Maar dat heb ik dus wel.. op de dag dat ik de uitkering aanvroeg heb ik al verteld dat ik 14 augustus weer ging werken...quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef gronk het volgende:
't wordt nog leuker: straks krijg je een boete omdat je gewerkt hebt en dat niet aan ze hebt doorgegeven.
Precies.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:31 schreef gronk het volgende:
Overigens, iemand die voor twee weken uitkering naar het UWV gaat verdient alle ellende die-ie daarmee op z'n hals haalt.
Inderdaad, dan maar twee weken geen geld, dat liever dan met het UWV in aanraking komen.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:31 schreef gronk het volgende:
Overigens, iemand die voor twee weken uitkering naar het UWV gaat verdient alle ellende die-ie daarmee op z'n hals haalt.
helaas is nederland geen welvaartsland meer, en kunnen mensen niet 2 weken zonder geld.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad, dan maar twee weken geen geld, dat liever dan met het UWV in aanraking komen.
Wat natuurlijk precies de opzet is van het UWV. Maar goed, met een beetje pech ben je twee weken kwijt om alles geregeld te hebben voor 2 weken 'geld'.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:32 schreef Q. het volgende:
Inderdaad, dan maar twee weken geen geld, dat liever dan met het UWV in aanraking komen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:31 schreef gronk het volgende:
Als je zo krap leeft dat je een halve maand salaris al niet kunt missen dan zou ik toch echt in m'n uitgaven gaan snijden, of op zoek gaan naar een beter betalende baan.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
helaas is nederland geen welvaartsland meer, en kunnen mensen niet 2 weken zonder geld.
je stelt het je denk ik iets te makkelijk voor.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:36 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je zo krap leeft dat je een halve maand salaris al niet kunt missen dan zou ik toch echt in m'n uitgaven gaan snijden, of op zoek gaan naar een beter betalende baan.
Als je niet een beetje spaart en het niet 2 weken kan uithouden zonder werk doe je iets niet goed.. Dat kan ik zelfs nog als studentquote:Op woensdag 13 september 2006 09:34 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
helaas is nederland geen welvaartsland meer, en kunnen mensen niet 2 weken zonder geld.
Klinkt nogal strijdig.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:28 schreef peaceman het volgende:
een kopie van mijn contract en nog 4 sollicities inleveren…![]()
Beetje zoals op mn werk, dat je liever een dag vrij neemt als je ziek bent dan dat je door de bureaucratische molen wil gaan. Ontmoedigingsbeleid. Werkt prima.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:35 schreef gronk het volgende:
[..]
Wat natuurlijk precies de opzet is van het UWV. Maar goed, met een beetje pech ben je twee weken kwijt om alles geregeld te hebben voor 2 weken 'geld'.
Mwa, ik had als student meer geld te besteden dan nu als werkende hoor.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:37 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Als je niet een beetje spaart en het niet 2 weken kan uithouden zonder werk doe je iets niet goed.. Dat kan ik zelfs nog als student![]()
Hmn, nja. Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die continu tussen uitkering en werk hangen, met een weekje hier, een paar maanden daar etc. En dan kan ik me voorstellen dat de gaten tussen banen in al te groot gaan worden, financieël gezien.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:35 schreef Argento het volgende:
Het recht op WW is aan strenge voorwaarden gebonden. Voldoe je niet aan die voorwaarden, dan geen recht op uitkering. Ik zie niet in hoe de omstandigheid dat je voor slechts 2 weken aanspraak maakt op WW, jou van vervulling van die voorwaarden zou bevrijden. Voor hetzelfde geld had je ergens twee weken aan de slag gekund.
Als het werkelijk zo zou zijn dat je in jouw situatie twee weken geen werk had en ondertussen een uitkering ontving, zonder dat daar een sollicitatieplicht tegenover staat, dan heb je dus letterlijk twee weken vakantie en de overheid betaalt. Nee, bedankt.
Precies.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:31 schreef gronk het volgende:
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:39 schreef Q. het volgende:
Mwa, ik had als student meer geld te besteden dan nu als werkende hoor.
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:40 schreef wijsneus het volgende:
Ik ben bang dat jij gek bent.
of dit nou overeenkomt met de werkelijkheid of niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |