Oeh!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:57 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar mijn kind drukt inmiddels wel erg 'zwaar' op mijn vagina. Alsof die wordt 'ingedrukt'. Snappen jullie me?
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:11 schreef chacama het volgende:
Dat checken hebben we allebei weinig aan.....ben geen VK zou dus niet weten wat ik wel en niet voel
Nee, dít is pas "oeh"...quote:Op woensdag 13 september 2006 12:09 schreef Neuk het volgende:
En straks mag ik weer gekeurd worden.![]()
Schijnt normaal te zijn icm of na een blaasontsteking. Heeft te maken met dat de antibiotica alle goeie bacterieën ook doodt, dus... mocht je er zelf nog last van krijgen kun je er vast rekening mee houdenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:14 schreef appelsap het volgende:
Neuk wat vervelend dat je nu weer een schimmelinfectie hebt zeg! Het houdt ook niet op.
Ik doe nog lekker rustig aan, even thuis uitzieken.
En even een frisse neus halen, mag ook met dit mooie weer....quote:Op woensdag 13 september 2006 12:14 schreef appelsap het volgende:
Neuk wat vervelend dat je nu weer een schimmelinfectie hebt zeg! Het houdt ook niet op.
Ik doe nog lekker rustig aan, even thuis uitzieken.
Aah Neuk, die rot"beestjes" moeten jou wel hebben zeg...quote:Op woensdag 13 september 2006 12:09 schreef Neuk het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Vanochtend weer effe naar de dok geweest. Blaasontsteking is passe... welkom schimmelinfectie! Daarna heb ik gefysioot, helaas nog geen positieve resultaten van haar rugmassage... En straks mag ik weer gekeurd worden.Ik ben benieuwd, want ik denk dat beeb ietsje gedraaid is, hij ligt anders dan de laatste paar weken. Laten we hopen van niet iig!
Mibos... veel sterkte de aankomende tijd. Ik hoop echt dat je de andere dingen die je leven zich biedt ook nog positief kunt inzien.
Oja dat is zo van antibiotica kan je een schimmelinfectie krijgen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:16 schreef Neuk het volgende:
[..]
Schijnt normaal te zijn icm of na een blaasontsteking. Heeft te maken met dat de antibiotica alle goeie bacterieën ook doodt, dus... mocht je er zelf nog last van krijgen kun je er vast rekening mee houden
Doe jij nog maar effe relaxed aan, het is toch vreselijk weer voor de zwangere vrouw!
Is nog maar de tweede keerquote:Op woensdag 13 september 2006 12:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Aah Neuk, die rot"beestjes" moeten jou wel hebben zeg...
Is het zo warm?!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:21 schreef Neuk het volgende:
[..]
Is nog maar de tweede keer
Het is nu ook 30C+ Appelpapje! Ik voel me daarom ook echt beroerd denk ik, en ik ben totaal niet vooruit te branden. Ik die vorige hittegolf was ik 25-26 wk en ook strontberoerd, terwijl een vriendin die op het einde liep destijds echt nergens last van had... Ik denk dat het dus ook wel een beetje van persoon tot persoon verschillend is.
Nou ik vond het fijner dat ik toen zwanger was dan dat ik nu een kleine heb. Het is gewoon zo zielig dat je nix voor ze kunt doenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:19 schreef appelsap het volgende:
[..]
Nou, ik heb echt medelijde met de hoogzwangere vrouwen met die periode van 30+ graden van laatst.
Ik vind het nu al vreselijk.![]()
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:26 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nou ik vond het fijner dat ik toen zwanger was dan dat ik nu een kleine heb. Het is gewoon zo zielig dat je nix voor ze kunt doen![]()
Ja het blijft niet lang dit weer. Geluukig voor alle beebies en alle LLM.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:27 schreef PM-girl het volgende:
Idd Nicole, zo dacht ik er tijdens de julimaand ook over (en nu ook, al kost het wel moeite ;P )
Gelukkig is het morgen voorbij?
Dat is ook iets idd...als je nog loopt heb jij tenminste alleen de last, kindje heeft geen meloenvoeten of hitteuitslag.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:26 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nou ik vond het fijner dat ik toen zwanger was dan dat ik nu een kleine heb. Het is gewoon zo zielig dat je nix voor ze kunt doen![]()
Dit wordt mjn eerste winterkindje, de oudste twee zijn allebei lentespul. Dat vond ik echt ideaal: je kon naar buiten met ze, niet te warm etc. De eerste keer sneeuw waren ze ook redelijk bewust enzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:27 schreef appelsap het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer zo.
Ik ben toch maar blij dat ik in de winter moet bevallen.
Ik ben blij voor Linda, maar ik denk dat je je vergist in de naam!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:31 schreef chacama het volgende:
PM dat zal wel een rustgevend gevoel hebben gegeven al die juiste antwoorden. En een bevalsuite....luxe-probleem dus... Nu maar hopen dat ie vrij is als jij aan de beurt bent..
En Neuk ik had appelsap dan wel al gekwoot, maar ook vanaf hier sterkte...
ja en ik had zelfs nog naar boven gescrold...het wordt nu echt tijd voor een dutje...nou, ja slaap/waak stand. Kunnen immers nog steeds klanten binnen komen...quote:Op woensdag 13 september 2006 12:31 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ben blij voor Linda, maar ik denk dat je je vergist in de naam!
Ja, de keus was eigenlijk al gemaakt. Maar nu zeker.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:31 schreef PM-girl het volgende:
Linda, fijn dat je je vragen beantwoord hebt gekregen! En kies je nu definitief voor een stuitbevalling?
Ik kan het me wel voorstellen vanquote:Op woensdag 13 september 2006 12:35 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ja, de keus was eigenlijk al gemaakt. Maar nu zeker.
Alleenheeft het er moeilijk mee. Niet zozeer met de stuitbevalling, maar met de onzekerheid. Die onzekerheid is niet anders dan bij een gewone bevalling (wanneer gaat het beginnen...) maar nu komt dat voor hem extra dichtbij geloof ik. Hij kan dr heeeeeeeel slecht tegen. En hij wordt ook voortdurend een beetje boos op de artsen, omdat ze volgens hem toch alleen maar wenselijke antwoorden geven. Geloof ik niets van, maar ja...
Hij trekt wel bij (hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |