abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 januari 2008 @ 17:56:22 #201
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_55799509
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:45 schreef Fredo55 het volgende:
We zitten te eten aan de etenstafel.
Broer: Fredo.. hoe groot is de lul van een koe?
Ik: uhh ik weet niet? Zal wel heel groot zijn.
Broer: Een koe is vrouwelijk.
Ik: Ja maar..wat is het mannelijke van de koe dan?
Broer: Een stier sukkel!!
Ik: ohja..
Dat is toch niet zo beschamd dat is toch gewoon dom
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_55800569
quote:
Op zaterdag 5 januari 2008 17:56 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Dat is toch niet zo beschamd dat is toch gewoon dom
Dat ook, maar ik schaamde me ook behoorlijk.
Life is Music
pi_55826124
Laatst wilde ik even wat bij de drogist halen, voor een vriendin met urinewegklachten... Sta ik daar bij de kassa, ben ik vergeten wat ik ook al weer moest hebben. De verkoopster probeerde me nog op weg te helpen, maar opeens wist ik het alweer: 'O ja, die thee voor de blieren en de naas!'

Verkoopster: (schiet in de lach)

Ik: ...... .... ......

Toen ik even later de winkel verliet had ik nog steeds een rooie kop, maar nu van het lachen!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
  maandag 7 januari 2008 @ 13:44:39 #204
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_55846434
Ooit eens op de mountainbike van een vriend van me gefietst, inclusief schoentjes die je zo in het pedaal moest klikken.

Op het moment dat ik uitgefietst was wou ik afstappen, maar ik kreeg de schoenen niet los van het pedaal. Een val in slowmotion was het resultaat, gelukkig in een stukje gras. Het werd nog lastiger, ook toen kreeg ik de schoenen niet los.Dus, na veel wurmen de schoenen maar uitgetrokken, en lopend op sokken verder gegaan. Kreeg best vreemde blikken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 7 januari 2008 @ 15:38:44 #205
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_55849490
Op de mountainbike naar het voetbalveldje verderop fietsen, he er zit wat los bij de as van mn wiel beetje bij kloten met je voet, gevolg voet in je spaak. Heel die fiets over me heen geklapt gelukkig geen pijn van gehad
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_55873346
er zijn weer beste bakken tussen!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 01:34:03 #207
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_55965503
Op oudjaars avond nog even met je vrienden de kroeg in.
Hartstikke gezellig, maar opeens willen 2 van je vrienden naar huis (ze bleven bij mij slapen), dus ik loop even mee om ze mn huis in te laten, om me daarna weer lekker in het feestgedruis te storten.

Vriendjes veilig thuis en warm in bed, ik wandel terug naar de kroegen. Stap vol goede moed binnen, je geeft een brul naar iemand die vanaf de achterkant op een vriendin lijkt.... meisje kijkt om. Hey... dat is mn vriendin niet... ik kijk om me heen, en kom erachter dat ik de verkeerde kroeg ben ingestapt. Ik moest dus nog een deur verder zijn.
pi_55965925
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 05:06 schreef piet_pelle het volgende:
Tijdje terug toen ik nog jong was. Zat ik buiten met mijn vrienden te zuipen aangezien de plaatselijke kroegen (alle 2) al voor 3'en dicht gaan.
Dus ietwat aan de pimpel fietsten we na een tijdje met z'n allen naar huis en op een gegeven moment zie ik iedereen voor me een hele scherpe bocht maken alsof ze iets wilde ontwijken. 2 betonnen paaltjes bleken het te zijn. "Wat een homo's" dacht ik dat ze zoveel moeite doen omdat ze er niet tussendoor durfden te fietsen, dus ik deed at wel.

Maar het bleken geen 2 op zichzelf staande paaltjes te zijn, er zat nog een plastic, antraciet, zwart bankje tussen dat ik in het donker dus niet had gezien.
Dus whoppa over de kop ging ik met mijn vaders geleende fiets en iedereen lachde me uit. Want schijnbaar hadden zij het bankje wel gezien en vroegen ze zich af waarom ik daar met volle snelheid een kamikaze op uit voerde.
.
  maandag 14 januari 2008 @ 13:35:53 #209
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_56022530
Was net aan het stofzuigen, boven als eerste gedaan, sjouw de stofzuiger naar beneden zet hem op de grond en geef een stamp op de aanknop, hmm niets, nog een stamp dan maar, weer niets, nog een stamp maar helaas nog steeds niets.

En opeens drong het tot me door dat de stekker nog niet in het stopcontact zat
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_56037873
"die poppen, je weet wel.. Adam en Eva.. ofzoiets.. eh.. die poppen die je er neer zet als men 50 is geworden"
pi_56053312
En toen?
Ik zwaai naar dieren.
pi_56059799
Vandaag viel ik bij een blokuur biologie in slaap.

De hele klas had het door inclusief de docente.

Ineens dat bord vol aantekeningen vanuit het niets
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_56072312
Vriendin van me ging een paar jaar terug op vakantie met d'r familie en plakten er nog een weekje bij aan (dus onder schooltijd). Dus haar moeder wilde haar ziek melden, en dat deed ze op het vliegveld.

En net op het moment dat ze de baliemedewerker vertelt dat haar dochter ziek is en dus niet naar school komt, wordt er omgeroepen: ''Wil familie Jansen zich zo snel mogelijk melden bij gate 4. Herhaling: wil familie Jansen zich melden bij gate 4, dank U.''
pi_56079986
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:10 schreef Geerd het volgende:
En toen?
En toen had ik twee collega's die me heel raar aankeken, tot ik begreep waarom.
  Moderator / Redactie FP woensdag 16 januari 2008 @ 19:25:21 #215
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_56081035
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 13:45 schreef Nuna het volgende:
Vriendin van me ging een paar jaar terug op vakantie met d'r familie en plakten er nog een weekje bij aan (dus onder schooltijd). Dus haar moeder wilde haar ziek melden, en dat deed ze op het vliegveld.

En net op het moment dat ze de baliemedewerker vertelt dat haar dochter ziek is en dus niet naar school komt, wordt er omgeroepen: ''Wil familie Jansen zich zo snel mogelijk melden bij gate 4. Herhaling: wil familie Jansen zich melden bij gate 4, dank U.''
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_56513214
Eentje van gister dan maar..
Na een concert nog geholpen de boel in te laden en gedacht van, mooi.. nog even snel naar het toilet. Dus terwijl ik daar zit hoor ik *klik* en ik bedenk me van goh, vreemd geluidje. Nou hups, toilet weer uit.. wil ik de gang op.. shit, deur zit op slot. Hadden ze me ingesloten in de toiletten. Hmpf. Dus dan maar mijn stapmaatje bellen en vragen of ze me wilde komen redden. Had ze gewoon alle mensen die nog aanwezig waren, met zich meegebracht om mij te redden. Dusss deur open, ik stap naar buiten.. allemaal mensen om me heen.

Ja dat was wel even een beschamend momentje voor mij.
pi_56521102
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:43 schreef MM-Luna het volgende:

[..]

En toen had ik twee collega's die me heel raar aankeken, tot ik begreep waarom.
diegene was nog geen 50 dus ofzo?
Ik zwaai naar dieren.
pi_56522724
lol, nee het is niet adam en eva maar Abraham en Sahra!
pi_56523189
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 10:37 schreef Razor21 het volgende:
Afgelopen zaterdag in de winkel ging een jas kopen jaja voor het eerst in mijn eentje zonder vriendin
Ik wat jassen passen hingen wat mooie jassen van Twinlife aan het rek ik 1tje passen was dus te klein.

Ik denk ik moet een XL hebben ik passen denk wat zitten mijn armen toch gaar...en die jas ook nog strak. Nog een aantal jassen geprobeerd kwam er amper in..terwijl het gewoon XL was.

Ik denk godverdomme zag ik verderop ook nog een rek met allemaal Twinlife jassen pak daar een mooie XL en doe die aan...

Hoor ik in 1 keer een verkoper achter de kassa roepen : Ja nu staat u goed meneer dit is namelijk wel de herenafdeling

Ik zo van :
  Moderator maandag 4 februari 2008 @ 17:59:37 #220
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56530351
Een tijdje geleden moest ik een flink stuk fietsen en halverwege moest ik plassen. Dus ik maar even een kroeg induiken om naar de wc te gaan, iets wat ik echt verschrikkelijk vind. Uitgerekend op dat moment stond er een of andere schlagerzanger André Hazes na te doen en die stond precies bij de ingang en de rest van de kroeg keek dus naar hem. En toen kwam ik precies op dat moment binnen Dus die zanger trekt me meteen naar zich toe en gaat een liedje voor me zingen Ik maar om me heen kijken net alsof ik iemand zocht en ben daarna met een rooie kop weer naar buiten gelopen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_56536835
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:09 schreef Geerd het volgende:

[..]

diegene was nog geen 50 dus ofzo?
Klopt maarrehhh...
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:34 schreef TheIceWarrior het volgende:
lol, nee het is niet adam en eva maar Abraham en Sahra!
Dat dus
pi_56537573
Onlangs zat ik met een jongen in de kroeg die verkouden was. Hij had iets van te voren van mij een schitterende roze gebloemde papieren zakdoekje gekregen om zijn neus te snuiten. Na enig wat wijn en gebabbel ga ik altijd aan alles friemelen wat binnen handbereik is (nee niet op die manier ). Kaarsvet, biervieltjes, de tafel, menukaarten. Niks is onveilig. Dus ik zie zo een propje liggen, ik denk "hee wat leuk, een propje!" en ik pak het vast. Volgesnoten zakdoek, in mijn hand. Ik werp het met een paniekgeluidje weg en jongen in kwestie kijkt me aan alsof ik mijn verstand heb verloren.

Rode kop. En dan denk je er een paar dagen later aan terug en dan herleef je het moment gewoon weer en dan is het net zo erg.
  Moderator dinsdag 5 februari 2008 @ 01:10:44 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_56539348
Broodje filet americain eten en daar peper op doen, opeten en vervolgens in je oog wrijven Gebeurde een minuut geleden Ook een leuke: Pringles hot & spicy eten en vervolgens je lenzen uitdoen En dat is me meer dan 1x overkomen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_56556576
Een oude fiets van je opa meenemen en daar met een gruwelijke rotgang mee van een heuvel afrijden. Je gaat staan om nog meer kracht te zetten, de trapper breekt en je klapt met je ballen op de stang. Ondertussen hangt je voet half in je wiel en een seconde later lig je dan ook op straat. Rustig straatje gelukkig en de lichamelijke pijn verdoofde de geestelijke pijn behoorlijk
pi_56606216
Gister:
Het is kwart over 7, even haasten om op tijd met de bus naar het werk te kunnen. Jas aan, tas meegenomen en snel even mijn mobieltje van het bureau afgraaien. Toevallig zie ik dat ik een oproep heb gemist, even snel kijken wie het is en huh.. klote telefoon ook.. staat de tijd daar verkeerd. Kwart over 4 geeft die aan, snel even goed gezet en naar de keuken om de broodtrommel te pakken. Huh? Ook de magnetron geeft kwart over 4 aan, nouja die zet ik vanmiddag wel weer goed. Nog even snel de woonkamer in om daar wat te pakken en heh? Daar ook al kwart over 4? Al wat wakkerder kijk ik naar buiten en zie nog geen auto's rijden, het is ook wel nog erg donker voor de tijd die het zou moeten zijn en waarom slapen de katten eigenlijk nog?

........... shit!

Hmpf, toch maar weer een paar uur in bed gaan liggen verder slapen tot het daadwerkelijk tijd was om op te staan.

En eentje van vorig weekend:
Na een concert even geholpen het een en ander op te ruimen. We zouden nog naar een kroeg gaan, maar leek me verstandig om vooraf nog even naar de plee te gaan. Dus zit ik op de plee, hoor ik *klik* en ik denk nog van goh.. raar geluidje. Na het netjes handjes wassen, wil ik de deur open doen naar de gang en verdomme.. zit die op slot. Hadden ze me opgesloten in de plee Gelukkig stond een vriendin nog buiten, dus die opgebelt zo van kom me redden!!! Dus zij iemand van het zaaltje ingelicht en ondertussen ook iedereen die er nog was, meegenomen naar die plee. Meneer van zaaltje heeft me kunnen redden, met een boel publiek er omheen
  vrijdag 8 februari 2008 @ 17:35:18 #226
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_56606247
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:32 schreef MM-Luna het volgende:

Hmpf, toch maar weer een paar uur in bed gaan liggen verder slapen tot het daadwerkelijk tijd was om op te staan.
Ja dat heb ik ook eens gehad...

Ik kom uit het werk en ik ga zo even voor de tv slapen. Ik wordt enorm uitgerust wakker en zie dat het zeven uur is!! Ik als een gek mijn spullen pakken en naar beneden rennen. Ook nog geen krant op de mat! gvd. Snel naar buiten om naar de bus te sjouwen.
En dan halverwege denk je dat er iets niet klopt... idd het was 19:00 ipv 07:00
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_56606295
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 17:35 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook eens gehad...

Ik kom uit het werk en ik ga zo even voor de tv slapen. Ik wordt enorm uitgerust wakker en zie dat het zeven uur is!! Ik als een gek mijn spullen pakken en naar beneden rennen. Ook nog geen krant op de mat! gvd. Snel naar buiten om naar de bus te sjouwen.
En dan halverwege denk je dat er iets niet klopt... idd het was 19:00 ipv 07:00
Hehe voel je je best lullig.
Oja, heb je lastfm bekeken, dawassik.
pi_56676916
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:37 schreef Lekiamh het volgende:
dichtbij het kruispunt waar je naar nootdorp kan,
Bij de golfbaan?:D
pi_56677206
Nog een leuke actie van m'n nichtje. Zat ik daar laatst thuis bij familie, verteld m'n nichtje ineens dat ze voor een bepaald vak een toets had, met daarin een paar vragen die te maken hadden met je maatschappelijke ontwikkeling.
"Ja echt belachelijk, dat kan je toch niet leren, krijg je een paar vragen over Geert Wilders, hoe kan ik nou weten wie Geert Wilders is "
Ja dat was wel even lachen.
pi_56677610
wtf
AFC AJAX
pi_57141831
wh00p
  dinsdag 4 maart 2008 @ 15:48:02 #232
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_57151355
tvp
pi_57152226
Tijdje geleden al.
Ik fiets naar huis met mijn laptoptas om.
Opeens hoor ik *ping* een windows geluidje uit de tas komen, hij vast vast gelopen toen die op standby ging ofzo ik weet het niet eens... Dus ik kijk over mijn schouder en zie dat die tas opeens open staat en me laptop er een beetje uitbungelt... Ik kijk daar 2 seconden vol verbazing naar (huh waarom is die tas open?).
VOL op een paar gestalde fietsen in mijn straat, waar ik dus ook VOL in belande. auw
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_57152233
Laptop bleef gelukkig heel, mijn ego niet
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 14 maart 2008 @ 11:03:15 #235
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_57370260
TVP.

Ik eens 's morgens naar het werk toe met de auto. Ik stap uit, kijk naar beneden.... en zie dat ik 2 verschillende schoenen aanheb

Terug rijden naar huis was geen optie.
Heb die dag zo weinig mogelijk gelopen op het werk.
Gelukkig leken de schoenen enigzins op elkaar, en viel het niet erg op.
Met aantrekken ook niks gemerkt, want ze voelde van binnen ongeveer hetzelfde.
Mijn moeder nog bellen rond de middag welke schoenen ik aanhad. Er stond van 2 paar schoenen maar 1 schoen
Net efkes anges
pi_57375676
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 11:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
TVP.

Ik eens 's morgens naar het werk toe met de auto. Ik stap uit, kijk naar beneden.... en zie dat ik 2 verschillende schoenen aanheb

Terug rijden naar huis was geen optie.
Heb die dag zo weinig mogelijk gelopen op het werk.
Gelukkig leken de schoenen enigzins op elkaar, en viel het niet erg op.
Met aantrekken ook niks gemerkt, want ze voelde van binnen ongeveer hetzelfde.
Mijn moeder nog bellen rond de middag welke schoenen ik aanhad. Er stond van 2 paar schoenen maar 1 schoen
Whehehe

Vanochtend had ik ook iets stoms
Gaat lopen met de hond. Hond ziet een duif, en loopt te trekken aan die riem...Maar de grond was een beetje glad Hup, daar lag ik
pi_57376155
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Whehehe

Gaat lopen met de hond. Hond ziet een duif, en loopt te trekken aan die riem...Maar de grond was een beetje glad Hup, daar lag ik
Ik, een jaar of 14. Onze vorige hond, die als een gek ging rennen en zoeken als je "POES" riep.

Ik op skates, hond rennen.

Hond ziet poes

Stoepdrempel af de straat op ging nog wel, het werd pas lastig toen de hond de straat weer af wilde en de struiken in
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_57378219
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Whehehe

Oh, dat heb ik als kind eens gehad.

Onze hond werd helemaal gek als hij een kat zag.
Dat , in combinatie met het feit dat ik nog klein was en hij groot en in combinatie met sneeuw.

Daar ging ik, op mijn buik door de sneeuw, ondertussen die hond uitmaken voor alles wat mooi en lelijk was.

En mijn moeder maar lachen.
pi_57405198
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:58 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Oh, dat heb ik als kind eens gehad.

Onze hond werd helemaal gek als hij een kat zag.
Dat , in combinatie met het feit dat ik nog klein was en hij groot en in combinatie met sneeuw.

Daar ging ik, op mijn buik door de sneeuw, ondertussen die hond uitmaken voor alles wat mooi en lelijk was.

En mijn moeder maar lachen.
Deze is niet van mij, maar van mijn zusje:

Een kennis van mij had een Deense dog genaamd Scooby (want hij leek erop).
Als die kennis moest werken liet zijn moeder of ik die hond wel eens uit.

Op een dag moest zowel die kennis, zijn moeder als ik werken en was er niemand om die hond uit te laten.
Mijn zusje zei toen heel stoer dat zij die hond wel wilde uitlaten (hij luisterde enigzins wel naar haar).
Zowel die kennis als ik hebben haar verteld dat als zij die hond uitliet en het begon te regenen dat zij de riem dan maar los moest laten, want dan rent dat beest wel via de brandpoort naar huis (tuindeur stond altijd open) om te schuilen in de tuin.

Mijn zusje laat dus heel stoer de hond uit en na een paar minuten begon het te druppelen en mijn zusje wilde de riem niet loslaten.
Het reselutaat is dat de hond (van ongeveer 85 / 90 kilo) inderdaad via de brandpoort naar huis is gaan rennen en mijn zusje (van net geen 50 kilo) achter zich aan trok (al is sleuren een betere benaming).

Ik was net thuis en kon dus van dit spectakel genieten (wij woonden in het eerste huis van die brandpoort).

Waarom weet ik niet, maar sindsdien heeft ze Scooby nooit meer uitgelaten
pi_57408830
Gisteren We zouden naar een feest van een collega, dus we stappen in de auto en toetsen het adres in dat op de kaart staat die we gekregen hebben.
Na een half uurtje komen we daar aan "Wel ERG rustig hier", waren zo'n 100 man uitgenodigd had ik op kantoor gehoord. Aanbellen, niks. Even achterom kijken, niks.
Terug naar de auto, op kaart kijken. NOg eens kijken. Shit, het feest is in een zaaltje in de buurt.

Kwamen we nog net op tijd met een bubs collega's aan

De feestvierders konden er wel om lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')