Best wel hoor, na bijna 3 maanden zwangerschapquote:Op donderdag 14 september 2006 15:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
't was nog niet eens een kindje...
Precies, vind ik dus ook schandalig! helemaal mee eensquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:07 schreef static het volgende:
Schandalig dat de Telegraag vandaag een artikel publiceert waarin ze nog lyrisch is over haar zwangerschap. Cancel dat dan ofzo.
Huh????quote:Op maandag 18 september 2006 16:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het sneu voor haar, ook al vind ik haar waarschijnlijk de grootste trut die ooit op Nederlandse televisie is geweest.
denk dat ie aan die letteromdraaier leontien borsato denkt.quote:
Kulexcuus.quote:Op maandag 18 september 2006 16:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Dan moeten jullie voortaan de krant lezen. Het blaadje was al gedrukt en op de voorpagina staat een excuusbrief erbij.
Gisterenavond is ze geweest in Shownieuws van 19.30-20.30quote:Op dinsdag 19 september 2006 07:52 schreef Danaa het volgende:
Wie heeft Shownieuws gezien? Ze zou er gister toch inkomen!!
Ik heb het gemist..
Okee bedanktquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gisterenavond is ze geweest in Shownieuws van 19.30-20.30
Maar niet een uur hoor!! .Dat was een interview die Nada van Nie met Leontien had de afgelopen zondag.
Ze vertelde dat ze zwanger mag worden !
En hoopte dat het snel zal gebeuren .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |