Is me dat even een complimentje.quote:Ik vind het wel een lekker chickie eigenlijk .
Ja zo'n ding die jij eerst jat en dan verkoopt om drugs voor te kopenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:36 schreef heiden6 het volgende:
Fiets? Fiets? Toch niet zo'n ding met een zadel hè?
nou, wiiiildquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:36 schreef NOOB-Inc. het volgende:
[..]
Is me dat even een complimentje.
Ik verkoop juist drugs om fietsen zonder zadel te kunnen aanschaffen. Omdat ik te lui ben om ze schoon te maken heb ik telkens een nieuwe nodig.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ja zo'n ding die jij eerst jat en dan verkoopt om drugs voor te kopen
Moet je haar in RL zienquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind het wel een lekker chickie eigenlijk.
Je moet hem ook niet in je kont stouwen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik verkoop juist drugs om fietsen zonder zadel te kunnen aanschaffen. Omdat ik te lui ben om ze schoon te maken heb ik telkens een nieuwe nodig.
jij krijgt er ook nog wel een!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef NOOB-Inc. het volgende:
Ik ga jaloers worden. Complimenten én een naam-topic. Pffff. RESPECT![]()
Iets in je kont stouwen, hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:39 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Je moet hem ook niet in je kont stouwen!
Hoe krijg je je zadel anders zo vies?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Iets in je kont stouwen, hoe kom je daar nou weer bij.![]()
Ja oke, maar dat is andersquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat zei je ook tegen mij dikzak
Okee, je hebt me tuk, ik geef het toe.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:43 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Hoe krijg je je zadel anders zo vies?
dat zeggen gewoon die mensen die het weigeren jou naamtopics gezeur aan te nemenquote:
Ja stiekem welquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:51 schreef illusions het volgende:
Verkapt ik-krijg-aandacht-van-het-tegenovergestelde-geslacht-en-ben-er-trots-op topic?
nou, dat zal nooit gebeuren ook..quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:36 schreef beertenderrr het volgende:
Lianne_ heb je TS al geneukt?
Zo niet, dat hoort
+ ze wilt TS nietquote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef Metal_Mart het volgende:
Een insiders-topic.
En de hele OP kan samengevat worden tot: Ik wil graag neuken maar ben kansloos.
Idd, verkapt "ik ben bereid tot een internet relatie" topicquote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef Metal_Mart het volgende:
Een insiders-topic.
Ik zag je wel weer kijken in de pauzequote:Op woensdag 13 september 2006 08:58 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
nou, dat zal nooit gebeuren ook..
Dat zou je niet verder vertellenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:02 schreef Metal_Mart het volgende:
Een insiders-topic.
Je bent verliefd op haar he ? Ik merk het wel aan je gepost. Je krijgt drang om over haar te schrijven en doet het dan maar op een 'lollige' manier. Nu kun je tenminste door te F5en de hele dag aan haar denken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:27 schreef Pietklaaso het volgende:
Ik kwam klagen dat lianne heel gemeen isgisteren moch ik haar fiets al niet als stoel gebruiken en vandaag zat ze me de hele tijd te slaan in de pauze ik bedoel een beetje kinky is ok maar zo openbaar vind ik toch een beetje vergaan
![]()
KLACHT: lianne houd van sm en ik mag haar fiets niet als stoel gebruiken
:')
Oja lianne je eerste ?! naam topic :')
Nee man daar heb ik haar fotoboek toch al voorquote:Op woensdag 13 september 2006 18:53 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je bent verliefd op haar he ? Ik merk het wel aan je gepost. Je krijgt drang om over haar te schrijven en doet het dan maar op een 'lollige' manier. Nu kun je tenminste door te F5en de hele dag aan haar denken.
Jajaja![]()
Morgen gewoon eens in een tiet knijpen, kijken hoe ze reageert.quote:Op woensdag 13 september 2006 18:56 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Nee man daar heb ik haar fotoboek toch al voor![]()
Op school durft hij niks tegen haar te zeggen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 19:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Morgen gewoon eens in een tiet knijpen, kijken hoe ze reageert.
Y maar praten jullie op school ook over Fok! enzo ?
Preciesquote:Op woensdag 13 september 2006 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op school durft hij niks tegen haar te zeggen natuurlijk.
En dan thuis stiekem masturberen terwijl hij denkt aan haar sappige tietjes.
als hij dat doet heeft hij een grote kans dat hij in het ziekenhuis komt te liggen!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En ik dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:27 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
als hij dat doet heeft hij een grote kans dat hij in het ziekenhuis komt te liggen!
NEUJ!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je moet haar eens zienquote:Op woensdag 13 september 2006 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Op school durft hij niks tegen haar te zeggen natuurlijk.
En dan thuis stiekem masturberen terwijl hij denkt aan haar sappige tietjes.
Zijn die foto's in haar fotoboek misleidend dan?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:44 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
NEUJ!behalve vandaag iets van wtf jij hebt een naamtopic
![]()
![]()
[..]
Je moet haar eens zienje weet niet wat je zegt
hij doet dat om stoer te doen, als ik ooit eens een foto heb van m, zal ik die wel posten.. ''de man achter pietklaasO ''quote:Op woensdag 13 september 2006 19:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zijn die foto's in haar fotoboek misleidend dan?
Ohquote:Op woensdag 13 september 2006 19:47 schreef Pietklaaso het volgende:
EDIT : ik heb haar FB niet een bekeken
Goed planquote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
hij doet dat om stoer te doen, als ik ooit eens een foto heb van m, zal ik die wel posten.. ''de man achter pietklaasO ''
Gaat jou ontlopen de eerste tijdquote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
hij doet dat om stoer te doen, als ik ooit eens een foto heb van m, zal ik die wel posten.. ''de man achter pietklaasO ''
heb jij ook een sugababes profiel?quote:Op woensdag 13 september 2006 19:27 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
als hij dat doet heeft hij een grote kans dat hij in het ziekenhuis komt te liggen!
DENK NA!quote:Op woensdag 13 september 2006 19:53 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
heb jij ook een sugababes profiel?
Ik vind dat je wel iets vrolijker mag doen in je eerste naamtopic.quote:
nou je ziet eruit als een Br33ZaH die gek is op Fot0owSs en daarmee een zogenaamde status opbouwt om mensen zoals de TS af te branden. Dan is het zeer aannemelijk dat je ook een sugababes profiel hebtquote:
als het nu een positief topic was.. maar nee hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 20:05 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel iets vrolijker mag doen in je eerste naamtopic.
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
als het nu een positief topic was.. maar nee hoor
hij is verliefd op je, is dat niet positief genoeg dat hij dat op deze manier kenbaar wil maken?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
Nee volgens mij is het andersomquote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
hij is verliefd op je, is dat niet positief genoeg dat hij dat op deze manier kenbaar wil maken?
Jij hebt liever van die geiltopics waar iedereen om tieten roept?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:16 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
ik ben al verliefd op jouquote:Op woensdag 13 september 2006 20:18 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Nee volgens mij is het andersom![]()
neequote:Op woensdag 13 september 2006 20:19 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Jij hebt liever van die geiltopics waar iedereen om tieten roept?
Kijk eens een reply hogerquote:Op woensdag 13 september 2006 20:23 schreef Camplo het volgende:
Just who the fuck is Lianne?
Jah maar dat zegt me niks.quote:
Wou je dan vriendinnetjes wordenquote:Op woensdag 13 september 2006 20:28 schreef Geeranne het volgende:
En je bent hoe oud? 13?
Al gedaan toch!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:55 schreef Tuvai.net het volgende:
Is dit kudt topique nou nog open?
Ga op MSN verliefd doen of zo, verlegen kutpubers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |