rock onquote:Column Joost - Legerkistjes
En toen waren er nog veertien… De afvalrace die Big Brother heet is nu pas echt begonnen. Vandaag zal de groep merken dat het anders is. Er is iemand uit hun midden. Het wordt stiller. Saaier. Ja, nóg saaier. Als je van vijftien naar veertien gaat, is daar nog redelijk overheen te komen. Maar vanaf nu is het elke week raak. De achtergebleven bewoners voelen hun wereldje steeds kleiner worden.
En Marcel? Marcel baalt. Hij kwam om twee redenen. Een vrouw vinden én die pot met geld pakken. Een vrouw vond hij. Maar sinds hij zaterdag het bed heeft gedeeld met 'Hillie' is hij voor altijd verlost van dat knagende libido waar je als gescheiden veertiger last van schijnt te hebben.
En de pot? Marcel dacht dat hij nog een troef in huis had. Zijn 'Edje' zit er namelijk nog in. Maar toen Marcel het huis moest verlaten wist hij nog niet hoe de stemverhoudingen lagen. Zoonlief kreeg namelijk maar een paar meer smsjes en is bij de volgende stemronde dus bijna zeker de volgende die moet vertrekken. Want dat Etiënne genomineerd gaat worden staat vast. Semih weet namelijk al dat hij de eerste keus was van vader en zoon.
Met een beetje mazzel staat Edje dus volgende week thuis weer lekker in de houding. Legerkistjes aan en omhoog met z’n linkerarmpje… Dag. Dag. En misschien wordt BB6 dan toch nog leuk…
Aangepast!quote:
tnx Day!quote:Een drama!
Egbert is al twee weken zijn sleutel kwijt!
Etienne is zeer verliefd aan het worden op Sabrina, maar zij heeft al een kind en vindt het geen goed idee!
Micheline en Semih maken om de haverklap ruzie, en hun relatie staat op springen!
Hilde heeft te weinig te zuup’n en promoveert van dikke kip naar cold turkey.
Marcel wordt steeds onverstaanbaarder voor de rest van de bewoners, met als resultaat dat ze hem gaan vragen ‘24/7 hints’ te doen!
Marcia is haar vader zat en wil van hem onterfd worden, tot Egbert vertelt dat hij haar vader helemaal niet is!
Jeroen heeft een mening!
Rik krijgt nachtmerries en gaat ‘slaapknippen’!
Na ‘Sabrina en/of Monique’ wil ook Janine haar tieten verbranden en hangt ze in een theekopje!
Etienne loopt kaal rond nadat hij bij de ‘Nachtkapper’ is geweest!
Jeroen heeft toch geen mening!
Bij de nominaties moeten er twee mensen uit en komt Kelly er voor terug!
Je ziet het, alles voor de kijkcijfers. Het programma zit nu zo ver in het slop, dat de scenarioschrijvers van ‘As the World Turns’ en ‘The Crocodile Hunter’ er bij zijn gesleept.
Wat we echt nog missen is sex op de keukentafel, een gevecht tussen Semih & Rik tegen Marcel & Etienne met heel veel messen, en Hilde die ’s nachts alle kluisjes leeghaalt en als een dief in de nacht vertrekt. Richting nachtslijter.
Ja, als dat gebeurt, dan wordt het weer leuk en gaat iedereen weer kijken. Maar tot die tijd zitten we dus opgescheept met Egbert uit Abbekerk.
Kan iemand een beetje wiet in die man z’n shaggie stoppen? Zenuwpees.
Jostieflip!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind deze columns zou kinderachtig neergezet.... ik vond Joost sowieso een flapdrol
Nee dit is echt niets. Dit lees je niet eens in het lokale buurtkrantjequote:Op woensdag 13 september 2006 10:32 schreef Loedertje het volgende:
Deze schrijfseltjes zijn het woord column niet waard...
Frau Roosquote:Op woensdag 13 september 2006 10:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
En Dido noemde hij "Roos" toch?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:15 schreef Nostalgist het volgende:
Laatste column Bart:
“En waar is Marcel eigenlijk? Die heb ik ook al een paar dagen niet gezien…”
Ja onder aanmoedigingen van Milica.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:56 schreef ruby het volgende:
Waaaaaaaat? Heeft Hilde het bed gedeeld met Marcel?
En? Hebben ze de liefde bedreven?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:04 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja onder aanmoedigingen van Milica.
die eerste avond met vele alcolhol geloof ik. was not in de uitzending te zien
Hoe bedoel je........"and it fires right back at him" ...quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:27 schreef Nostalgist het volgende:
Lekker cynisch toontje van Joost. Vooral niet helemaal jezelf zijn.
Huh ? Imho was Joost volledig zichzelf. Ok, aan zijn gedrag irriteerden mensen zich, maar daar trok hij zich weinig van aan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je........"and it fires right back at him" ...![]()
lees jij die collums van Joost eik wel...of plaats je ze alleen maar ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Huh ? Imho was Joost volledig zichzelf. Ok, aan zijn gedrag irriteerden mensen zich, maar daar trok hij zich weinig van aan.
In zijn column geeft hij volgens mij juist aan dat mensen die niet zichzelf zijn, slecht staan in het spel.
mmmmmquote:de sleutel voor succes in de Big Brother biotoop is vooral niet helemaal jezelf zijn
Ik lees ze van begin tot eind een paar keer.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
lees jij die collums van Joost eik wel...of plaats je ze alleen maar ?
[..]
mmmmm.....denk denk.....peins peins......wie was er vorig jaar nu ook alweer het meest succesvol...
![]()
Dat hele schrijfsel van hem slaat nergens op......quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik lees ze van begin tot eind een paar keer.![]()
Precies, vanwege het winnen van hem vorig jaar, en het zichzelf zijn, was bij mij de gedachte geboren dat het een cynische opmerking was.![]()
Oei, dit zit diep, wat Joost betreft.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat hele schrijfsel van hem slaat nergens op......
Hoe kan hij nou een combinatie van die 3 namen maken en dan zeggen dat het loont om niet jezelf te zijn....Etienne is volledig zichzelf......Tijn heeft trucen........en Micheline is helemaal een gesloten boek voor wat betreft haar ware gedachtengangen......
Joost was vorig jaar in sommige dingen zichzelf....met name "het een lul zijn" gedeelte..........andere zaken zoals het zijn maatje Menno afvallen en zelfs voor leugenaar uitmaken tbv eigen gewin was weer het andere eind van het spectrum......ook het gecultiveerd maar zo debiel mogelijk doen was onderdeel van een act....een act waarvan hij wist en of vermoedde dat hij succesvol kon zijn.
Maar laat Joost maar schuiven....die heeft bewezen dat er in het leven ook helemaal geen noodzaak is om jezelf te zijn....dat is...totdat je prijzengeld op is uiteraard.![]()
Ik denk het ook ja....Joost is nog geen moment uit mijn gedachten geweest.....quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:12 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei, dit zit diep, wat Joost betreft.
Altijd weer frappant hoe mensen naar dezelfde beelden kunnen kijken en er een totaal verschillende interpretatie van hebben.![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat hele schrijfsel van hem slaat nergens op......
Uhhhhhhhh, ik verveelde me dus toen heb ik een column geschreven en nèt gedaan of het van Joost kwamquote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uhhhhhhhh, ik verveelde me dus toen heb ik een column geschreven en nèt gedaan of het van Joost kwam![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Uhhhhhhhh, ik verveelde me dus toen heb ik een column geschreven en nèt gedaan of het van Joost kwam![]()
Nu ik de kans heb gehad om de woorden echt op me in te laten werken snap ik plots de intentie........verpakt onder een ogenschijnlijk lullig geschreven stuk schuilt er in de derde laag idd een belangrijke en diep doordachte boodschap.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:55 schreef PC eend het volgende:
Nog nooit zo een goede column van joost gezien![]()
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ik de kans heb gehad om de woorden echt op me in te laten werken snap ik plots de intentie........verpakt onder een ogenschijnlijk lullig geschreven stuk schuilt er in de derde laag idd een belangrijke en diep doordachte boodschap.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |