quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:16 schreef sjak het volgende:
Ingrid, ik heb het boek voor je. Het was 8,99. Ik neem het 7 april voor je mee.
Wat is het precies en wat doet het ongeveer?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:30 schreef Stiekemurd het volgende:
Iemand bekend met de Babycook? [afbeelding]
Lijkt me wel handig, ik ben niet het type die een vriezer vol gaat koken. En nu kan de baby toch nog mee-eten zonder dat je met zout en kruiden aan het rommelen moet.....
Met de Babycook van BEABA ontdekken moeders het plezier om supersnel een lekkere,gezonde maaltijd voor hun kinderen op tafel te brengen zodat ze kunnen uitgroeien tot echte fijnproevertjes. Met de Babycook kunt u alle dagelijkse maaltijden voor uw kind bereiden (lunch, avondeten, fruithapje). In 10 minuten maakt u vruchtenmoes of een warme maaltijd. U kunt dezelfde ingrediënten gebruiken als voor de maaltijd van de rest van het gezin. De afmetingen zijn speciaal afgestemd op het maken van individuele porties, die met de baby meegroeien.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat is het precies en wat doet het ongeveer?
Ja hallo, discriminatie ook altijd als het om baby's gaat. Ík ben degene die thuis altijd kookt ja.quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:56 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Met de Babycook van BEABA ontdekken moeders
Mijn steelpannetje werkt hetzelfdequote:Op woensdag 21 februari 2007 08:56 schreef Stiekemurd het volgende:
[..]
Met de Babycook van BEABA ontdekken moeders het plezier om supersnel een lekkere,gezonde maaltijd voor hun kinderen op tafel te brengen zodat ze kunnen uitgroeien tot echte fijnproevertjes. Met de Babycook kunt u alle dagelijkse maaltijden voor uw kind bereiden (lunch, avondeten, fruithapje). In 10 minuten maakt u vruchtenmoes of een warme maaltijd. U kunt dezelfde ingrediënten gebruiken als voor de maaltijd van de rest van het gezin. De afmetingen zijn speciaal afgestemd op het maken van individuele porties, die met de baby meegroeien.
bron
Graagquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:49 schreef LadyS het volgende:
Als ik hem zie, zal ik hem dan kopen?
ik kom zelfs vraagprijzen tegen van 25 euroquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja hallo, discriminatie ook altijd als het om baby's gaat. Ík ben degene die thuis altijd kookt ja.
Alhoewel ik me afvraag of dit ding nog voordeel biedt bij het Rapley-en, ik vis gewoon wat groente uit de pan voordat er een saus of kruiden over gaat en geef die aan Anna. Dus wat dat betreft eet ze gewoon met de pot mee (althans, dat gáát ze doen).
Ik ben misschien een heel luie moeder, maar ik vind het heerlijk dat ik al Ronja's eten gewoon voor kan schotelen zonder dingen apart te hoeven koken en pureren.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:50 schreef Mirage het volgende:
hier ook.
Het is natuurlijk erg lief al die moeite voor aparte hapjes en toestanden,
maar veel mensen lijken ook te doen alsof het "nodig is"..alsof je niet anders kan.
Hier eten alle kinderen met de pot mee, soms vanuit gemak een potje uit de winkel of als wij een keer pizza of patat eten.
Ze lijken het er alledrie prima op te doen.
't Is een soort parachutestof met een laag fleece op de voorkant. PM me maar als je detailfoto's wilt.quote:Op zondag 25 maart 2007 15:09 schreef Jelief het volgende:
Ik was dus al van plan om zoiets zelf te maken... Emma heeft een aantal lange mouwen slabben maar er valt nogal eens wat op haar schoot...
edit; of je leest ff verder... dit ging dus over die slab van poem...
Wij zijn met vijf en een halve maand begonnen, maar toen kreeg ze nog niet dagelijks wat.
quote:Op zondag 1 april 2007 13:19 schreef Macka66 het volgende:
Jammer van de banaan, Evenstar. Maar nog wel super van de boontjes!
En Mikael die gaat over zijn nke van papquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kendahl wil geen brood etenOok niet met beleg. Uiteindelijk maar pap toegediend... Dit gaat al een paar dagen zo...
Hahahaha! Ja, heerlijk!quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:49 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En Mikael die gaat over zijn nke van papHeerlijk die verschillende kindjes.
Maar gewoon even laten gaan en over een paar dagen weer eens proberen![]()
Turkse en Surinaamse winkels hebben ze ook. Lucie vindt ze verrukkelijk. Ik ookquote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef snoopy het volgende:
Bataten = zoete aardappel. Dat zag ik gisteren bij de natuurwinkel liggen. Maar je kan het ook gewoon bij de groentenman krijgen vermoed ik of op de markt.
Jaaaaaaaaaaa, lekkerrrrrr!!!quote:Op woensdag 18 april 2007 16:31 schreef snoopy het volgende:
Bataten = zoete aardappel. Dat zag ik gisteren bij de natuurwinkel liggen. Maar je kan het ook gewoon bij de groentenman krijgen vermoed ik of op de markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |