Oh zulke dingen heb ik nooit gekeken. Dat lijkt me ook echt bizar. Maar niks voor mij. Moet sowieso nog bedenken hoe het hier gaat als ik straks moet gaan bevallen. Maar voor nu steek ik nog even m'n kop in het zand.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ha! Volgens mij hebben we dezelfde gezien ja.
Trouwens ook op Discovery "World Delivery Day" ofzo, een stuk of 10 bevallingen over de hele wereld. Nou, dan ben je ook blij met je Nederlanderschap. Ethiopische tienermeisjes met baby's die er zijdelings uitwillen en zusters die haar uitlachen ("Gaat niet echt lekker snel he?" -"Hahaaahaha, en haar naam betekent nog "tijd" ook!"), huilende Chinezen met een vroeggeboren tweeling die te horen kregen dat ze meer geld moesten halen anders stopte de behandeling...
Jawel! Het zit mee! Kindje ligt wederom goed, en is ready to launch! Hij is al aan het indalenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:27 schreef linda856763 het volgende:
Neuk, balen van die infectie, het zit ook niet mee zeg!
Toevallig heb ik haar gisteren gemaild. Nog niets gehoord, ik denk dat ze (nog) geen i-net verbinding heeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef Belana het volgende:
hoest nou met vivi?
Dat denk ik dus ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:57 schreef snoopy het volgende:
Ik denk dat Moonah aan het 'rommelen' is zogezegd. Denk ik hoor....
Ik gok op "moe", aangezien we hier muug zeggen als we moe zijnquote:
4 weken als in 36 wk of als in 33 wk? Want dat gewicht is goed voor een kindje van 36 wk en dan valt het denk ik wel meequote:Op woensdag 13 september 2006 19:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik gok op "moe", aangezien we hier muug zeggen als we moe zijn
Ik heb ook even een vraagje: babyjongetje dat vier weken te vroeg geboren is, 43 cm en 2300 gram, zou die in de couveuse liggen? Is dat ernstig?
Ik kreeg namelijk gister een sms van een vriendin dat een vroegere klasgenote dus vier weken te vroeg bevallen is en ik wilde niet meteen ramptoeristisch lijken, maar ik denk er wel de hele dag aanHaar vader heeft vorige week nog mijn auto gefixt.
Ik denk het wel danquote:Op woensdag 13 september 2006 19:40 schreef Syrena het volgende:
Denk uh geen idee, ze was tussen mijn en haar verjaardag uitgerekend, dus tussen 5 en 10 oktober. Is toch 36 weken?
Ahh mooi. Buiten dat ze een naam van mijn lijst heeft gepiktquote:Op woensdag 13 september 2006 19:43 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk het wel dan
Mijn oudste was met 36 wk geboren, twee nachtjes ziekenhuis en toen mocht hij lekker gaan aanspekken thuis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |