Nee, je argumenten slaan nergens op.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja, het is allemaal leuk en grappig, maar ik heb hier gewoon een punt.
Mijn argumenten slaan wel degelijk op feiten. Het feit dat jij nu loopt te beweren dat vrouwen bij voorbaat al dom zijn slaat nergens op.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nee, je argumenten slaan nergens op.
Vrouwen zijn gewoon dom.
Daarom krijgen ze minder geld.
Sommige dingen zijn ze inderdaad niet zo handig in nee, maar om ze nou meteen dom te noemenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:10 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Nee, je argumenten slaan nergens op.
Vrouwen zijn gewoon dom.
Daarom krijgen ze minder geld.
Met een schaap gaat het prima anders.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:12 schreef Blanchimont het volgende:
Zonder vrouwen geen seks. Daar mag best een beloning tegenover staan.
Ja joh, leg de grap even uit, joker.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:11 schreef Sjakie01 het volgende:
Mijn argumenten slaan wel degelijk op feiten. Het feit dat jij nu loopt te beweren dat vrouwen bij voorbaat al dom zijn slaat nergens op.
Zonder vrouwen ook geen nabestaandenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:12 schreef Blanchimont het volgende:
Zonder vrouwen geen seks. Daar mag best een beloning tegenover staan.
Nee, want vrouwen vermoorden iedereen?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zonder vrouwen ook geen nabestaanden![]()
Ervaring?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Met een schaap gaat het prima anders.![]()
Zie ik eruit als iemand die leugens verkondigt?quote:
Ik bedoel: vrouwen zijn de enige die kinderen kunnen krijgen, zonder zijn wij verlorenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, want vrouwen vermoorden iedereen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zie ik eruit als iemand die leugens verkondigt?
Oh, wacht, ik zie het. Zei ik schaap? Ik bedoelde heel hete chick. Sorry.quote:
Niet terugkrabbelenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik zie het. Zei ik schaap? Ik bedoelde heel hete chick. Sorry.![]()
In 5 jaar tijd drie kinderen.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:25 schreef PLAE@ het volgende:
Wat betreft betaald zwanger zijn. Dat is echt raar![]()
Wat idioot veel geld kost dat je wel niet als werkgever. Stel je hebt een bedrijf van 3 man. Waarvan 1 vrouw die in 5 jaar tijd 3 kinderen krijgt. Daar lig je dan een jaar of 10 krom voor als het geen miljoenenbusiness is![]()
![]()
Je moet en dat mens betalen terwijl ze niet werkt en ook nog eens vervanging. Gekkenwerk toch.
Dat kan nog. In drie jaar tijd vijf kinderen wordt pas lastig.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In 5 jaar tijd drie kinderen.![]()
past daar dan een baby in?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:29 schreef cerror het volgende:
God bless penisses.
Maar hij mag wel z'n moeder slaan. Dat is pas respect tonenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Vrouwen zijn inderdaad dom, als ze hun zonen opvoeden, zonder enig respect voor vrouwen!!!!!
Ga je moeder nu slaan!!!!!! Schande!
Het zou verboden moeten worden!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Vrouwen zijn inderdaad dom, als ze hun zonen opvoeden, zonder enig respect voor vrouwen!!!!!
Ga je moeder nu slaan!!!!!! Schande!
Het zou verboden moeten worden!![]()
Wie is er hier nu dom he? Nou nou????quote:Op woensdag 13 september 2006 00:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat heeft dit nou met respect voor vrouwen te maken?
Uberhaupt dom dat ik de Quote knop aan klikte. Meer zeg ik er niet over.
Niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 00:29 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat kan nog. In drie jaar tijd vijf kinderen wordt pas lastig.
2 tweelingen en een losse.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:29 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Dat kan nog. In drie jaar tijd vijf kinderen wordt pas lastig.
Ik denk dat dat schaap minder blij is.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie je dat ik gelijk heb!
Zonder mannen ook nietquote:Op woensdag 13 september 2006 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zonder vrouwen ook geen nabestaanden![]()
*neem mij niet serieus*quote:Op woensdag 13 september 2006 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wie is er hier nu dom he? Nou nou????![]()
![]()
![]()
Om die reden moet je als werkgever dus ook geen vrouw aannemenquote:Op woensdag 13 september 2006 00:25 schreef PLAE@ het volgende:
Wat betreft betaald zwanger zijn. Dat is echt raar![]()
Wat idioot veel geld kost dat je wel niet als werkgever. Stel je hebt een bedrijf van 3 man. Waarvan 1 vrouw die in 5 jaar tijd 3 kinderen krijgt. Daar lig je dan een jaar of 10 krom voor als het geen miljoenenbusiness is![]()
![]()
Je moet en dat mens betalen terwijl ze niet werkt en ook nog eens vervanging. Gekkenwerk toch.
Bedoel je niet nakomelingen dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik bedoel: vrouwen zijn de enige die kinderen kunnen krijgen, zonder zijn wij verloren![]()
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen dat het vuile profiteurs zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 00:44 schreef maartena het volgende:
Vrouwen compenseren dat door mannen te bewegen drankjes voor hen te kopen, eventueel gevolgd door bloemen, chocola, en juwelen. Ze krijgen het verschil er sowieso uit, en afhankelijk van de man houden ze meer over dan hun man.
Wat een onzin dit. Net of een secretaresse elke week met een cadeau voor de directeur aankomt?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:44 schreef maartena het volgende:
Vrouwen compenseren dat door mannen te bewegen drankjes voor hen te kopen, eventueel gevolgd door bloemen, chocola, en juwelen. Ze krijgen het verschil er sowieso uit, en afhankelijk van de man houden ze meer over dan hun man.
je leest niet goed.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:47 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat een onzin dit. Net of een secretaresse elke week met een cadeau voor de directeur aankomt?![]()
En wat heeft dat met de omzet van een bedrijf te maken?
Ik heb het over het minder verdienen dan de man, niet over de stelling of de vrouw het compenseert met allemaal leuke cadeautjes en liefde.quote:
JE LEEST NIET GOED!quote:Op woensdag 13 september 2006 00:56 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik heb het over het minder verdienen dan de man, niet over de stelling of de vrouw het compenseert met allemaal leuke cadeautjes en liefde.
Jezus, je hebt gelijk sorry het is ook al laat. Ga meer eens slapen. Trusten mensen.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:58 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
JE LEEST NIET GOED!
hij zegt dat het terecht is dat vrouwen minder betaald krijgen omdat wij mannen voor hun drankjes/sieraden/dineetjes/etc betalen.
quote:Op woensdag 13 september 2006 01:05 schreef Sjakie01 het volgende:
Oja, zou een admin even de rotzooi er tussen uit willen filteren bvd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |