Tja, daar heb ik inderdaad helemaal nog niet aan gedacht. Dat klinkt in ieder geval heel logisch. Wat zou ik er tegen kunnen doen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef poemojn het volgende:
Sjak, komt het niet gewoon doordat ze eten associeert met zuigen?
Deze opmerking heeft me vannacht nog bezig gehouden. Ik doe het namelijk wel injde vriezer. Ik heb nog eens gekeken in dat opperdepop boek en daar staat dat je gerchten met banaan 2 maanden in de vriezer kunt bewaren. Ik kom op google ook zo snel niets tegen behalve dat banaan uit de vriezer er niet zo mooi meer uitziet. Ik heb Jetse ook al een aantal keren banaan uit de vriezer te eten gegeven en vooralsnog lijkt ze er geen last van te hebben. Ik hoop dus maar dat het niet waar is.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:53 schreef pinquit het volgende:
ook las ik in de allerhande dat banaan niet in de vriezer kan trouwens. weet niet waarom verder.
ik haal ze bij de reformwinkel maar ik heb het ook wel bij de albert heijn gezien (wel een wat groter filiaal) en de lidl hier had ze ook laatst.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:27 schreef Martineke het volgende:
en waar haal je dat ergens?
ik zag je dat laatst ook al posten, en nu ben ik dus nieuwsgierig
Dat doet Kim de laatste tijd ook. Soms wel lastig. Ze eet nu gelukkig wel weer beter. Ze lust alles.quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:46 schreef sjak het volgende:
Oja, nog een vraagje. Mijn blaag heeft de neiging om bij het eten na elk hapje haar duim in haar mond te doen. Het is niet dat ze geen honger meer heeft, ze doet het al vanaf de eerste hap en gaat ermee door tot het eten op is. Het helpt niet om haar iets in haar handen te geven, dat gooit ze gewoon neer. Haar handen vasthouden vind ik geen optie. Herkent iemand dit? Heeft iemand een idee waarom ze dit doet?
Ingrid, als ik het boek Opperdepop hier zie liggen zal ik 'm dan voor je kopen, dan neem ik 'm 7 april wel voor je mee.
aha, oke thanks.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:43 schreef owlet het volgende:
[..]
ik haal ze bij de reformwinkel maar ik heb het ook wel bij de albert heijn gezien (wel een wat groter filiaal) en de lidl hier had ze ook laatst.
Oh, en toko's en surinaamse/marokkaanse/turkse/aziatische winkels hebben ze ook meestal wel.
plaatje:
[afbeelding]
Je kan het gebruiken zoals je aardappel gebruikt.
Dat is nog te doen. Baal er wel van dat het bij ons niet meer te krijgen is.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:05 schreef Martineke het volgende:
ik dacht 9 euro Ingrid. meen tenminste dat ik er dat voor betaald had
Ja maar ik heb ook een lading ingevroren pureeblokjes voor wanneer ik geen zin heb in rondvliegende stukken bataatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:10 schreef dutchie het volgende:
Bataat bij de reform? Mooi dat ik het weet, vind het nl. zelf ook erg lekker. Ik denk dat Cas en Léon het ook wel kunnen waarderen. Bedankt voor de tip Owlet!
(gebruik je die eik á la rapley?)
Broccoli is ook hier geen succes. Witlof wel! Lucie blijft ons verrassenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:28 schreef Belana het volgende:
Heb ik net mijn stinkende best gedaan op de broccoli, zit ie alleen maar vies te kijken![]()
operatie verse groente is niet geslaagd
nou moet ik erbij zeggen dat ie de hele dag al slecht eet, dus we proberen het morgen gewoon weer
receptje? Of is het gewoon appel en wortel koken/stomen en dan pureren?quote:Op zondag 11 februari 2007 12:03 schreef LadyS het volgende:
Ik heb gisteren `Fruitige appel/wortelpuree` gemaakt, (Opperdepop blz. 34) en dat was wel een succes hier
even uit mijn hoofd (zit bij mijn schoonmoeder):quote:Op zondag 11 februari 2007 14:14 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
receptje? Of is het gewoon appel en wortel koken/stomen en dan pureren?
Tnx. Moet lukken!quote:Op zondag 11 februari 2007 15:27 schreef LadyS het volgende:
[..]
even uit mijn hoofd (zit bij mijn schoonmoeder):
200 gr wortelen (geschrapt)
1 appel
Wortel in plakjes en in bodempje water koken. Na 5 minuten de appel erbij (geschild en in blokjes). Nog 5 tot 7 minuten laten koken en dan afgieten, maar kookvocht opvangen.
Pureren en kookvocht evt. gebruiken om de boel nog wat smeuiiger te maken..
Had hem een paar patatjes gedaan maar hij heeft er meer in geknepen en gesmeerd dan gegeten. Maar dat doet ie met alles dus das niet zo erg. Maar hij vond het volgens mij wel lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |