Al jaren niet meer gedaan, maar herinnerde het me opeens in een nachtmerrie.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:33 schreef Fliepke het volgende:
Zeg pberends, waarom speel jij eigenlijk the sims?
Inderdaad...flashbacks..quote:Op woensdag 13 september 2006 10:18 schreef Heidi- het volgende:
Sommige dingen blijven wel hangen, ik speelde dat 5 jaar geleden altijd
Als ze aan het bellen waren :
"Kan't wat snellah?".
"Kommaah langs ja"
ik ook met die code heul veel geld, en dan echt een heeeel extreem groot huisquote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef T1andonly het volgende:
Ik maakte altijd een heel mooi huis en dan had ik geen zin meer om het te spelen.
hahaha! ik deed altijd precies hetzelfdequote:Op woensdag 13 september 2006 11:07 schreef T1andonly het volgende:
Ik maakte altijd een heel mooi huis en dan had ik geen zin meer om het te spelen.
Daarom moet het ook zonder cheats doen, want anders is het niet leuk... dan kun je alles meteen terwijl het leuker is om ergens naar toe te groeien zeg maar.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik ook met die code heul veel geld, en dan echt een heeeel extreem groot huismet alles erop en eraan en dan was t saai
als het af was
Geldcheatquote:Op woensdag 13 september 2006 15:05 schreef Yozzz het volgende:
Klapaucius;!;!;!;!;!;!;!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |