abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59439347
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:53 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Je gezicht niet?
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:20:38 #282
217528 True_Believer
You're my inspiration
pi_59443445
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:35 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook eens gehad...

Ik kom uit het werk en ik ga zo even voor de tv slapen. Ik wordt enorm uitgerust wakker en zie dat het zeven uur is!! Ik als een gek mijn spullen pakken en naar beneden rennen. Ook nog geen krant op de mat! gvd. Snel naar buiten om naar de bus te sjouwen.
En dan halverwege denk je dat er iets niet klopt... idd het was 19:00 ipv 07:00
een vriend van me is een keer helemaal naar het station gefietst midden in de nacht, kwart voor 4 was het geloof ik en hij dacht dat ie te laat was voor school. Tot ie er op het station achter kwam dat er nog helemaal geen treinen gingen..
ღღღ
  maandag 16 juni 2008 @ 21:40:06 #283
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59444103
Kwam zondagmorgen beneden en zag dat mn tandenbrostel in de bak lag waar kammen ed inliggen Kwam voor mn ouders over alsof ik echt teveel had gezopen terwijl dit erg meeviel
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 21:34:29 #284
3671 glasbak
Sjeeskees ©®
pi_59471501
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:54 schreef honda1990 het volgende:

[..]

heerlijk zulke dingen
Toch leuk zo'n vertrouwen binnen een relatie?
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 09:55:51 #285
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59481382
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef _Arual_ het volgende:
De tweede dag op je nieuwe werk aan de telefoon zitten. De telefoon aannemen. Bellende persoon horen vragen naar een collega. Denken dat het dinsdag is. Vol overtuiging zeggen dat die collega nooit werkt op deze dag. Ophangen en de betreffende collega langs zien rennen. Bedenken dat het maandag is in plaats van dinsdag. Mond houden.

De dag erop horen dat de collega thuis min of meer op zijn flikker had gekregen van zijn partner ('Je beweert al weken dat je op maandag werkt! En dan blijkt dat een leugen te zijn! Dat zei het meisje aan de telefoon! Waar was je, al die maandagen!')
Die is echt erg
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_59488712
quote:
Op maandag 16 juni 2008 16:59 schreef _Arual_ het volgende:
De tweede dag op je nieuwe werk aan de telefoon zitten. De telefoon aannemen. Bellende persoon horen vragen naar een collega. Denken dat het dinsdag is. Vol overtuiging zeggen dat die collega nooit werkt op deze dag. Ophangen en de betreffende collega langs zien rennen. Bedenken dat het maandag is in plaats van dinsdag. Mond houden.

De dag erop horen dat de collega thuis min of meer op zijn flikker had gekregen van zijn partner ('Je beweert al weken dat je op maandag werkt! En dan blijkt dat een leugen te zijn! Dat zei het meisje aan de telefoon! Waar was je, al die maandagen!')
pi_59608513
Gisteren eentje van m'n vader, aan het begin van de EK-voetbalwedstrijd Nederland - Rusland (kwartfinale). Op tv zijn beelden te zien van Willem-Alexander en Maxima, die ook op de tribune zitten. 'Hee, kijk', roept m'n vader, 'Willem van Oranje!'

Ik, grinnikend: 'Nou, die is al een tijdje dood hoor!'

Hij: ........ .......
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_59724713
Vanochtend naar de garage geweest om de auto te laten keuren. Krijg ik een leenauto mee. Sleutel in m'n hand gedrukt:"ja, het is een klein rood autootje."

Dus ik loop naar de eerste de beste rode auto. Hmm vreemd, slot doet het niet.

Baliemedewerker komt om het hoekje heen kijken: ja, het is die andere rode auto (achter nog veel meer auto's).

O ja..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 16:26:49 #289
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59734378
Op vrijdag 27 juni 2008 16:20 schreef honda1990 het volgende:
In lantaarpalen klimmen

Ik heb het tot de bovenste versmalling gehaald

Misschien wel leuk om erbij te vertellen is dat mijn ouders na een kwartiertje mee zouden rijden naar huis. Toen mijn maat (die de foto gemaakt heeft) vertelde dat ik tot de versmalling was gekomen konden mijn ouders dit bijna niet geloven. Omdat ik het natuurlijk wel wou bewijzen heb ik het nog een keer geprobeerd. Ik kon mijn voet gelukkig op zo'n bordje zetten Ik was halverwege de lantaarnpaal en ik wou en zou de versmalling halen, omdat ik een kwartier eerder al een topprestatie had geleverd waren mijn spieren al aan het verzuren. Ik liet me naar beneden glijden/vallen. Gelukkig kon ik leunen op dat bordje. Totdat ik dat bordje niet onder mijn voet voldoende maar ik er vol langskwam met mijn ribben. Gevolg...een diepe snee die ik nu nog voel Jammergenoeg heb ik dáár geen beelden van
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_59938089
Mijn vader vertelde wat over zijn laatste vrachtwagenrijles. Tijdens de les zag hij een fietser over het hoofd die voor de vrachtwagen overstak, de instructeur greep in enzo.

Mijn commentaar: 'Ja, als die fietser nou ff zou bukken, kon je er zo overheen! '

Bedoelde natuurlijk dat de vrachtwagen zo hoog op z'n wielen stond... afijn, duidelijk wel.

Mijn vader keek even verbaasd dus ik lulde er maar snel overheen maar was wel een beetje een dubieuze opmerking vond ik zelf...
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
  maandag 7 juli 2008 @ 12:15:09 #291
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_59944990
Nou, dan zal ik ook maar eens wat beschamende moment posten

1. Op mn 9e verjaardag, op mn feestje. Wij hebben zo'n schuurdeur met een ruit er in. Mijn broertje van 6 neemt een aanloopje springt tegen die ruit en bouncet zo terug. Dus ik heel stoer: "Dat kan ik ook!"
Gevolg: dwars door die ruit heen, dikke jaap in mn arm, hechtingen nodig
Hoe vaak ik dat verhaal niet moet hebben aanhoren. Litteken zit er nog btw

2. Een keer met mn dronken kop uit stilstand met fiets en al omgevallen.
Helaas was ik op dat moment een meisje naar huis aan het brengen
Niet dat er iets zou gaan gebeuren, maar toch bijzonder jammer

3. Was een plankje aan het zagen met een decoupeerzaag. Op een gegeven moment blijft die ergens achter hangen. Dus ik zo kijken, zit er een spijkertje in de weg. Dus ik denk, die douw ik wel even aan de kant met mn duim!

Wrijving
Ok stelletje hokboeren
pi_59945193
Laatst in de douche.

Ik wilde scheren. Spuit ik dat scheergel direct in mijn oog ipv op mijn hand
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_59946366
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef Agiath het volgende:
Laatst in de douche.

Had je daarna zeker wel een lekker glad oog.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_59946516
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:23 schreef Agiath het volgende:
Laatst in de douche.

Dat is nog niks, ik heb een keer scheerschuim o¨p mijn tandenborstel gespoten en in mijn mond gedaan
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_59963829
Ik heb vandaag zoooo iets ongelovelijk stoms gedaan...

Moest mijn Ov kaart inleveren (dag lief ov kaartje) en dat heb ik via de post gedaan.

Ipv gewoon naar het postkantoor..

In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_59969658
Een aantal jaren geleden tijdens de winter was ik aan het fietsen van huis af. Ik nog maar net vertrokken toen ik achter mij hoor, HE JUSTIN, dus ik kijk achterom, bleek het mijn zusje te zijn, ik flikker op de grond, door het gladde ijs. Zij schiet in de lach en flikkert zelf ook. Ik zie dit en begin ook te lachen. Moet er grappig hebben uitgezien twee mensen lachend op de grond.

Dit doe ik vaak. Ik ben naar iets op zoek en kan het nergens vinden. Blijkt het gewoon in mijn hand te zijn of op mijn kop bijv. zonnebril.

Ik zit tegenwoordig in dienst. Wij moest gaan lopen met het hele compagnie, alle hoge pieten erbij. Wij hoefden niet ver te lopen 8km. Ik was gewoon aan het praten met de persoon naast mij, zag ik een gat over het hoofd. Ik struikelde en viel kei hard op mijn knie (kon 2 weken niet lopen). Normaal gezien worden mensen gewond als ze uitgezonden worden, ik niet. Alleen tijdens het lopen of sporten.. :S

[ Bericht 0% gewijzigd door Epiphone op 08-07-2008 13:01:26 ]
So here I was right...
pi_59969707
Drukte op de verkeerde knop, doe ik altijd. AUB deze post verwijderen...
So here I was right...
pi_59972455
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb vandaag zoooo iets ongelovelijk stoms gedaan...

Moest mijn Ov kaart inleveren (dag lief ov kaartje) en dat heb ik via de post gedaan.

Ipv gewoon naar het postkantoor..

Vervolg:

en ik heb de kaart opgestuurd naar "gevonden ov kaarten"

Verder blijkt nu, dat ik de kaart gewoon mag houden, omdat ik een vervolg opleiding ga doen.

Maar ik was bang voor boetes en dacht dat ik de kaart direct moest inleveren, miscommunicatie met de ib-groep.
pi_60478692
Was op de 1e werkdag bij de AH op zaterdagochtend. Wekker ging om 6 uur s'ochtends en ik haast me uit bed om te douchen. Eenmaal bezig met douchen hoorde ik opeens een hels geluid, het bleek mijn mobiel alarm te zijn met de PIEP IRRI 2 omdat ik super bang was te verslapen) Ik schrok me wild en ik realiseerde me dan ook meteen dat het hele huis inclusief broers en ouders wakker zou worden van deze uiterst irritante piep ringtone.

Uit reflex spring ik uit de douche, sla een handdoek om mn middel en sprint vervolgens naar mijn kamer om de ringtone uit te zetten, eenmaal uitgezet realiseerde ik me dat ik me niet snel had afgedroogt wat dus betekent dat er een spoor water liep van de badkamer naar mijn kamer.

Terwijl ik terug sprintte naar de douche op dat gladde pad kan je wel raden wat er gebeurde, ik ging VOL op mijn plaat.. het gevolg was een gigantische dreun en omdat mijn kamer recht boven de slaapkamer van mijn ouders is vreesde ik voor de gevolgen. En ja hoor, even later hoor ik mijn vader de trap opkomen met : alles goed vriend? lig ik daar dus halfnaakt in een plas water in mijn kamer met de shampoofles open in mijn hand. bleek er een hele straal shampoo over het kleed te zijn gegaan inclusief mijn bed, zag er heel genant uit. Mijn vader heeft vervolgens een nieuwe handdoek gepakt en de vloer gedweild en ik ben toen snel verder gaan douchen en vervolgens aan mijn eerste werkdag begonnen.

Die eerste werkdag zal ik dus niet zo snel vergeten....:p
''De mens die zich omringt met feiten, niet toestaat dat hij verrast wordt, geen flits van intuïtie kent, geen veronderstellingen maakt, geen risico neemt, leeft in een afgesloten cel.'' : Albert Einstein.
pi_60490425
Mijn moeder laatst, ze verwachtte een belangrijk telefoontje, dus ze had de huistelefoon in d´r achterzak gedaan.

Telefoon rinkelt, zij als een gek die telefoon zoeken, ik moest helpen.
Beller had het bellen na een minuut wel opgegeven, maar wij verder zoeken want me ma wist zeker dat ie in de buurt was.
Na 10 minuten zoeken zag ik iets in me ma´s achterzak zitten dus ik: "Mam, voel is aan je achterwerk..."

En jahoor
pi_60566304
quote:
Op maandag 28 april 2008 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vandaag zag ik iemand struikelen over dr mopshondje

Life is Music
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')