abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53009481
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef Thrackan het volgende:

2: Ziek zijn en bellen naar klasgenote die ik wel leuk vond wat het huiswerk was. 5 minuten aan het lullen zijn en erachter komen dat je d'r zusje aan de lijn hebt. Ik hing op
pi_53022993
Vanavond ook weer zo'n fijne actie.

Ik was onderweg met de vrachtwagen en ik moest even plassen. Dus ik stop op een parkeerplaats.
Ik zet mijn voet op de treeplank, mijn andere voet op de andere treeplank,mijn ene voet op de gróóónd, BAF!!

Toen lag ik op de klinkers en toen pas realiseerde ik mij op pijnlijke wijze dat ik geen Scania P, maar een Scania R bij me had. En die heeft dus een opstaptrede meer.

Ik heb mezelf toch wel even uitgemaakt voor ongelovelijke sukkel, maar goed, ik ben blond en dan mag het.
  zaterdag 8 september 2007 @ 02:50:28 #153
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_53023014
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:46 schreef RealZeus het volgende:

Ik was onderweg met de vrachtwagen en ik moest even plassen. Dus ik stop op een parkeerplaats.
Ik zet mijn voet op de treeplank, mijn andere voet op de andere treeplank,mijn ene voet op de gróóónd, BAF!!

Toen lag ik op de klinkers en toen pas realiseerde ik mij op pijnlijke wijze dat ik geen Scania P, maar een Scania R bij me had. En die heeft dus een opstaptrede meer.

Ik heb mezelf toch wel even uitgemaakt voor ongelovelijke sukkel, maar goed, ik ben blond en dan mag het.

Geen enkelbanden verrekt enzo ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_53023283
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:50 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Geen enkelbanden verrekt enzo ?

Een klein wondje op mijn elleboog, wat geschuurd vel op mijn arm en een wondje op mijn hand, plus wat spierpijn in mijn linkerarm omdat ik daarmee mijn val brak. Meer is het niet.
  zaterdag 8 september 2007 @ 03:51:31 #155
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_53023339
Goed, dan bij wijze van TVP ook maar één van mij,
Ik moest heel even een vriend van mij hebben, dus bel hem op zijn mobiel..
Er word opgenomen, dus ik zeg "Met Eltonno!"
Andere kant van de lijn in de herkenbare stem (met drents accent) van mijn vriend: "welke eltonno"
Dus ik "je clubgenoot stomme zak!"
Boos geratel aan de andere kant van de lijn..
Ik: "Gast! wat ben je voor een domme lul, je weet toch wel wie ik ben..."
Andere kant: "Hm...volgens mij moet je W. hebben, ik zal hem even geven."
Dan je vriend aan de lijn krijgen die na jou uitleg gierend van het lachen verteld dat je net zijn vader hebt staan uitschelden.Hij was even vergeten te melden dat hij een nieuw nummer had en zijn pa zijn oude.. En dan 2 dagen later op de verjaardag komen....Hoi ik ben eltonno, gefelicteerd met je zoon...
En zelfs toen leek de stem van zijn pa verdomd veel op die van mijn vriend....
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_53024010
Afvragen of je kunt sturen op de fiets als je het stuur met gekruiste armen vastpakt en dan een bocht proberen te maken. Conclusie, nee dat kan niet. Resultaat: gigantisch op je smoel gaan pal voor het ziekenhuis en direct met die megabult op je kop naar de ehbo kunnen doorlopen.
pi_53024066
een filmpje kijken op je oude videorecorder, iets wat je bijna nooit meer doet, want dvd's en zo, helemaal 'in de film zitten' , je ogen even aflaten dwalen naar de videorecorder, denken "hey, de vr staat nog aan'.... hem uitzetten, en dan verbaasd zien dat je film ineens ophoudt, en dat 10 seconden lang niet snappen

in de woonkamer zitten, alleen thuis, 's avonds, kinderen bij hun vader, opeens de wc door horen trekken....... adem stokt in de keel, en je pakt een 'wapen' en sluipt naar de gang, hart bonkt "omg, een inbreker, die bij mij naar de wc gaat ook nog eens!!!!!!!!!" en dan de deur opentrekken met een dramatische gil en dan een lege wc aantreffen , want de drijver vd stortbak of hoe heeft zo'n ding, zat vast, waardoor de wc zichzelf doortrok
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53024628
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 09:16 schreef milagro het volgende:
in de woonkamer zitten, alleen thuis, 's avonds, kinderen bij hun vader, opeens de wc door horen trekken....... adem stokt in de keel, en je pakt een 'wapen' en sluipt naar de gang, hart bonkt "omg, een inbreker, die bij mij naar de wc gaat ook nog eens!!!!!!!!!" en dan de deur opentrekken met een dramatische gil en dan een lege wc aantreffen , want de drijver vd stortbak of hoe heeft zo'n ding, zat vast, waardoor de wc zichzelf doortrok
  zaterdag 8 september 2007 @ 10:44:02 #159
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_53024852
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 09:00 schreef MM-Luna het volgende:
Afvragen of je kunt sturen op de fiets als je het stuur met gekruiste armen vastpakt en dan een bocht proberen te maken. Conclusie, nee dat kan niet. Resultaat: gigantisch op je smoel gaan pal voor het ziekenhuis en direct met die megabult op je kop naar de ehbo kunnen doorlopen.
Zeer herkenbaar elke keer bijna / op je smoel gaan. Maar het toch elke keer weer proberen
Fiets zulke slechte ervaringen mee, vooral dat je veter tussen de trapper / kettingkast vast komt te zitten. En op een gegeven moment heb je geen snelheid meer je kan ook niet remmen o.i.d en dan weten dat je elk moment gaat omvallen
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_53025006
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 02:46 schreef RealZeus het volgende:

Aaaah zielig

niet zo zeer een beschamend moment, maar wel weer een "zetjebrildantochookop' moment, de bril die ik enkel opdoe als ik tv kijk, dan zie ik nog wat

een tennisbal op balkon zien liggen, afvragen waar die vandaan komt , hem oppakken, en dan duurt het nog 3 seconden voor dat je beseft dat je een appel vol met maden opgepakt hebt die naast de vuilnisemmer gevallen was.... om dan weer dramatisch te gaan gillen en de 'tennisbal' te laten vallen en kokhalzend te roepen "oh mijn god, oh djeeeeeeeeeeezus ooooh gadverredamme oooooooh god oh gadver, douche douche ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeew, smerig, omg " en dus richting douche rennend, want douchen helpt dan of zo om die madenkluwe van het balkon af te krijgen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_53026185
Hij is niet van mezelf maar van mijn moeder, maar grappig genoeg om te vermelden.
Gister in de ochtend, ik was net wakker. Roept mijn moeder me opeens. Ze was met de afwasmachine aan het kloten en die deed het niet Had ze dus al voor gebeld wat ze daarvoor moest doen, maar het lukte maar niet. Roept ze mij.
Kun jij op de 2e en 4e knop drukken, tegelijk. Ik probeer dat al de hele tijd maar er gebeurd niets
Ik met mijn half wakkere kop drukken, bats, meteen alles in orde.
Mijn moeder heel droog: Oow, is dat de 4e knop! Ik zat op de 5e knop te drukken!
  maandag 17 september 2007 @ 16:22:52 #162
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_53246661
Ik heb hem al een keer gepost, maar toch nog maar een keertje na het lezen van al deze leuke verhalen.

Ingehuurd bij een bedrijf. Paar dagen pas aanwezig. Even naar het toilet aangezien ik nogal nodig moest. Ga zitten en begin met plassen. Na een tijdje merk je dat het wat nat om je heen begint te worden. Blijk je de hele tijd tussen de bril en de pot gezeken te hebben. Alles om je heen nat dus waaronder ook de rand van je broek. Laatste restjes alsnog in de pot.

Daarna voorzichtig opstaan en bedenken hoe je dit gaat oplossen. Zo achterlaten kan gewoon echt niet. Schoonmaker inschakelen ook niet aangezien ze dan weten dat je zo'n sukkel bent geweest. Dan maar met rollen toiletpapier de boel dweilen. Tussentijds vaak doorspoelen zodat het toilet niet verstopt en daarna heel goed je handen wassen.

Het uur daarna ook steeds een beetje sniffen om te kijken of er toevallig nog een pisgeur van je broek afkomt die in de zeik gelegen heeft.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  maandag 17 september 2007 @ 22:19:07 #163
184614 Olep
Semper Fi.
pi_53257268
quote:
Op maandag 17 september 2007 16:22 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb hem al een keer gepost, maar toch nog maar een keertje na het lezen van al deze leuke verhalen.

Ingehuurd bij een bedrijf. Paar dagen pas aanwezig. Even naar het toilet aangezien ik nogal nodig moest. Ga zitten en begin met plassen. Na een tijdje merk je dat het wat nat om je heen begint te worden. Blijk je de hele tijd tussen de bril en de pot gezeken te hebben. Alles om je heen nat dus waaronder ook de rand van je broek. Laatste restjes alsnog in de pot.

Daarna voorzichtig opstaan en bedenken hoe je dit gaat oplossen. Zo achterlaten kan gewoon echt niet. Schoonmaker inschakelen ook niet aangezien ze dan weten dat je zo'n sukkel bent geweest. Dan maar met rollen toiletpapier de boel dweilen. Tussentijds vaak doorspoelen zodat het toilet niet verstopt en daarna heel goed je handen wassen.

Het uur daarna ook steeds een beetje sniffen om te kijken of er toevallig nog een pisgeur van je broek afkomt die in de zeik gelegen heeft.
haha!
Fuck today, it's tomorrow.
  dinsdag 18 september 2007 @ 10:39:14 #164
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_53265141
Bij wijze van een tvp:

Ik heb vaak domme acties, ik schaam me er alleen nooit voor

- In de kledingwinkel vragen waar de herenafdeling is en dan te horen krijgt dat je er midden in staat. "Ok ik kijk nog wel even verder"

- Met een bijl in de hand een koel truukje bedenken en tegen je vriend zeggen: "yo wil je wat gaafs zien?" Truukje gaat natuurlijk gruwelijk mis en toen had ik mijn handpalm open. Iedereen natuurlijk zeggen dat het er gaaf uitzag...

- Vorige week op de parkeerplaats liepen er wat bejaarden in de weg te lopen zodat ik er met de auto niet langs kon... flink vloeken op die kut bejaarden... owja het raam stond nog open

- In een dronken bui een boksbeugel besteld via internet. De volgende ochtend me afvragen wat mij bezielde (die dingen zijn overal zwaar illegaal) Anyways netjes dat ding ontvangen... ff testen op een telefoonboek -> bijna pink gebroken en dat k ding maar weggeflikkerd.

- Nieuw jachtmes gekocht, natuurlijk even checken. "hmm niet scherp" *speel* *speel* *snij*

- Hmm verveling. *pakt een oude cd* *pakt jachtmes* *HAK* Als ik nou eens heel hard in het cdtje hak dan kan ik hem wel splijten, dat zou gaaf zijn. *pakt cd aan de bovenkant vast* En toen hakte ik heel hard in mijn vinger...

en nog veel meer
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_53294224
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:39 schreef Ps2K het volgende:
en nog veel meer
ga alsjeblieft door.
Bin froh I de schwiitz z'si.
pi_53373890
Ik heb vandaag wel het toppunt bereikt.

Een nichtje van mij ging trouwen.We waren op het feest en mijn broer zegt opeens:"Je hebt een scheur in je broek." en ik dacht dat hij liep te fucken. Helaas, ik had een scheur in mijn broek, er had een naad losgelaten en dat in combinatie met de uitstap van een autoachterbank was voldoende om een gigantische scheur te krijgen. Van mijn kruis tot halverwege mijn bovenbeen. Ik balen. Zegt mijn zus:"Als je nou vraagt of ze duck tape hebben, dan kun je het van binnen uit even dichtplakken.Ik her en der vragen, hadden ze geen duck tape." Zegt mijn zus:"Misschien heeft de dj wel wat."
Ik: "Ik ga niet naar de dj want die zet me vast voor lul." Dus mijn lieve zusje gaat naar de dj en op het moment dat ze weer terug komt wordt er omgeroepen:"Even een mededeling voor die jongen die uit zijn broek gescheurd is, ik heb de duck tape gevonden hoor."
Ik: terwijl mijn zus het rolletje tape op mijn hoofd legt.

Dat heb ik de hele avond , al dan niet verkapt , nog mogen horen.

Echt, als door de grond zakken mogelijk was had ik het gedaan.
  zaterdag 22 september 2007 @ 04:06:00 #167
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_53374503
TEUVEUPEU en morgen ook een toevoeging van Day... FF nachtje slapen/denken en heb genoeg stomme day acties want snugger ben ik niet al te vaak
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_53415219
Ik heb soms zo mijn subtiele momenten.

Collega:"Wat vind je van die en die naam?"
Ik:"Lekker boers, ik zou niet zo willen heten."
Collega:"Dat is mijn tweede naam."

Ik:"de Pers is echt langdradig, de bijbel is nog korter."
Ex-klasgenoot:"ik werk bij voor de Pers"

HmpFFF

Normaal gesproken denk ik altijd heel goed na voor dat ik iets zeg.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:24:05 #169
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_53625776
Leuk topic
tvp
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_53626110
Tijdens de introductiedagen: de eerste dag al Ik kom binnen. Meneer die iedereen ontvangt vraagt welke klas? Die en die? Ik denk ja zal wel, ik vind het wel best Dus ik zo van ja Ik bij die klas zitten. Hele speech aangehoord. Ik dacht al de hele tijd van dat ik er niet goed zat. Dus ik zo uuuh meneer volgens mij zit ik bij de verkeerde klas En inderdaad
pi_54002371
Herkenbaar

Gelukkig kwam ik erachter vlak voordat ze pasfoto's gingen maken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_54096233
Na een harde dag werken in mijn 20er jaren 2 banen op 1 dag met broodje in de hand naar huis fietsen. Heb nog niet eens gezopen anders was het volgende nog wel begrijpelijk.
Ik val dus gewoon onder het fietsen in slaap en rij vol tegen een betonpaal.
Tja en dan lig je je daar op de grond toch echt af te vragen hoe dat nou heeft kunnen gebeuren.

Nog jonger in de tijd van de walkman zat ik oko op de fiets ff bandje verwisselen normaal supergetraind hoefde niet te kijken. Nu toch ff kijken en vol tegen een auto oprijden.

Of gek doen op je fiets kletsend met vriendin met de benen zwaaien klabam voet tussen de spaken van voorwiel. Pijn aan poot voorwiel naar de kl*te.

Voertuigen en ik gaan niet echt samen mer brommer ook al eens flink graspollen gehapt omdat de remmen het niet fatsoenlijk deden

Gelukkig kan ik nog altijd om mezelf lachen
  zaterdag 3 november 2007 @ 05:57:46 #173
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_54333392
met een klasgenoote van school gewisseld, konden in het 2de jaar instromen Eerste dag iedereen voorstellen, klassikaal rondje met wie je bent en waar je vandaan komt e.d.

later op de dag halverwege de eerste les uitvinden dat we in het verkeerde jaar zaten
  zaterdag 3 november 2007 @ 06:03:28 #174
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_54333394
de opleiding waar ik vandaan was overgestapt. Eerste dag, kwam vers van de havo. Openings praatje was in een soort hele grote collegezaal achtig ding. Dik 200 nieuwe studie genootjes.

Kom ik 10 minuten te laat aankaken in de veronderstelling dat ik allen ff een formuliertje op moest halen. Nog 10 minuutjes op zoek naar dat lokaal (wat dus stiekem een hele grote collegezaal was) En dan per ongeluk met de deur waaruit je direct op het podium kwam binnen komen wandelen
  zaterdag 3 november 2007 @ 08:40:06 #175
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_54333613
2 weken terug had ik college.... Alleen hadden ze spontaan kort van te voren het rooster veranderd... Dus zo'n 1/3e van de mensen zat in de verkeerde zaal....
Ik op het rooster online kijken... Ander gebouw. Dus daar naar toe gewandeld. Met z'n tweeen kwamen we het eerste aan. Loop daar die zaal binnen, aardig aan de late kant... Docent zegt meteen: "'t Is dat dit jullie eerste keer is, de volgende keer kom je er niet meer in"... Dus ik wou nog gaan uitleggen dat het aan het rooster lag, tot ik me realiseerde dat ik daar niemand kende.... Toen maar weer weggelopen.
(niet alleen de plaats van het college was aangepast, ook de tijd was 2 uur opgeschoven)
censuur :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')