een vriend van me is een keer helemaal naar het station gefietst midden in de nacht, kwart voor 4 was het geloof ik en hij dacht dat ie te laat was voor school. Tot ie er op het station achter kwam dat er nog helemaal geen treinen gingen..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:35 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook eens gehad...
Ik kom uit het werk en ik ga zo even voor de tv slapen. Ik wordt enorm uitgerust wakker en zie dat het zeven uur is!! Ik als een gek mijn spullen pakken en naar beneden rennen. Ook nog geen krant op de mat! gvd. Snel naar buiten om naar de bus te sjouwen.
En dan halverwege denk je dat er iets niet klopt... idd het was 19:00 ipv 07:00
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef _Arual_ het volgende:
De tweede dag op je nieuwe werk aan de telefoon zitten. De telefoon aannemen. Bellende persoon horen vragen naar een collega. Denken dat het dinsdag is. Vol overtuiging zeggen dat die collega nooit werkt op deze dag. Ophangen en de betreffende collega langs zien rennen. Bedenken dat het maandag is in plaats van dinsdag. Mond houden.
De dag erop horen dat de collega thuis min of meer op zijn flikker had gekregen van zijn partner ('Je beweert al weken dat je op maandag werkt! En dan blijkt dat een leugen te zijn! Dat zei het meisje aan de telefoon! Waar was je, al die maandagen!')
quote:Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef _Arual_ het volgende:
De tweede dag op je nieuwe werk aan de telefoon zitten. De telefoon aannemen. Bellende persoon horen vragen naar een collega. Denken dat het dinsdag is. Vol overtuiging zeggen dat die collega nooit werkt op deze dag. Ophangen en de betreffende collega langs zien rennen. Bedenken dat het maandag is in plaats van dinsdag. Mond houden.
De dag erop horen dat de collega thuis min of meer op zijn flikker had gekregen van zijn partner ('Je beweert al weken dat je op maandag werkt! En dan blijkt dat een leugen te zijn! Dat zei het meisje aan de telefoon! Waar was je, al die maandagen!')
Had je daarna zeker wel een lekker glad oog.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef Agiath het volgende:
Laatst in de douche.
Ik wilde scheren. Spuit ik dat scheergel direct in mijn oog ipv op mijn hand
Dat is nog niks, ik heb een keer scheerschuim o¨p mijn tandenborstel gespoten en in mijn mond gedaanquote:Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef Agiath het volgende:
Laatst in de douche.
Ik wilde scheren. Spuit ik dat scheergel direct in mijn oog ipv op mijn hand
Vervolg:quote:Op dinsdag 8 juli 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag zoooo iets ongelovelijk stoms gedaan...![]()
Moest mijn Ov kaart inleveren (dag lief ov kaartje) en dat heb ik via de post gedaan.
Ipv gewoon naar het postkantoor..
quote:Op maandag 28 april 2008 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag zag ik iemand struikelen over dr mopshondje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |