abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 september 2006 @ 05:51:41 #52
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41759983
En even scheten laten
Confidence through competence
  woensdag 13 september 2006 @ 05:54:06 #53
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41759986
quote:
Op woensdag 13 september 2006 05:47 schreef tanjalies het volgende:
UIT DE TELEGRAAF VAN VANDAAG

Big Brother wordt echtgenoot te veel

Van onze redactie Privé

AALSMEER, woensdag
Grote commotie bij Big Brother gisteravond.
Monique (35) kreeg een bericht van haar boze man. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met de 24-jarige vrijgezelle bewoner Tijn.
Volgens bronnen kon haar man het niet meer aanzien, en reed naar Aalsmeer.
Daar eiste hij dat zijn vrouw haar spullen zou pakken.
De blondine, die een zoon van 14 en een dochter van 12 heeft, krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Zij zit samen met haar zus Sabrina in het huis.
Heb je een verifieerbare bron?
Confidence through competence
  Trouwste user 2022 woensdag 13 september 2006 @ 05:57:37 #54
7889 tong80
Spleenheup
pi_41759993
Die gaat dus naar huis

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41760015
quote:
Op woensdag 13 september 2006 05:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Heb je een verifieerbare bron?
ik kon hem niet vinden op de telegraaf iig .
  † In Memoriam † woensdag 13 september 2006 @ 06:36:39 #56
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41760042
Rob en Hummie hebben het weer verpest dit jaar.

Ey Robbie! Je kan nu wel macho je vrouw komen opeisen omdat het toch jouw wijf is nietwaar, maar als ze met camera's erbij al ligt te vozen met een knulletje van elf jaar jonger...

wàt spookt ze dan allemaal uit als er geen camera's bij zijn?
pi_41760055
quote:

Van onze redactie Privé

AALSMEER, woensdag
Monique (35) kreeg een bericht van haar boze man. De Haagse fitness-instructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met de 24-jarige vrijgezelle bewoner Tijn.
De blondine, die een zoon van 14 en een dochter van 12 heeft, krijgt van het programma nu 24 uur bedenktijd. Zij zit samen met haar zus Sabrina in het huis.
damn ik ben heel dubbel hier over aan de ene kant vind ik dat ze verandwoordelijkheden tegen over haar gezin heeft ,aan de andere kant zou ik niet weten waarom ik dan nog bb zou kijken,want het zet wel een stempel op de hel bb verder
  † In Memoriam † woensdag 13 september 2006 @ 06:44:53 #58
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41760065
quote:
Op woensdag 13 september 2006 06:41 schreef Coraatje het volgende:

[..]

damn ik ben heel dubbel hier over aan de ene kant vind ik dat ze verandwoordelijkheden tegen over haar gezin heeft ,aan de andere kant zou ik niet weten waarom ik dan nog bb zou kijken,want het zet wel een stempel op de hel bb verder
BB naait de vaste kijkers gewoon elk jaar weer.
  woensdag 13 september 2006 @ 06:53:28 #59
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41760091
quote:

Van onze redactie Privé

AALSMEER, woensdag
Is dit serieus? Dan is de telegraaf er wel snel bij.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_41760096
quote:
Op woensdag 13 september 2006 06:44 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

BB naait de vaste kijkers gewoon elk jaar weer.
masale kijk staking oproepen
pi_41760099
quote:
Op woensdag 13 september 2006 06:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

zal wel een insider van bb gelekt hebben
pi_41760223
quote:
Op woensdag 13 september 2006 06:18 schreef rickmans het volgende:

[..]

ik kon hem niet vinden op de telegraaf iig .
Hier istie

http://www.telegraaf.nl/p(...)geëist_door_man.html

Vrij sneu als je het mij vraagt.
pi_41760271
Als het Huwelijk van Monique en haar man een goed huwelijk zou zijn.... dan zou Monique toch NOOIT het BB-huis in gaan?? Ik heb die vent maandag live gezien(ik was in Aalsmeer).. een arrogant ''hier ben ik ventje " We zullen zien wat er gebeurt vandaag.:)
pi_41760298
quote:
Op woensdag 13 september 2006 07:40 schreef spriet het volgende:
Als het Huwelijk van Monique en haar man een goed huwelijk zou zijn.... dan zou Monique toch NOOIT het BB-huis in gaan?? Ik heb die vent maandag live gezien(ik was in Aalsmeer).. een arrogant ''hier ben ik ventje " We zullen zien wat er gebeurt vandaag.:)
nou ik was me dat net even aan het bedenken stel ze gaat eruit dan heeft haar rellatie toch al een grote deuk opgelopen ,+dan krijgt hun relatie nog een keer de comentaren enzo van de buitenwereld over zich heen zijn ze daar wel tegen bestend? ik zeg niet dat ze moet blijven ,maar dit zou wel iets zijn om te overwegen
  woensdag 13 september 2006 @ 07:47:40 #65
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_41760311
Sinds wanneer geeft BB door dat er een huwelijk op springen staat?
Wat een gelul.

Hoop dat die trut gaat en haar zus meeneemt.

Bye bye
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 13 september 2006 @ 08:12:12 #66
16305 Jappie
parttime reverend
pi_41760467
Ik heb niet echt het idee dat dit een "liefdes"huwelijk is.
pi_41760506
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:12 schreef Jappie het volgende:
Ik heb niet echt het idee dat dit een "liefdes"huwelijk is.
ik ook niet echt ..en weet je buiten dat als mijn man het zo eisen ...ik heb amelijk heel sterk het karakter juist het tegenovergestelde te doen als men iets eist
pi_41760666
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:17 schreef Coraatje het volgende:

[..]

ik ook niet echt ..en weet je buiten dat als mijn man het zo eisen ...ik heb amelijk heel sterk het karakter juist het tegenovergestelde te doen als men iets eist
ik ook..
pi_41760937
quote:
Op woensdag 13 september 2006 04:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:

[..]

Kinders schamen zich uit hun pantalon en Mo moet nu naar huis komen anders, anders voelt Rob zich onzeker over hun relatie, wat er vanaaf is gebeurd was niet te zien maar het was wel Mo onder druk zetten van Rob, is ze al weg, is hij in het huis? niemand weet het. kwamen die storingen Hummie ff lekker uit, maar ik vind het jammer als Mo naar huis gaat Mo is een top wijf en die verdient beter dan die Rob
[afbeelding]
Sorry, maar dit kun je niet menen? Wie heeft wie nu al wekenlang onder druk gezet? Hoe denk je dat het voor Rob is en voor haar schoolgaande kinderen dat mammie dagelijks met een ander in bed en op de bank ligt te kroelen en te knuffelen?

Laat ik voorop stellen dat ik, als ik in een goede relatie zou zitten, mezelf of mijn vrouw nooit zou laten opgeven voor een soortgelijk programma. Maar als Monique mijn vrouw zou zijn, en ze zou de dingen uithalen die ze nu doet, ik zou Big Brother opdracht geven het via de hotline of het plasma-scherm via een lullig regeltje kenbaar te maken.
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
  woensdag 13 september 2006 @ 09:02:58 #70
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_41761162
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:50 schreef Springsteen27 het volgende:
Sorry, maar dit kun je niet menen? Wie heeft wie nu al wekenlang onder druk gezet? Hoe denk je dat het voor Rob is en voor haar schoolgaande kinderen dat mammie dagelijks met een ander in bed en op de bank ligt te kroelen en te knuffelen?

Laat ik voorop stellen dat ik, als ik in een goede relatie zou zitten, mezelf of mijn vrouw nooit zou laten opgeven voor een soortgelijk programma. Maar als Monique mijn vrouw zou zijn, en ze zou de dingen uithalen die ze nu doet, ik zou Big Brother opdracht geven het via de hotline of het plasma-scherm via een lullig regeltje kenbaar te maken.
Mee eens. Die blonde doos is echt verkeerd bezig, ik geef die kerel groot gelijk.

Neemt niet weg dat ik hoop dat ze er in blijft en de situatie nog meer escaleert, pure leedvermaak.
  woensdag 13 september 2006 @ 09:04:32 #71
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41761196
Hé, ik had gelijk gisteren
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 22:48 schreef flugeltje het volgende:
Na de uitzending van vanavond kan ik mezelf voorstellen dat meneer Monique wellicht even met z'n mevrouw wilde praten. Wellicht heeft BB daar ruimte voor gegeven. En dat Sabrina erbij geroepen is lijkt me troosttechnisch wel een mooi gebaar.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41761217
quote:
Op woensdag 13 september 2006 02:22 schreef gompo het volgende:

[..]

Hey verander je icoon is
  woensdag 13 september 2006 @ 09:10:34 #73
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_41761322
Overigens kan het ook nog een goed in elkaar gezette publiciteitsstunt zijn n.a.v. alle speculaties van gisteren. Ze staan in ieder geval weer in de kranten en zeker weten dat er vanavond ineens weer wat meer mensen gaan kijken. Is het in die optiek toeval te noemen dat ze het bekend maken van de nominaties van gisteren naar vandaag geschoven hebben? (kan ook zijn dat dat is omdat ze het eventuele vertrek van Monique mee willen laten wegen overigens)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_41761325
Elke keer dat gedoe over dat Mo gek bezig enzo...boeie.
Gaat er om dat we wat willen zien gebeuren toch(als de streams het doen)...dan moet Mo wel in dat huis blijven.

Opzouten met die Rob...of stop hem ook gezellig in het huis..kunnen ze daar op het gemakkie de scheiding regelen.
Tijn de MILF-hunter for presedent!
  woensdag 13 september 2006 @ 09:19:36 #75
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41761532
Ik kan me voorstellen dat het voor Meneer Rob niet leuk is om tegenaan te kijken, maar he, dat had ie dan toch ook wel duidelijk kunnen maken voor Mo het huis in ging? Ze loopt daar verdorie vaak genoeg naakt door het beeld te huppelen! Heeft ie daar dan geen moeite mee?

Overigens, een man die mij 'sommeert' om per direct naar huis te komen laat bij mij mijn nekharen overeind schieten...

Blijven zitten = man boos, naar huis toe = ik boos, maar het eindresultaat is een relatie die misschien wel total loss verklaard kan worden..
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_41761543
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]

, want die heb ik hier liggen en daar staat hetzelfde verhaal in (pagina 3 onderaan) als op de website van de Telegraf...
hier staat toch echt:

Monique (35) verliet hals over kop het huis om haar boze man. De Haagse fitness-intructrice ging de afgelopen dagen erg gezellig om met de 24-jarige Tijn. Volgen bronnen kon haar man het niet meer aanzien en reed naar Aalsmeer.

Daar eiste hij dat zijn vrouw onmiddellijk haar spullen zou pakken.
De blondine, die samen met haar zus Sabrina aan het programma meedoet, heeft een zoon van 14 en een dochter van 12.
pi_41761591
quote:
Op woensdag 13 september 2006 08:50 schreef Springsteen27 het volgende:

[..]

die zelfde kinderen die straks zeggen ,nou dat jou vader je moeder opeist is ook maar raar, en dan doel ik op het woordje opeist
  woensdag 13 september 2006 @ 09:23:43 #78
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41761625
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:21 schreef Coraatje het volgende:

[..]

die zelfde kinderen die straks zeggen ,nou dat jou vader je moeder opeist is ook maar raar, en dan doel ik op het woordje opeist
Dat bedoel ik! Heeft ie een koopcontract afgesloten op haar ofzo?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 13 september 2006 @ 09:24:09 #79
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_41761642
quote:
Op woensdag 13 september 2006 06:53 schreef scanman01 het volgende:

[..]

De Telegraaf is de enige grote krant die aandacht besteedt aan Big Brother. De Telegraaf krijgt ook alle primeurs van BB. Tijdens de dagen voorafgaande aan het programma wist de DT al meer informatie over het programma te melden dan de BB-website. Dat was ook het geval met Hotel Big Brother en op het laatst kwam daar ook Wima Nanninga (hoofdredactrice van de Privé pagina) als Big Boss.
Ik vermoed ook ernstig dat één van de redenen dat we van de streams worden afgesloten als er wat spannends gebeurt is dat men het nieuws als eerste in De Teegraaf wil brengen.
Hoe kan het anders dat de Telegraaf precies weet te vertellen wat er aan de hand is, terwijl de streamers alleen maar kunnen guessen? DT is een grote sponsor van BB.

Saillant detail: toen er op het laatst van BB5 pers en notaris aanwezig waren in de liveshows voor het controlleren van de stemmen bij de tussenstanden, welke krant, die ook de notaris regelde, was daarbij aanwezig? Juist..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_41761665
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:20 schreef Anitra het volgende:

[..]

hier staat toch echt:
.......
Monique (35) verliet hals over kop het huis om haar boze man.
NEE!!! laat het ajb niet waar zijn.
pi_41761681
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:25 schreef T-lex het volgende:

[..]

NEE!!! laat het ajb niet waar zijn.
ik hoop het ook niet
  woensdag 13 september 2006 @ 09:28:26 #82
156644 toxikon
totale uitverkoop
pi_41761733
quote:
Op woensdag 13 september 2006 06:41 schreef Coraatje het volgende:

[..]

yep, dat heb ik nou ook.
alles moet op
  woensdag 13 september 2006 @ 09:29:23 #83
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_41761750
In mijn versie van de papieren Telegraf staat exact hetzelfde als op hun website.
Maar misschien heb ik een eerdere editie, ik zit 300 meter vanaf het gebouw van de Telegraf...
pi_41761767
Jemig...

Dubbel gevoel hierbij; voor man en vooral de kinderen zullen het absoluut geen fijne beelden zijn geweest, ze worden er in het dagelijks leven natuurlijk mee geconfronteerd, zoals de kinderen op school.
Met dat in het achterhoofd kan ik me voorstellen dat haar man zo heeft gehandeld.

Aan de andere kant blijft er van het hele BB-concept geen fluit over als dit al wordt toegestaan.

Ik denk dat Monique blijft en afstand gaat nemen van Tijn, maar er hangt veel af van wat haar man hierover heeft gezegd.

En we krijgen vast geen streams tot alles achter de rug is.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 13 september 2006 @ 09:30:19 #85
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_41761779
En Mo moet gewoon blijven en niet naar dat bezitterige kereltje zn pijpen dansen. Wat een jaloers ventje zeg, zich zo opwinden om een beetje onschuldig geknuffel.
Dat zou mijn kerel moeten zijn!! Ik zou 'm een dwarslaesie trappen!!!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_41761821
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef MadMaster het volgende:
In mijn versie van de papieren Telegraf staat exact hetzelfde als op hun website.
Maar misschien heb ik een eerdere editie, ik zit 300 meter vanaf het gebouw van de Telegraf...
Jij hebt waarschijnlijk ook de Amsterdamse versie dan of niet?
Ik heb gewoon de landelijke versie.
pi_41761849
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:32 schreef Anitra het volgende:

[..]

Jij hebt waarschijnlijk ook de Amsterdamse versie dan of niet?
Ik heb gewoon de landelijke versie.
En in de jouwe staat dat ze al weg is? Ik snap er niks van.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_41761872
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef Pearlbitch het volgende:
En Mo moet gewoon blijven en niet naar dat bezitterige kereltje zn pijpen dansen. Wat een jaloers ventje zeg, zich zo opwinden om een beetje onschuldig geknuffel.
That's the spirit
It's been a long time since we laughed together
It's been a long time since we cried
Raise your glass for the comrades we've lost
My friend it's been a long, long time
pi_41761896
Zo.. wat een ontwikkeling! Ben heel erg benieuwd naar vandaag maar helaas ben ik er de hele dag niet
pi_41761977
Ze moeten eens volwassen worden, zou rob over de schutting zijn geklommen??
Misschien heeft hij hummie bedreigt
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
  woensdag 13 september 2006 @ 09:39:07 #91
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_41762002
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo.. wat een ontwikkeling! Ben heel erg benieuwd naar vandaag maar helaas ben ik er de hele dag niet
Je mist ook niks, want ze hebben de streams weer op "KPN storing" gezet
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_41762013
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef CartWOman het volgende:

[..]

En in de jouwe staat dat ze al weg is? Ik snap er niks van.
Ja vaag idd.
ik zal ff kijken of het lukt met een foto, heb helaas geen scanner nl
pi_41762223
  woensdag 13 september 2006 @ 09:48:34 #94
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_41762240
quote:
Op woensdag 13 september 2006 09:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Als zij niet zo nodig de hoer zou lopen uithangen in dat huis was er ook niets aan de hand.
Let wel, man en 2 kinderen, is het dan gepast om dan te vozen met een ander?
pi_41762256
Na een emotionele avond, moet Monique vandaag een zware beslissing nemen. Haar gezin mist Monique en de Haagse heeft gisteravond besloten om er een nachtje over te slapen en dan te besluiten of ze in het Big Brother Huis blijft of niet. Zie Talpa site
Helemaal dol, leve de lol, Bosschenaren zie je overal!
pi_41762295
quote:
Op woensdag 13 september 2006 06:54 schreef Coraatje het volgende:

[..]

masale kijk staking oproepen
dat is niet zo moeilijk, er kijkt toch bijna niemans
pi_41762326
09:09Monique staat voor een moeilijke keuze

Na een emotionele avond, moet Monique vandaag een zware beslissing nemen. Haar gezin mist Monique en de Haagse heeft gisteravond besloten om er een nachtje over te slapen en dan te besluiten of ze in het Big Brother Huis blijft of niet

bron:talpa

Monique zit er dus gewoon nog
  † In Memoriam † woensdag 13 september 2006 @ 09:53:34 #98
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_41762359
quote:
Op woensdag 13 september 2006 07:47 schreef Sanne het volgende:
Sinds wanneer geeft BB door dat er een huwelijk op springen staat?
Wat een gelul.
Sinds BB1, ook Karin kreeg *subtiel* haar man te spreken i.v.m. wat dingetjes die op de streams te zien (en horen) waren m.b.t. Maurice, daarna is BB1 de streams gaan manipuleren, als Maurice en Karin zich terugtrokken dan hoorde en zag je vrijwel niets meer maar bleven de streams op de overige bewoners. Ook toen was er contact met het thuisront middels telefoon in de DBK , Tanja kreeg bezoek van haar moeder, Mona had contact met de thuisbasis, eigenlijk is er altijd bij complexe situaties al contact gewest.
pi_41762362
Whahahahaha haar gezin mist monique.... kom op nou man! BB is gewoon bedreigt ofzo

Ik hoorde dat Mo wel is vaker mishandeld is thuis door onze Rob..... lijkt me niet verstandig als ze nu het huis uitgaat

MONIQUE MOET GEWOON BLIJVEN, ZONDER ZUSJES GEEN BIG BROTHER.......
pi_41762364
Met zo een kerel als die Rob zou ik niet eens naar huis durven
Twinning = boring
pi_41762367
Ja daty stukje van Talpa is nu al tig keer hier neer gezet. Maar waarom staan de streams nog op zwart als ze er nog in zit? Dan hebben ze toch niks te vrezen?
pi_41762442
09:39Dertien harten voor Monique

De Bewoners slapen nog, ze hebben wat in te halen na een slapeloze nacht door de weekopdracht. Ook is iedereen uitgeput van de emotionele avond. Iedereen leeft met Monique mee. De afgelopen weken zijn de Bewoners zo dicht naar elkaar toe gegroeid, dat ze haar verdriet ook voelen. Rust nog maar even goed uit Bewoners, want ook dit kan een zware dag wordenn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')