Heb je een verifieerbare bron?quote:Op woensdag 13 september 2006 05:47 schreef tanjalies het volgende:
UIT DE TELEGRAAF VAN VANDAAG
Big Brother wordt echtgenoot te veel
Van onze redactie Privé
AALSMEER, woensdag
Grote commotie bij Big Brother gisteravond.
Monique (35) kreeg een bericht van haar boze man. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met de 24-jarige vrijgezelle bewoner Tijn.
Volgens bronnen kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer.
Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken.
De blondine, die een zoon van 14 en een dochter van 12 heeft, krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Zij zit samen met haar zus Sabrina in het huis.
ik kon hem niet vinden op de telegraaf iigquote:Op woensdag 13 september 2006 05:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je een verifieerbare bron?
damn ik ben heel dubbel hier over aan de ene kant vind ik dat ze verandwoordelijkheden tegen over haar gezin heeft ,aan de andere kant zou ik niet weten waarom ik dan nog bb zou kijken,want het zet wel een stempel op de hel bb verderquote:Op woensdag 13 september 2006 05:47 schreef tanjalies het volgende:
Van onze redactie Privé
AALSMEER, woensdag
Monique (35) kreeg een bericht van haar boze man. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met de 24-jarige vrijgezelle bewoner Tijn.
De blondine, die een zoon van 14 en een dochter van 12 heeft, krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Zij zit samen met haar zus Sabrina in het huis.
BB naait de vaste kijkers gewoon elk jaar weer.quote:Op woensdag 13 september 2006 06:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
damn ik ben heel dubbel hier over aan de ene kant vind ik dat ze verandwoordelijkheden tegen over haar gezin heeft ,aan de andere kant zou ik niet weten waarom ik dan nog bb zou kijken,want het zet wel een stempel op de hel bb verder![]()
Is dit serieus? Dan is de telegraaf er wel snel bij.quote:Op woensdag 13 september 2006 05:47 schreef tanjalies het volgende:
Van onze redactie Privé
AALSMEER, woensdag
masale kijk staking oproepenquote:Op woensdag 13 september 2006 06:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
BB naait de vaste kijkers gewoon elk jaar weer.
zal wel een insider van bb gelekt hebbenquote:Op woensdag 13 september 2006 06:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dit serieus? Dan is de telegraaf er wel snel bij.
Hier istiequote:Op woensdag 13 september 2006 06:18 schreef rickmans het volgende:
[..]
ik kon hem niet vinden op de telegraaf iig.
nou ik was me dat net even aan het bedenken stel ze gaat eruit dan heeft haar rellatie toch al een grote deuk opgelopen ,+dan krijgt hun relatie nog een keer de comentaren enzo van de buitenwereld over zich heen zijn ze daar wel tegen bestend? ik zeg niet dat ze moet blijven ,maar dit zou wel iets zijn om te overwegenquote:Op woensdag 13 september 2006 07:40 schreef spriet het volgende:
Als het Huwelijk van Monique en haar man een goed huwelijk zou zijn.... dan zou Monique toch NOOIT het BB-huis in gaan?? Ik heb die vent maandag live gezien(ik was in Aalsmeer).. een arrogant ''hier ben ik ventje " We zullen zien wat er gebeurt vandaag.:)
ik ook niet echt ..en weet je buiten dat als mijn man het zo eisen ...ik heb amelijk heel sterk het karakter juist het tegenovergestelde te doen als men iets eistquote:Op woensdag 13 september 2006 08:12 schreef Jappie het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat dit een "liefdes"huwelijk is.![]()
ik ook..quote:Op woensdag 13 september 2006 08:17 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik ook niet echt ..en weet je buiten dat als mijn man het zo eisen ...ik heb amelijk heel sterk het karakter juist het tegenovergestelde te doen als men iets eist
Sorry, maar dit kun je niet menen? Wie heeft wie nu al wekenlang onder druk gezet? Hoe denk je dat het voor Rob is en voor haar schoolgaande kinderen dat mammie dagelijks met een ander in bed en op de bank ligt te kroelen en te knuffelen?quote:Op woensdag 13 september 2006 04:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kinders schamen zich uit hun pantalon en Mo moet nu naar huis komen anders, anders voelt Rob zich onzeker over hun relatie, wat er vanaaf is gebeurd was niet te zien maar het was wel Mo onder druk zetten van Rob, is ze al weg, is hij in het huis? niemand weet het. kwamen die storingen Hummie ff lekker uit, maar ik vind het jammer als Mo naar huis gaatMo is een top wijf en die verdient beter dan die Rob
[afbeelding]
Mee eens. Die blonde doos is echt verkeerd bezig, ik geef die kerel groot gelijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:50 schreef Springsteen27 het volgende:
Sorry, maar dit kun je niet menen? Wie heeft wie nu al wekenlang onder druk gezet? Hoe denk je dat het voor Rob is en voor haar schoolgaande kinderen dat mammie dagelijks met een ander in bed en op de bank ligt te kroelen en te knuffelen?
Laat ik voorop stellen dat ik, als ik in een goede relatie zou zitten, mezelf of mijn vrouw nooit zou laten opgeven voor een soortgelijk programma. Maar als Monique mijn vrouw zou zijn, en ze zou de dingen uithalen die ze nu doet, ik zou Big Brother opdracht geven het via de hotline of het plasma-scherm via een lullig regeltje kenbaar te maken.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Na de uitzending van vanavond kan ik mezelf voorstellen dat meneer Monique wellicht even met z'n mevrouw wilde praten. Wellicht heeft BB daar ruimte voor gegeven. En dat Sabrina erbij geroepen is lijkt me troosttechnisch wel een mooi gebaar.
hier staat toch echt:quote:Op woensdag 13 september 2006 09:14 schreef MadMaster het volgende:
[..], want die heb ik hier liggen en daar staat hetzelfde verhaal in (pagina 3 onderaan) als op de website van de Telegraf...
die zelfde kinderen die straks zeggen ,nou dat jou vader je moeder opeist is ook maar raar, en dan doel ik op het woordje opeistquote:Op woensdag 13 september 2006 08:50 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit kun je niet menen? Wie heeft wie nu al wekenlang onder druk gezet? Hoe denk je dat het voor Rob is en voor haar schoolgaande kinderen dat mammie dagelijks met een ander in bed en op de bank ligt te kroelen en te knuffelen?
Laat ik voorop stellen dat ik, als ik in een goede relatie zou zitten, mezelf of mijn vrouw nooit zou laten opgeven voor een soortgelijk programma. Maar als Monique mijn vrouw zou zijn, en ze zou de dingen uithalen die ze nu doet, ik zou Big Brother opdracht geven het via de hotline of het plasma-scherm via een lullig regeltje kenbaar te maken.
Dat bedoel ik! Heeft ie een koopcontract afgesloten op haar ofzo?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:21 schreef Coraatje het volgende:
[..]
die zelfde kinderen die straks zeggen ,nou dat jou vader je moeder opeist is ook maar raar, en dan doel ik op het woordje opeist
De Telegraaf is de enige grote krant die aandacht besteedt aan Big Brother. De Telegraaf krijgt ook alle primeurs van BB. Tijdens de dagen voorafgaande aan het programma wist de DT al meer informatie over het programma te melden dan de BB-website. Dat was ook het geval met Hotel Big Brother en op het laatst kwam daar ook Wima Nanninga (hoofdredactrice van de Privé pagina) als Big Boss.quote:Op woensdag 13 september 2006 06:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dit serieus? Dan is de telegraaf er wel snel bij.
NEE!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 09:20 schreef Anitra het volgende:
[..]
hier staat toch echt:
.......
Monique (35) verliet hals over kop het huis om haar boze man.
ik hoop het ook nietquote:Op woensdag 13 september 2006 09:25 schreef T-lex het volgende:
[..]
NEE!!!laat het ajb niet waar zijn.
yep, dat heb ik nou ook.quote:Op woensdag 13 september 2006 06:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
damn ik ben heel dubbel hier over aan de ene kant vind ik dat ze verandwoordelijkheden tegen over haar gezin heeft ,aan de andere kant zou ik niet weten waarom ik dan nog bb zou kijken,want het zet wel een stempel op de hel bb verder![]()
Jij hebt waarschijnlijk ook de Amsterdamse versie dan of niet?quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef MadMaster het volgende:
In mijn versie van de papieren Telegraf staat exact hetzelfde als op hun website.
Maar misschien heb ik een eerdere editie, ik zit 300 meter vanaf het gebouw van de Telegraf...
En in de jouwe staat dat ze al weg is? Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:32 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk ook de Amsterdamse versie dan of niet?
Ik heb gewoon de landelijke versie.
That's the spiritquote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef Pearlbitch het volgende:
En Mo moet gewoon blijven en niet naar dat bezitterige kereltje zn pijpen dansen. Wat een jaloers ventje zeg, zich zo opwinden om een beetje onschuldig geknuffel.![]()
Dat zou mijn kerel moeten zijn!! Ik zou 'm een dwarslaesie trappen!!!![]()
Je mist ook niks, want ze hebben de streams weer op "KPN storing" gezetquote:Op woensdag 13 september 2006 09:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo.. wat een ontwikkeling! Ben heel erg benieuwd naar vandaag maar helaas ben ik er de hele dag niet
Ja vaag idd.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En in de jouwe staat dat ze al weg is? Ik snap er niks van.![]()
Als zij niet zo nodig de hoer zou lopen uithangen in dat huis was er ook niets aan de hand.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef Pearlbitch het volgende:
En Mo moet gewoon blijven en niet naar dat bezitterige kereltje zn pijpen dansen. Wat een jaloers ventje zeg, zich zo opwinden om een beetje onschuldig geknuffel.![]()
Dat zou mijn kerel moeten zijn!! Ik zou 'm een dwarslaesie trappen!!!![]()
Sinds BB1, ook Karin kreeg *subtiel* haar man te spreken i.v.m. wat dingetjes die op de streams te zien (en horen) waren m.b.t. Maurice, daarna is BB1 de streams gaan manipuleren, als Maurice en Karin zich terugtrokken dan hoorde en zag je vrijwel niets meer maar bleven de streams op de overige bewoners. Ook toen was er contact met het thuisront middels telefoon in de DBK , Tanja kreeg bezoek van haar moeder, Mona had contact met de thuisbasis, eigenlijk is er altijd bij complexe situaties al contact gewest.quote:Op woensdag 13 september 2006 07:47 schreef Sanne het volgende:
Sinds wanneer geeft BB door dat er een huwelijk op springen staat?
Wat een gelul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |