Nou, afspraken bij artsen lopen vaak niet stipt op tijd. Je moet er wel netjes op tijd zijn, maar vervolgens zit je wel 30 min in de wachtkamer als een krankzinnige randdebiele zombie voor je uit te staren. Om vervolgens een consult van 5 min. te hebben waarna je weer buiten staat met een vette factuur voor al het vele werkquote:
Optimistquote:Op woensdag 13 september 2006 16:30 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Zo niet dan gaan we vast een kaarsje branden
Eten is vaak lastig als je blijft overgeven. Maar je hebt wel gelijk dat je veel moet drinken, liefst gewoon water.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:49 schreef ivosnivo het volgende:
Gewoon blijven eten, meer dan normaal. En ga heel erg veel drinken anders droog je uit helemaal met dit weer.
Ja het is 17:00 geweestquote:Op woensdag 13 september 2006 17:03 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
* Viper_74] zet een kaarsje neer en steekt hem aan [afbeelding
we zullen je missen [afbeelding]
Misschien krijg ik nog een smsje uit het hiernamaalsquote:
Het is een epidimie!!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:28 schreef Muck het volgende:
wat toevallig... het valt me nu pas af dat er een hoop mensen in dittopic uit arnhem komen
Met buikgriep komt je eten toch heel snel uit je anus? Ik dacht dat dat een nette naam was voor diare.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:27 schreef Muck het volgende:
hmm, buikgriep...
das ontzettend klote! Ik heb het begin dit jaar gehad
heel veel sterkte
of nee, toch maar geen, voor je het weet heb ik het ook
afspraak was idd 30 min uitgelopenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:30 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou, afspraken bij artsen lopen vaak niet stipt op tijd. Je moet er wel netjes op tijd zijn, maar vervolgens zit je wel 30 min in de wachtkamer als een krankzinnige randdebiele zombie voor je uit te staren. Om vervolgens een consult van 5 min. te hebben waarna je weer buiten staat met een vette factuur voor al het vele werk
ze had om 15:40 een afspraak. Neem aan dat ze voor 5 uur weer terug is
Zo niet dan gaan we vast een kaarsje branden
jezus... daar ben je klaar mee!quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Met buikgriep komt je eten toch heel snel uit je anus? Ik dacht dat dat een nette naam was voor diare.
je bent een schatjequote:Op woensdag 13 september 2006 16:36 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nee, realist
Maar ze zal eeuwig in m'n gedachten zijn![]()
Ik dacht dat dat buikLOOP heette.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Met buikgriep komt je eten toch heel snel uit je anus? Ik dacht dat dat een nette naam was voor diare.
Waren die er danquote:Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef tirannetje24 het volgende:
-update-
En nu ga ik al jullie lieve berichtjes eens even lezen
Als je een huiduitslag krijg dan heb je Pfeiffer. Pfeiffer en penicilline gaan namelijk niet samen. En hoe was je bloeddruk? Zeker vergeten he?quote:[b]Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef Hier wordt ik op getest als ik meer pfeiffer verschijnselen krijg of de peneciline niet aanslaat).
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:40 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
je bent een schatjeNu moet ik je wel aan mijn msn toevoegen
. Zal ik later vandaag maar ff doen dan.
Zeg dat nou niet. Want dan gaat ze rusten en niet met je msnenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:43 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
![]()
Misschien handig als je ook beetje rust neemt, misschien wat slapen. Bevordert volgens mij wel het herstel/afweersysteem
Het kan zijn dat je een allergische reactie hebt op de penicilline. Voorzichtigheid is geboden bij de ziekte van Pfeiffer en andere aandoeningen van de lymfklieren vanwege een verhoogde kans op huiduitslag.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:42 schreef DDM het volgende:
[..]
Als je een huiduitslag krijg dan heb je Pfeiffer. Pfeiffer en penicilline gaan namelijk niet samen. En hoe was je bloeddruk? Zeker vergeten he?![]()
Ow damn, good pointquote:Op woensdag 13 september 2006 17:45 schreef DDM het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Want dan gaat ze rusten en niet met je msnen![]()
slapen kunnen ze dan wel weer samen doen..quote:Op woensdag 13 september 2006 17:45 schreef DDM het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Want dan gaat ze rusten en niet met je msnen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef beertenderrr het volgende:
Nou sterkte dan maarje hoeft het komende jaar iig niet meer te lijnen
(bij gebrek aan een fobo kan ik ook niet oordelen of dat nodig was
)
Ja dat bedoel ik ookquote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je een allergische reactie hebt op de penicilline. Voorzichtigheid is geboden bij de ziekte van Pfeiffer en andere aandoeningen van de lymfklieren vanwege een verhoogde kans op huiduitslag.
huiduitslag had ie idd genoemd. Dus dat gaan we in de gaten houden.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:42 schreef DDM het volgende:
[..]
Als je een huiduitslag krijg dan heb je Pfeiffer. Pfeiffer en penicilline gaan namelijk niet samen. En hoe was je bloeddruk? Zeker vergeten he?![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
slapen kunnen ze dan wel weer samen doen..( hoewel met pfeiffer..)
Ik vind sms/msn eigenlijk goed genoeg voor de eerste stapquote:De ziekte van Pfeiffer wordt ook wel 'kissing disease' genoemd. Het wordt veroorzaakt door het Epstein-Barr virus en dat virus is overdraagbaar via het speeksel. Je kunt dus Pfeiffer krijgen als je iemand met Pfeiffer zoent, uit hetzelfde glas drinkt, hetzelfde bestek gebruikt, door aanhoesten, enz.
Niet 100% zeker, maar grote kans dat dat wel klopt ja. Toch altijd nog even laten checken, voor hetzelfde geldt kun je niet zo goed tegen peniscilline en denk je dat je pfeiffer hebt wat dus niet helemaal klopt.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef DDM het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ookStiekem is de penicilline een soort diagnostisch middel. Je krijgt huiduitslag bij Pfeiffer en dan weet je de diagnose.
ik kan je zeggen dat het niet echt nodig was. Maar vind het ook niet extreem erg dat ik nu al wat kilo's kwijt benquote:Op woensdag 13 september 2006 17:47 schreef beertenderrr het volgende:
Nou sterkte dan maarje hoeft het komende jaar iig niet meer te lijnen
(bij gebrek aan een fobo kan ik ook niet oordelen of dat nodig was
)
Joh op jouw leeftijd is de kans bijna 90% dat je sero-positief bent voor het virus. De meeste mensen lopen het virus voor het twintigste levensjaar op. Maar bij de meeste verloopt het gewoon als een normale keelpijn. Dus dan merk je dat niet zo. Dus grijp gewoon je kansquote:Op woensdag 13 september 2006 17:50 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind sms/msn eigenlijk goed genoeg voor de eerste stap
Ja maar dat is dan lastig te zeggen he wat de oorzaak is. En we gaan er gewoon niet vanuit dat ze allergisch is voor peni.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:51 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Niet 100% zeker, maar grote kans dat dat wel klopt ja. Toch altijd nog even laten checken, voor hetzelfde geldt kun je niet zo goed tegen peniscilline en denk je dat je pfeiffer hebt wat dus niet helemaal klopt.
nu willen we helemaal foto's zienquote:Op woensdag 13 september 2006 17:51 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik kan je zeggen dat het niet echt nodig was. Maar vind het ook niet extreem erg dat ik nu al wat kilo's kwijt ben![]()
kan ik straks weer eens een keer lekkere chocoladetruffels eten ofzo![]()
hihihi,quote:Op woensdag 13 september 2006 17:55 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
nu willen we helemaal foto's zien![]()
zorg eerst nou maar dat je weer kan eten, en ga niet aan de chocolade truffels, anders ben je helemaal voor niets ziek geweest![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:53 schreef tirannetje24 het volgende:
wat is eigenlijk de incubatietijd van pfeiffer.
Voor de mensen in mijn directe omgeving die uit mijn glas drinken of uit mijn bord/bestek eten ?
Is die er nu al geweest als ik dus pfeiffer zou hebben ??
Of moet ie dan nog komen ?
Ik denk het eerste als ik nadenk, maar dat is lastig op een lege maag van 4 dagen
bron: http://www.ziektevanpfeiffer.nl (duhquote:In ieder geval is zeker dat je het meest besmettelijk bent in de incubatietijd. Dat is de tijd dat je al wel besmet bent met het virus, maar er nog geen last van hebt. De incubatietijd is 4 tot 6 weken. Daarna neemt de 'besmettelijkheid' af, maar het virus blijft nog wel in de keel 'zitten'. Dan kan je nog een aantal jaar anderen besmetten (of zelfs je hele leven, maar dat is dus niet helemaal duidelijk).
ik heb geen ervaring met truffelsquote:Op woensdag 13 september 2006 17:57 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
hihihi,
1tje mag toch wel ? Zo een heerlijk vers gemaakte belgische chocoladetruffel van het beste belgische chocolaterietje in Nijmegen. Die zijn niet te weerstaan (normaal als je niet aan je gewicht hoeft te denken)
daar heb ik jou toch voorquote:Op woensdag 13 september 2006 17:58 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
[..]
bron: http://www.ziektevanpfeiffer.nl (duh)
quote:
ik zal mijn best doen het bij 1tje te houden.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:58 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ik heb geen ervaring met truffels![]()
maar wel met gezondheid, en naar mijn weten zijn ze niet verantwoord als je af wilt vallen
Maar goed, je mag er best eentje nemen als je eenmaal beter bent om het te vieren![]()
maar niet 20![]()
![]()
heerlijkquote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef tirannetje24 het volgende:
[..]
ik zal mijn best doen het bij 1tje te houden.
voor nu heb ik er toch niets aan dus kan mezelf alleen maar lekker maken boven een glaasje limonade of een bakje vla
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |