Wim Bosboomquote:Op donderdag 14 september 2006 00:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wouter Bos
Ben al halverwege.
Mireille Bekooijquote:Op donderdag 14 september 2006 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wim Bosboom
da's mooi, ik sta net na halverwege
Hans van wilgenburgquote:Op donderdag 14 september 2006 00:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mireille Bekooij
Correct, nog een stuk of wat werken en jij bent halverwege
Hans de Booijquote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans van wilgenburg
ik begin wel wortel te schieten in die rij hoor
Hans Christiaan Andersonquote:Op donderdag 14 september 2006 00:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hans de Booij
Geduld eendje... geduld
Moeder de Gansquote:Op donderdag 14 september 2006 00:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hans Christiaan Anderson
dat zeker
moeder Theresaquote:Op donderdag 14 september 2006 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Moeder de Gans
En je hebt gezien dat er stoeltjes staan... en er altijd verse koffie is voor de wachtenden?
Maria Theresia van Oostenrijkquote:Op donderdag 14 september 2006 00:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moeder Theresa
ja, daar heb ik maar een paar oude omatjes op laten zitten en ik lust geen koffie![]()
Maagd Mariaquote:Op donderdag 14 september 2006 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maria Theresia van Oostenrijk
Ik doe heul geen oude omatjes
Sapjes staan er ook hoor
Mariah Careyquote:Op donderdag 14 september 2006 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maagd Mariawat doen die omatjes hier dan?
zelf geperste sapjes?
Maria Magdelenaquote:Op donderdag 14 september 2006 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mariah Carey
De koffie is gratis?
Daar heb ik het te druk voor![]()
Maria Margarethaquote:Op donderdag 14 september 2006 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maria Magdelena
dan pers ik zelf wel even
Prinses Margrietquote:Op donderdag 14 september 2006 00:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maria MargarethaJe voelt je wel al thuis hé?
Margriet Eshuisquote:Op donderdag 14 september 2006 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Prinses Margriet
zeker, ik leg de twistermat vast uit
Andre van Esquote:Op donderdag 14 september 2006 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Margriet Eshuis
Kunnen die omatjes dat wel aan?
Andre Agassiquote:Op donderdag 14 september 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Andre van Es
die hebben een stoel, laat ze maar lekker zitten
Andre van Duinquote:Op donderdag 14 september 2006 01:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Andre Agassi
Met wie doe je dan twister spelen
Corry van Gorpquote:
Corry Brokkenquote:
Corry Koningquote:
Hennie Vrientenquote:
Ernst Janszquote:
Jan Marijnissenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |