgende:
daarom krijg ik alles chickies dus wel
Eentje van 1.90 met 80Kg is goed te doen hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:45 schreef Emu het volgende:
Ja ik ben Belg en ik val OPmeisjes tussen de 50 en de 75
Ja dat is waar.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:54 schreef VD het volgende:
[..]
Eentje van 1.90 met 80Kg is goed te doen hoor.
Ik vind jou echt de maxquote:Op woensdag 13 september 2006 17:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
I beg to differ. Iemand die zo praat, komt er bij mij echt niet in.
Loop jij altijd zo snel van stapenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
I beg to differ. Iemand die zo praat, komt er bij mij echt niet in.
Geniale posts altijd van jouw Maikelquote:Op woensdag 13 september 2006 17:53 schreef Maikuuul het volgende:
Dikke wijvenzo gaar he gek die smeerlaps
WTF! Is Henny Huisman zelfs in Belgie bekend??!!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef Emu het volgende:
[..]
Ja benieuwd worden naar een foto staat gelijk aan versieren. Ik zit trouwens op het werk niet thuis
Het topic is dan ook gemaakt net nadat ik dus op werk kwam
Henny_Huisman jij geloofd alles wat ze in kranten schrijven, zeer naïf vind ik dat voor een persoon van jou leefttijd...
We hebben ook kranten hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 00:13 schreef Henny_Huisman het volgende:
[..]
WTF! Is Henny Huisman zelfs in Belgie bekend??!!
Roze koeken? Geen idee?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:39 schreef Dipkip het volgende:
Nou jullie kregen tenminste nog reacties, ik als barbiepop met kutkarakter werd straal genegeerd!!
Mn roze koeken zijn zoek![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |