Een eerste ingevingquote:Op woensdag 13 september 2006 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom vallen de bladeren niet?
Herfst en winter zijn juist zo mooi altijd
geloof ook dat er op dat soort dagen 40% meer zelfmoorden zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 09:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een eerste ingeving
Vallende bladeren en mensen die depressief worden ervan.
Ik heb zo vaak mensen horen zeggen dat ze depressief worden door het vallen van de bladeren. Dat wil je niet weten.
Inderdaad houdt dat verband met elkaar. Als je de exacte statistieken weet van het extra aantal gevallen zelfmoord dan kun je daar wat mee doen. Je kunt je ook afvragen waarom mensen depressief worden van vallende bladeren. De betekenis achterhalen van die depressie en de reden en de samenhang. In principe moet je alle gegevens verzamelen en invoeren in een computer-systeem. Het aantal gevallen, de datum en de leeftijd plus geslacht. Om het verband te bekijken dus. Zodat je verder onderzoek kunt verrichtenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geloof ook dat er op dat soort dagen 40% meer zelfmoorden zijn
zelfmoord is zooooo saai
Wij gaan door!
ben het helemaal met droom eens
altijd positief blijven!
![]()
Voorlopig nog eerst een of een paar warme dagen op een heel erg heet kantoorquote:Op woensdag 13 september 2006 08:59 schreef Metro2005 het volgende:
Waarom vallen de bladeren niet?
Herfst en winter zijn juist zo mooi altijd
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voorlopig nog eerst een of een paar warme dagen op een heel erg heet kantoor![]()
Ik word ook niet depressief ervan meer, ik kan ook tegen het donker. Het donker heeft ook wat. Je kunt uitrusten als het vroeger donker is. In de zomer kun je tot leven komen en in de winter kun je uitrusten van al dat licht dat je in de zomer hebt opgevangen.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:25 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vind het juist altijd mooi de herfst, winter enzo. En ik snap ook wel dat mensen daar depressief van kunnen worden maar ik hou er onwijs van
Over dingen doorkrijgen gesproken, toen ik nog met mijn exvriendin wat had hadden we een film gekeken samen , the graduate.
Tijdens die film had ik echt een heel erg naar gevoel bij onze relatie. En of het een selffulfilling prophecy is of niet maar ik luister eigenlijk sinds het over is heel erg vaak naar muziek uit die film.
Gisteravond heb ik zelfs de complete film gedroomd terwijl ik die met haar keek![]()
meestal red ik de apres ski niet... dan ben ik zo dood van het boarden dan wil ik alleen maar slapenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Lijkt mij ook topIk wil ook een keer op wintersport
Ik ben erg gestressed vaker nog
Net even buiten een anker gemaakt, en dat anker maken helpt dus al heel goed. Simpel een anker maken met beide handen door een circel te vormen met duim en wijsvinger en dan schakelt alles af en stopt het proces.
Ik kreeg binnen dat ik te hard werk, ik ben een workaholic en dat mag niet kreeg ik door. Ik moet vaker momenten nemen van ontspanning omdat ik overspannen ben op dit moment
Ik ben dus ook overspannen, ik ben mijn hele leven overspannen geweestAls ik mensen uitscheld of wat dan ook, dan komt dat door die overspannenheid. Zoals de film falling down wederom. Dan is het zo dat ik overstroom en dan verlies ik de controle en zelf-beheersing.
Over spannen.
Teveel spanning op de ketel. En dat wil ik dus niet. Vandaar dat ik ga mediteren even
Ik denk dat ik de simpelste manier van mediteren neem. En dat is een anker maken.
Hand omhoog, duim en wijsvinger in de vorm van een circel en handen in de schoot leggen. De ogen even dicht doen. Even opladen en rusten. Zolang blijven zitten totdat de overspannenheid weg is. En vervolgens rustig verder gaan
Maar dat over wintersport en boarden en skieen
Lijkt me geweldig. En dan apre ski doenGrote pullen met bier
Ooit wil ik dat dus gaan doen jah, op wintersportEen berg afdalen met snowboard of skies
En dan op de zwarte piste gaan
Sportmanquote:Op woensdag 13 september 2006 09:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meestal red ik de apres ski niet... dan ben ik zo dood van het boarden dan wil ik alleen maar slapen![]()
![]()
Het gaat wel beter, maar het is nog niet optimaal in orde.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Morge DV.
Ja hoor alles oke hier.
En met jou, alles weer een beetje on controle?
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:34 schreef Metro2005 het volgende:
goed dat je gaat stoppen met medicijnen droom![]()
Rustig afbouwen in elk geval
euhmquote:Op woensdag 13 september 2006 12:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
metro....vertel eens wat leuks!
quote:
thats life... i pays the billsquote:Op woensdag 13 september 2006 12:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Klote is dat barra, sowieso dat je weg moet. Maar dan ook nog werk moeten doen waar je niet voor bent aangenomen.
Ik zal straks wat ankers leggen. Hernia onderzoekenquote:Op woensdag 13 september 2006 13:19 schreef vamperotica het volgende:
Mn rug is al vanaf dat ik ongeveeer 14,15 was een probleem.....
Toen ik 17 was een hernia operatie gehad en sindsdien blijven sukkelen....
En nu wil mn bekken ook niet meer echt meewerken
Inderdaad. Het hoort bij het leven, het leven is vaak leiden. Lange ij of korte ei?quote:Op woensdag 13 september 2006 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
thats life... i pays the bills
Ben jij datquote:Op woensdag 13 september 2006 15:15 schreef Mirage het volgende:
even een heel brakke pic posten hoor... genomen met een telefoon en overgezonden als testje via bluetooth..
kvinnumwelstoer (de motor dan)
[afbeelding]
toevoeging:hij is groter dan ik dacht ??
vaag
wat, de motor?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:15 schreef Mirage het volgende:
even een heel brakke pic posten hoor... genomen met een telefoon en overgezonden als testje via bluetooth..
kvinnumwelstoer (de motor dan)
[afbeelding]
toevoeging:hij is groter dan ik dacht ??
vaag
Leuke foto heb je gepostquote:Op woensdag 13 september 2006 15:17 schreef Mirage het volgende:
Lieve Dromenvangen... ik begin de indruk te krijgen dat wij allebei wel aan een beetje rust toe zijn...
Ik doe een sterke poging heerlijk te ontspannen...
doe jij met mij mee ?
(en groetjes aan de koi's)
quote:
Is de kat alweer boven water Mirage?quote:
ja hier wel hoorquote:
da's mooiquote:
ja alles goed hierquote:Op woensdag 13 september 2006 17:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Naar huis naar huis
Zo heet het uitgaanscentrum van Heerlen
Naar huis is het motto daar![]()
Maar wat ze daarmee bedoelen weet ik niet. Lijkt me sterk dat mensen naar huis willen als ze bezig zijn met uitgaan. Misschien zien ze het uitgaanscentrum wel als thuis
Dus met marietje is alles goed? Met moeder theresia alles okey
Toen ik nog vol bezig was met stappen vond ik het altijd jammer als ik naar huis moest omdat alles dicht ging.
Vaak tot 0800 liggen hangen nog ergens. En zelfs om 0800 wilde ik niet naar huis.
Mooie tijden gehad met vrienden, heb vaker slecht gesproken maar mijn vrienden ben ik dankbaar voor alles wat ze hebben gegeven. Ook die joint en 40 bier waarmee ik ben "doorgedraaid".
Zonder die vrienden was ik nooit zover gekomen
Ben ze eeuwig dankbaar en dan laat ik nog wel eens blijken.
Dus dan zeg ik even.
Joep, Daan, Taco, Yves, Tim, Ben, Jens, Fleur, Claire, Fumee, Jojan, Maud en veel meer.
Bedankt voor de mooie tijden
En dan ben ik er nog zeker 10 vergeten of nog meer. Moet al die namen nog eens nagaan helemaal. Ik wil geen enkele naam vergeten van ze. Met die mensen heb ik kennis gemaakt met uitgaan, stappen, zuipen, wiet en nog meer
Die tijden wil ik nog eens beleven. Door die ziekte is het verdwenen, maar het kan altijd weer terug komen als zij nog willen en als ik dat nog wil. En ik wil dat zeker nog
Met mij is alles okeyquote:Op woensdag 13 september 2006 17:18 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja alles goed hierJij ook zo te lezen?
![]()
Ik heb afgelopen weekend nog heel erg gestapt met een vriendinnetje die ik al 4 jaar niet meer had gezien, maar het was net alsof het maar een week terug was. Heb alleen wel gemerkt dat ik geen 20 meer benik was gisteren pas weer een beetje hersteld van mijn kater
![]()
ja, dat zijn leuke momenten als zoiets gebeurt.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Click van axe is lekkere deoderant
Die reclame waar Ben Affleck zo'n teller bij zich heeft die aangeeft hoeveel change hij van vrouwen krijgt
Ik ga ook zo'n teller aanschaffen nog
Vandaag een mooie meid bij c1000. Ik kom mooie dames steeds vaker tegen. Ook in de auto zat er eentje vandaag. En dan kijken ze ff
En dan is het een click
En dan lach ik dus ook.
Die reclame ken ik zekerquote:Op woensdag 13 september 2006 17:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, dat zijn leuke momenten als zoiets gebeurt.
Ken je die reclame van die man op het strand die met z'n deo staat te sprayen en dat daar dan allemaal wilde vrouwen op afkomen? Ik was afgelopen zondag in de bioscoop en toen draaide ze die ook, dan komt ie nog beter over vanaf zo'n groot doek![]()
Jij ook prettige avondquote:Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga naar huus![]()
prettige avond nog![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Is de kat alweer boven water Mirage?
Kun je niet opsporenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee
ik sta bij iedere mauw die ik hoor buiten
Coole naamquote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]niet met het schaamrood op je wangen staan. Je mag er best zijn
![]()
Fuck hey.... en wat moet de hond nu?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee
ik sta bij iedere mauw die ik hoor buiten
Dat zal ik straks proberen uit te zoeken.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:45 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh......
![]()
Wat is in godsnaam t diepere idee achter de mug?
Ze testen je geduld en verdraagzaamheid van andere wezens tot het uiterste en maken zo een beter mens van jequote:Op donderdag 14 september 2006 07:45 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh......
![]()
Jurrasic park niet gezien?quote:Op donderdag 14 september 2006 07:45 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh......
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze testen je geduld en verdraagzaamheid van andere wezens tot het uiterste en maken zo een beter mens van je![]()
Komt inderdaad ook een mug in voorquote:
ik wou het net zeggen ....quote:Op donderdag 14 september 2006 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze testen je geduld en verdraagzaamheid van andere wezens tot het uiterste en maken zo een beter mens van je![]()
Hardgeworden hars , barnsteenquote:Op donderdag 14 september 2006 08:46 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Komt inderdaad ook een mug in voor
Weet alleen niet meer precies hoe, ze waren daar toch die mug aan het onderzoeken met een spuit? Iets met een steen of iets dergelijksEen doorzichtige steen?
Inderdaadquote:Op donderdag 14 september 2006 08:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hardgeworden hars , barnsteen
ze haalden het DNA van een dino eruit die de mug in zijn leven opgezogen had.
Ow.... Betekend dat dat je ze niet achterna mag zitten met een pantoffel, slipper, opgerolde krant, vlakke hand.....Of wat je maar kan vinden om mee te meppen?quote:Op donderdag 14 september 2006 08:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ik sla ze dood in mijn slaap... ik had er gister 1 aan me wang geplakt zittenquote:Op donderdag 14 september 2006 09:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow.... Betekend dat dat je ze niet achterna mag zitten met een pantoffel, slipper, opgerolde krant, vlakke hand.....Of wat je maar kan vinden om mee te meppen?
Zou je vriendin ff waarschuwen....quote:Op donderdag 14 september 2006 09:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik sla ze dood in mijn slaap... ik had er gister 1 aan me wang geplakt zitten
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zou je vriendin ff waarschuwen....
* SMAK*quote:Op donderdag 14 september 2006 09:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zou je vriendin ff waarschuwen....
Dat ken ikquote:Op donderdag 14 september 2006 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als je dan met iemand medelijde moet hebben ben ik het hoor!
zij steelt altijd alle deken ( terwijl ik 2 losse dekbedden heb!!!!) ze probeert me er ook altijd uit te duwen!
Dat laatste krijg ik ook altijd te horen.... Terwijl ik alleen maar lief tegen m aan wil gaan liggen......quote:Op donderdag 14 september 2006 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zij steelt altijd alle deken ( terwijl ik 2 losse dekbedden heb!!!!) ze probeert me er ook altijd uit te duwen!
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat laatste krijg ik ook altijd te horen.... Terwijl ik alleen maar lief tegen m aan wil gaan liggen......![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neee jullie duwen!
ik voel het wel hoor.... na een half uur lig ik op het randje... maar ik ben dan zo slim dat ik opsta en aan de andere kant er weer induik
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:16 schreef draculettetje het volgende:
morgen allemaal!
heb nog niet bijgelezen dus kan zijn dat ik wat over het hoofd heb gezien!
kleine update van mij:
ben dinsdag naar de arts geweest en in overleg met de huisarts hebben ze besloten om me toch naar het revalidatie centrum te sturen. alhoewel ik het niet meer had verwacht ben ik er wel blij mee en zie het zeker als een stap in de goede richting!
enige nadeel is dan weer dat ik er waarschijnlijk pas begin november terecht kan![]()
Dat duurt nog even ja. Maargoed , het is in elk geval een goed vooruitzicht.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:16 schreef draculettetje het volgende:
morgen allemaal!
heb nog niet bijgelezen dus kan zijn dat ik wat over het hoofd heb gezien!
kleine update van mij:
ben dinsdag naar de arts geweest en in overleg met de huisarts hebben ze besloten om me toch naar het revalidatie centrum te sturen. alhoewel ik het niet meer had verwacht ben ik er wel blij mee en zie het zeker als een stap in de goede richting!
enige nadeel is dan weer dat ik er waarschijnlijk pas begin november terecht kan![]()
komt wel goed! maar dank je, ik blijf gewoon nu nog bij de fysioquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 09:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t liefst overdwarsquote:Op donderdag 14 september 2006 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo hoort dat. Hoe groot het bed ook is.
nee, we duwen echt nietquote:Op donderdag 14 september 2006 09:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neee jullie duwen!
ik voel het wel hoor.... na een half uur lig ik op het randje... maar ik ben dan zo slim dat ik opsta en aan de andere kant er weer induik
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:52 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nee, we duwen echt niet![]()
maar wat slim van jou Barra![]()
Ik doe altijd aan ruimtebesparing met vrouwenquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:42 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik doe altijd aan ruimtebesparing met vrouwen
zij boven, ik onder
![]()
in het midden?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik boven zij onder > ik links zij rechts > ik onderop zij bovenop > zij in het midden ik achter haar.
![]()
![]()
![]()
![]()
Trioquote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:47 schreef Metro2005 het volgende:
Zie je wel barra
oplossingen genoeg
mensen met een leuk figuur een lief koppie en borsten ookquote:Op donderdag 14 september 2006 15:19 schreef Metro2005 het volgende:
praktisch ingestelde mensen zijn okee
Yep, Moet het helaas even zonder stellenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mensen met een leuk figuur een lief koppie en borsten ook![]()
![]()
better loved and lost then never loved at allquote:Op donderdag 14 september 2006 15:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Yep, Moet het helaas even zonder stellen
jij op bezette vrouwen... of zij op jou?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:27 schreef Metro2005 het volgende:
vast welHeb het momenteel toch te druk.
En op de een of andere manier heb ik een enorme aantrekkingskracht op bezette vrouwen
Ik schijn een aantrekkingskracht op bezette vrouwen te hebben. Heb de laatste tijd geloof ik al 3 of 4 dames op msn gehad die bezet waren en nog een stuk of wat in real lifequote:Op donderdag 14 september 2006 15:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij op bezette vrouwen... of zij op jou?
Heb jij irl al een stuk of wat bezette dames gehad de laatste tijd???quote:Op donderdag 14 september 2006 15:29 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik schijn een aantrekkingskracht op bezette vrouwen te hebben. Heb de laatste tijd geloof ik al 3 of 4 dames op msn gehad die bezet waren en nog een stuk of wat in real life
Vrouwen zijn stom![]()
helegaar?quote:Op donderdag 14 september 2006 15:38 schreef vamperotica het volgende:
En vrouwen zijn helegaar niet stom![]()
Ontmoet ja, als toevoeging op de vriendenkring.quote:Op donderdag 14 september 2006 15:37 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heb jij irl al een stuk of wat bezette dames gehad de laatste tijd???
Ow........ ik dacht dat je de puberale betekenis van gehad bedoelde!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ontmoet ja, als toevoeging op de vriendenkring.
Maar bij sommige heb ik wel zoiets van JAMMER dat je bezet bent![]()
![]()
Ik vind helegaar zo leuk klinken....quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 15:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow........ ik dacht dat je de puberale betekenis van gehad bedoelde!![]()
Dat kan altijd nog, in een dronken bui ofzow!quote:Op donderdag 14 september 2006 15:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]nee heb ik even geen behoefte aan om eerlijk te zijn
Heb nog wel een aanbieding van een ex liggen![]()
Preciesquote:Op donderdag 14 september 2006 15:55 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat kan altijd nog, in een dronken bui ofzow!![]()
quote:
alle 2 matigquote:Op donderdag 14 september 2006 16:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]![]()
Alleen de laatste tijd weinig zin in op de een of andere reden.Moet nog even aan het idee wennen om dat met iemand anders dan mijn exvriendin te doen denk ik
En al 2 banen afgewezen? was het allebei niks?
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
Leuk....de hele familie Dromenvanger aan het mediteren
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Senesta
Ik heb inderdaad even genoten en mezelf bruin gebakken in de zon.
Maar ik hoop wel dat het een strenge winter gaat worden. Een elfsteden-tocht sla ik niet af.
MetroIk had net toevallig opstaan het nummer..." Keep the customer satisfied".
Lekker nummer is dat
Sneeuw en zo is ook wel heel erg leuk voor de kinderenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Senesta
Ik heb inderdaad even genoten en mezelf bruin gebakken in de zon.
Maar ik hoop wel dat het een strenge winter gaat worden. Een elfsteden-tocht sla ik niet af.
MetroIk had net toevallig opstaan het nummer..." Keep the customer satisfied".
Lekker nummer is dat
Ik hoop dus echt dat het een strenge winter wordt met temperaturen van -20 celcius. Sowieso omdat het niet mag dat het klimaat teveel gaat opwarmen. De winters dienen in Nederland streng te zijn, en de herfst vochtig en regenachtig.
Zo is het bedoeld en zo moet het zijn en altijd blijven.
Omdat moeder natuur dat zo gemaakt heeft.
Sneeuw en kinderen is een leuke combinatiequote:Op donderdag 14 september 2006 18:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Sneeuw en zo is ook wel heel erg leuk voor de kinderen![]()
[afbeelding]
En het levert zulke leuke plaatjes op![]()
Maar ik vind het zonnetje ook nog wel even lekker hoor.
Succes!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge........ zometeen sollicitatie gesprek
Ow jee... Breng m nou niet op ideetjes!!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
Succes barra.
En SK, laat je je kaal scherenof gewoon korter?
Als hij maar een foto plaatst van het resultaat mocht ie voor kaal gaanquote:Op vrijdag 15 september 2006 08:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ow jee... Breng m nou niet op ideetjes!!!![]()
Succes ermeequote:Op vrijdag 15 september 2006 08:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge........ zometeen sollicitatie gesprek
Kaal heb ik een te dikke kop voor nog. Wie weet dat ik ooit in de zomer kaal ga in de toekomst. En dan laat ik het van kaal weer groeien.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
Succes barra.
En SK, laat je je kaal scherenof gewoon korter?
quote:Op donderdag 14 september 2006 18:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Sneeuw en zo is ook wel heel erg leuk voor de kinderen![]()
En het levert zulke leuke plaatjes op![]()
Maar ik vind het zonnetje ook nog wel even lekker hoor.
Nee, rijden kan ik niet. Daarnaast zou deze motor veel te zwaar voor mij zijn.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:50 schreef draculettetje het volgende:
Barra suc6!
hey mir! ik zag je laatst op een moter! kun je ook rijden?
da's mooiquote:
ik duim voor jequote:Op vrijdag 15 september 2006 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maandag of dinsdaglijkt me echt een leuk bedrijf!
Mooi zoquote:
ik zou graag zelf willen kunnen rijden! maar ja moet het doen met soms heeel soms achterop.....(de motor dan)quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, rijden kan ik niet. Daarnaast zou deze motor veel te zwaar voor mij zijn.
wel " spelen", maar dat is wat anders... heb als pubertje met een Kawasaki over het bouwland gereden![]()
goed zo! ook hier draaien de duimen voor je....quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Heej goed zoquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Het foto-toestel staat nog vol met foto's van mijn oma's 80ste verjaardag, dus eerst die foto's omzetten op de lap-tap van mijn pa nog.quote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:04 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn saldo is momenteel 7 euro dus het enige wat momenteel rolt zijn de wielen van mijn auto. Geld zit in de tankin direct rolt mijn geld dus wel
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:06 schreef Mirage het volgende:
Hahahaha, Gandalf
Laat je pa lekker zeuren
Alleen dat biertje om je hersenen op te schonen ?Zou je denken dat bier dat effect heeft ?
Heb nog een spaarrekeningquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:09 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Maar zo lachwekkend is het niet als je 7 euro hebt staan op je rekening, hoewel 7 wel een geluks-getal is dus wie weet win je ooit de lotto
Okeyquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb nog een spaarrekeningen bovendien is het alweer bijna tijd voor salaris
gewoon even rustig aan doen nu. Hoef in principe niks meer te kopen tot mijn volgende salaris.
Wordt je creditcard daar niet harstikke nat van?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik tank al een week op me credit card
neuh ik maak het wel schoon ernaquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wordt je creditcard daar niet harstikke nat van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |