quote:Cocu twee tot drie weken out
BN/De Stem meldt dat Phillip Cocu twee tot drie weken met een blessure langs de kant zal staan. De aanvoerder van PSV bleek zijn quadriceps te hebben gescheurd, bij onderzoek in het Anna Ziekenhuis in Geldrop, omdat hij al enkele dagen last had. De quadriceps is de voorste bovenbeenspier. Cocu mist hierdoor waarschijnlijk de wedstrijden tegen Feyenoord, Kozakken Boys, ADO, Bordeaux en Heerenveen.
kutzooi, maar we hebben Mendez nogquote:
Die is offline geknikkerd vanwege copyright schendingen. Wel heeft hij een doorstart gemaakt bij 50webs, maar ik weet die link niet meer...quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:53 schreef Manu82 het volgende:
Waar is de site van 'johan derksen' eigenlijk gebleven? www.goalzzz.com?
Ik zou Ball een kans gunnen, maar aangezien Reiziger al hoger in de pikorde staat bij Koeman, moet Ball wel héél erg slecht zijn op de training...quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:46 schreef ub40_bboy het volgende:
Liever Lamey dan Reiziger en Ball.
thanksquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:46 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Die is offline geknikkerd vanwege copyright schendingen. Wel heeft hij een doorstart gemaakt bij 50webs, maar ik weet die link niet meer...
edit: http://goalzzz.50webs.com/psv.html
Hij durft geen risico te nemen waarschijnlijk, Party Patje had er gewoon in gemoetenquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:09 schreef ErikT het volgende:
Waarom Koeman Koné liet staan is me echt een raadsel
jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als hij dan nog trainer is van Galatasaray
Ball heeft veel in de voorbereiding gespeeld. Ik zou nu voor iemand kiezen en diegene vertrouwen geven, misschien werkt dat positief!quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik zou Ball een kans gunnen, maar aangezien Reiziger al hoger in de pikorde staat bij Koeman, moet Ball wel héél erg slecht zijn op de training...
Verder is het inderdaad klote dat Cocu zo lang geblesseerd is. Hopen dat Mendez het op kan vangen..
Och, als het ontbreken van Cocu bepalend is of we de komende wedstrijden goed doorkomen dan verdienen we het ook niet om te winnen.quote:
Cocu is (hopelijk) niet onmisbaar, maar ik vind tot nu toe het spel altijd een stuk minder als hij niet meedoet. Ik zeg niet dat we zonder hem geen kans meer maken maar een PSV met een Cocu is nog altijd een stuk gevaarlijker.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, als het ontbreken van Cocu bepalend is of we de komende wedstrijden goed doorkomen dan verdienen we het ook niet om te winnen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Gomes
Kromkamp
Alex
Salcido
Reiziger
SimonsMendéz
Afellay
FarfánKoné
Tardelli
Kluivert krijgt dat ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:01 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind dat zowel Tardelli als Kluivert zondag speeltijd moeten krijgen tegen feyenoord.
4-4-2 werkt meestal niet geweldig, en zoveel slechter als Kone kunnen ze het ook weer niet doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |