quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uhhhhhhhh, ik verveelde me dus toen heb ik een column geschreven en nèt gedaan of het van Joost kwam![]()
Daar sluit ik me bij aan.quote:
vind ik een geniale vondst, een link leggen tussen rode wijn in, en rode wijn buiten het huisquote:Op woensdag 27 september 2006 11:19 schreef Nostalgist het volgende:
Milica zit vanmiddag weer lekker aan de rode wijn met moeder Hilde. Die rode wijn komt voor Semih steeds dichter bij.
wat een kneusje is het toch ook.... ik vind dit geen Columnquote:Op woensdag 27 september 2006 11:19 schreef Nostalgist het volgende:
Een nieuwe column van Joost (www.joosthoebink.nl)
Sleur (BB6)
"Leven is niet veel anders dan babbelen, verjaardag wensen en met een glimlach aan iets anders denken."
Simon Carmiggelt, schrijver (1913-1987)
Etiënne is jarig! Hoera! Onze grote vriend is twintig geworden vandaag. En dat wordt gevierd met uien en bonen. Terecht.
Moeilijk om meer te schrijven op zo'n feestelijke dag. Ga toch wat proberen. Sinds gisteren is de groep weer wat kleiner geworden. Milica zit vanmiddag weer lekker aan de rode wijn met moeder Hilde. Die rode wijn komt voor Semih steeds dichter bij. Gisteravond tijdens Big Brother Live wilde hij namelijk de held uithangen. De rode telefoon ging en Semih greep zijn kans. Verkeerde timing. Nou staat ie vier weken achter elkaar genomineerd.
Vanochtend bleef Tijn uit protest in bed liggen. Spannende tv! Verder niets bijzonders te melden. Na een maand is de sleur er flink ingekomen. Iedereen heeft een plekje in de groep veroverd en wacht geduldig zijn exit af.
Zondag krijgt Big Brother concurrentie van De Gouden Kooi. De bedoeling is dat deze real-life soap twee jaar gaat duren. Twee jaar opgesloten in een huis vol camera's. Twee jaar afgesloten van de buitenwereld… Kan onze jarige Jop geen overplaatsing krijgen?
26-09-2006
![]()
Gelukkig ben je niet bevooroordeeld....quote:Op woensdag 27 september 2006 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een kneusje is het toch ook.... ik vind dit geen ColumnDit is gewoon een stukje tekst.... van een Yuppie...
wat een engnek die Joost... ik vond het al jammer dat hij won... maar nu ik zo dit stukje lees en dat stukje hiervoor is het echt een superkneus
![]()
Iets wat iemand in z'n dagboekje schrijft ofzo. Is het niet eens waard om hier te plaatsen (of ergens anders op het internet).quote:Op woensdag 27 september 2006 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat een kneusje is het toch ook.... ik vind dit geen ColumnDit is gewoon een stukje tekst.... van een Yuppie...
wat een engnek die Joost... ik vond het al jammer dat hij won... maar nu ik zo dit stukje lees en dat stukje hiervoor is het echt een superkneus
![]()
Precies.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iets wat iemand in z'n dagboekje schrijft ofzo. Is het niet eens waard om hier te plaatsen (of ergens anders op het internet).
Hear hear.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Goeie coum weer Peter6000 ....daar kan Joost een voorbeeld aan nemen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
Deborah
We doen allebei dezelfde NTI cursusquote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goeie coum weer Peter6000 ....daar kan Joost een voorbeeld aan nemen.![]()
![]()
uhhhhhhhh, het is toch wel duidelijk dat ie dit keer echt van Joost isquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:01 schreef CartWOman het volgende:
Mooi, Peter!![]()
Heb 'm hier ook geplaatst: [De bewoners] Natasia # 1
Ow ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
uhhhhhhhh, het is toch wel duidelijk dat ie dit keer echt van Joost is
Ja, daar wil ik bij nader inzien toch maar geen credits voorquote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ow ?![]()
Ja...nu je het zegt...t lijkt idd een uit een sprookjesboek gecopypaste stukje waarbij slechts de namen zijn veranderd....totaal geen diepgang.![]()
![]()
Peter, je sig!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:16 schreef Peter6000 het volgende:
Joost, de feestjes waren op vrijdag, en niet op zaterdag.
En Egbert liep helemaal niet met iedereen ruzie te maken, hij trok zich juist erg terug en dat werd door de bewoners als reden aangegrepen hem vrij massaal te nomineren.
Joost kwam over het algemeen nogal sneu over...enige wat hij in het huis heeft gedaan wat vermeldenswaardig was...was natuurlijk ....de.....JOSTIFLIP!quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:19 schreef CartWOman het volgende:
Joost zou zich wat meer in BB moeten verdiepen, dit komt nogal sneu over.
Vraag maar eens aan bijvoorbeeld Roel of Tanja, hoe ontzettend leuk ze het vonden om "vermaakt" te worden door Joost.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:55 schreef Nostalgist het volgende:
In plaats van elkaar te vermaken zitten ze zich in kleine groepjes te vervelen.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:14 schreef Gert het volgende:
Ook veel streamers hier hebben nog steeds intense nachtmerries van Joost - "wat ben ik toch een gekkerd" - die met zijn olijke hoofd mensen aan het "vermaken" is.
IN GODESNAAM, LAAT DE PIJN STOPPEN!quote:
inderdaad, daar komt zo'n onzin uit, laten we die negerenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 00:31 schreef bb-millie het volgende:
waarom die bagger van Joost mengen met
van Bart in 1 topic???
![]()
yep, maar hij en ik hebben dan ook wel aan een totaal verschillend spelletje meegedaan. En zo te zien zijn de regels weer veranderd en is ruzie maken het devies...quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Trouwens wel grappig hoe Bart en Joost verschillend tegen BB aankijken ....de ene winnaar is de andere niet!
sinds wanneer?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:59 schreef Jumparound het volgende:
als ik Astrid moet geloven kan ik beter dansen dan jij kan zingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |