quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef Thrackan het volgende:
2: Ziek zijn en bellen naar klasgenote die ik wel leuk vond wat het huiswerk was. 5 minuten aan het lullen zijn en erachter komen dat je d'r zusje aan de lijn hebt. Ik hing op
quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:46 schreef RealZeus het volgende:
Vanavond ook weer zo'n fijne actie.
Ik was onderweg met de vrachtwagen en ik moest even plassen. Dus ik stop op een parkeerplaats.
Ik zet mijn voet op de treeplank, mijn andere voet op de andere treeplank,mijn ene voet op de gróóónd, BAF!!
Toen lag ik op de klinkers en toen pas realiseerde ik mij op pijnlijke wijze dat ik geen Scania P, maar een Scania R bij me had. En die heeft dus een opstaptrede meer.![]()
Ik heb mezelf toch wel even uitgemaakt voor ongelovelijke sukkel, maar goed, ik ben blond en dan mag het.![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:50 schreef MissHobje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen enkelbanden verrekt enzo ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 09:16 schreef milagro het volgende:
in de woonkamer zitten, alleen thuis, 's avonds, kinderen bij hun vader, opeens de wc door horen trekken....... adem stokt in de keel, en je pakt een 'wapen' en sluipt naar de gang, hart bonkt "omg, een inbreker, die bij mij naar de wc gaat ook nog eens!!!!!!!!!" en dan de deur opentrekken met een dramatische gilen dan een lege wc aantreffen , want de drijver vd stortbak of hoe heeft zo'n ding, zat vast, waardoor de wc zichzelf doortrok
Zeer herkenbaar elke keer bijna / op je smoel gaan. Maar het toch elke keer weer proberenquote:Op zaterdag 8 september 2007 09:00 schreef MM-Luna het volgende:
Afvragen of je kunt sturen op de fiets als je het stuur met gekruiste armen vastpakt en dan een bocht proberen te maken. Conclusie, nee dat kan niet. Resultaat: gigantisch op je smoel gaan pal voor het ziekenhuis en direct met die megabult op je kop naar de ehbo kunnen doorlopen.
Aaaah zieligquote:Op zaterdag 8 september 2007 02:46 schreef RealZeus het volgende:
Vanavond ook weer zo'n fijne actie.
Ik was onderweg met de vrachtwagen en ik moest even plassen. Dus ik stop op een parkeerplaats.
Ik zet mijn voet op de treeplank, mijn andere voet op de andere treeplank,mijn ene voet op de gróóónd, BAF!!
Toen lag ik op de klinkers en toen pas realiseerde ik mij op pijnlijke wijze dat ik geen Scania P, maar een Scania R bij me had. En die heeft dus een opstaptrede meer.![]()
Ik heb mezelf toch wel even uitgemaakt voor ongelovelijke sukkel, maar goed, ik ben blond en dan mag het.![]()
haha!quote:Op maandag 17 september 2007 16:22 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb hem al een keer gepost, maar toch nog maar een keertje na het lezen van al deze leuke verhalen.
Ingehuurd bij een bedrijf. Paar dagen pas aanwezig. Even naar het toilet aangezien ik nogal nodig moest. Ga zitten en begin met plassen. Na een tijdje merk je dat het wat nat om je heen begint te worden. Blijk je de hele tijd tussen de bril en de pot gezeken te hebben. Alles om je heen nat dus waaronder ook de rand van je broek. Laatste restjes alsnog in de pot.
Daarna voorzichtig opstaan en bedenken hoe je dit gaat oplossen. Zo achterlaten kan gewoon echt niet. Schoonmaker inschakelen ook niet aangezien ze dan weten dat je zo'n sukkel bent geweest. Dan maar met rollen toiletpapier de boel dweilen. Tussentijds vaak doorspoelen zodat het toilet niet verstopt en daarna heel goed je handen wassen.
Het uur daarna ook steeds een beetje sniffen om te kijken of er toevallig nog een pisgeur van je broek afkomt die in de zeik gelegen heeft.![]()
ga alsjeblieft door.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:39 schreef Ps2K het volgende:
en nog veel meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |