TIFO en alles wat er mee te maken heeft is sowieso kutquote:Op maandag 18 september 2006 09:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik vond ze vrij kut allemaal hoor, is mijn mening maar![]()
quote:De blessure van PSV'er Jefferson Farfan lijkt mee te vallen. De aanvaller liep zondag in het duel tegen Feyenoord op het eerste gezicht een zware hersenschudding op na een botsing met Patrick Kluivert.
Een medische scan in het ziekenhuis wees uit dat de hersenschudding minder ernstig was dan aanvankelijk werd aangenomen. Farfan is een week uit de roulatie en waarschijnlijk weer inzetbaar in de CL-wedstrijd tegen Bordeaux.
De wedstrijden tegen Kozakken Boys en ADO Den Haag komen voor hem nog te vroeg.
Kone stond gelijk met de verdediger van feyenoord...quote:Op maandag 18 september 2006 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Koné stond buitenspel.
Aissati had een pingel kunnen krijgen, maar Vinks beslissing is te begrijpen. Hetzelfde geldt voor Boussaboun. Goal van Feyenoord was natuurlijk gewoon een goal.
Het is echter complete onzin om te zeggen dat Feyenoord een gelijkspel verdiende, want het was zeker de eerste helft gewoon bedroevend bedroevend slecht.
Inderdaad goed nieuwsquote:Op maandag 18 september 2006 13:13 schreef Neoktheone het volgende:
Goed nieuws over Farfan op Nu.nl:
[..]
Juistquote:
Zeer goed nieuws!quote:Op maandag 18 september 2006 13:13 schreef Neoktheone het volgende:
Goed nieuws over Farfan op Nu.nl:
[..]
Idd en ik heb het gevoel dat het bij hem steeds net niet is.quote:Op maandag 18 september 2006 15:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Eerste helft was Koné goed, tweede helft slecht.
Vertel eens wat meer: wat heb je hem gevraagd bijvoorbeeld!quote:Op maandag 18 september 2006 16:12 schreef koningdavid het volgende:
Ik heb net Kluivert (mijn jeugdheld) geinterviewd
Ik had geen afspraak en hij had eigenlijk ook helemaal geen zin in een interview en was al op weg naar binnen. Maar terwijl hij nog wat handtekeningen aan het geven was en met mensen op de foto ging vroeg ik: "Patrick, mogen we je even wat vragen stellen, het is voor school." Hij opeens: "Voor school? Oh ok, is goed, vraag maar."
Wel een vriendelijke gozer, bij PSV TV kregen ze er amper wat uit en tegen ons praatte hij gewoon redelijk open.![]()
Wat betreft afwerking was hij nog niet echt gelukkig, Vayrinnen trouwens wel zeg. Zo, die kan knallen, niet normaal.
Of die al 210 heeft gehaald in de binnenstad van Eindhovenquote:Op maandag 18 september 2006 16:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer: wat heb je hem gevraagd bijvoorbeeld!
Beetje de standaard vragen.quote:Op maandag 18 september 2006 16:42 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer: wat heb je hem gevraagd bijvoorbeeld!
Zei die nog wat van de Feyenoord fans ?quote:Op maandag 18 september 2006 16:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Beetje de standaard vragen.
"Wat vond je van je ontvangst gisteren?"
"Wat had je verwacht?"
"Voel je je al PSV-er?"
"Veel PSV-ers vinden Ajax een club die arrogantie uitstraalt. Jij bent een ex-Ajacied, pas jij wel bij PSV?"
Hij gaf ook standaard antwoorden, maar toch...
Nee, niks over gezegd, heb ik ook niet naar gevraagd. Dat kansloze gedoe moet je ook gewoon negeren.quote:Op maandag 18 september 2006 16:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zei die nog wat van de Feyenoord fans ?
moo moordernaar
Kluivert moordernaar
was toch redelijk hard gezongen
Hij zal het wel gehoord hebbenquote:Op maandag 18 september 2006 16:56 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, niks over gezegd, heb ik ook niet naar gevraagd. Dat kansloze gedoe moet je ook gewoon negeren.
In plaats van dat jij je triestheid nou gewoon voor het Feyenoord-topic bewaart hè...quote:Op maandag 18 september 2006 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij zal het wel gehoord hebben![]()
En dat vind je tof? Kansloze groep 8 leuzen van die kakkerlakken ook altijdquote:Op maandag 18 september 2006 16:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zei die nog wat van de Feyenoord fans ?
moo moordernaar
Kluivert moordernaar
was toch redelijk hard gezongen
wel hoorquote:Op maandag 18 september 2006 18:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, dan heb je echt geen leven inderdaad.
Beetje dubbel hè om dit in een kluivert discussie naar voren te halen!quote:Op maandag 18 september 2006 18:05 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, dan heb je echt geen leven inderdaad.
hoezo? Je moet hem nu juist een warm gevoel geven.quote:Op maandag 18 september 2006 19:00 schreef Staanplaats het volgende:
Iedereen die gisteren mee deed aan een staande ovatie voor Kluivert moet zich doodschamen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |