Welkom in de kindercreche van FOK!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:30 schreef maartena het volgende:
Heb ik eindelijk een semi-naam topic, word het bezet door baggerkneuzen.....
Heb ik weer!
en snakey doet vrolijk meequote:Op vrijdag 15 september 2006 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welkom in de kindercreche van FOK!![]()
Probeer het vrijheidsbeeld is te beklimmen met 1 handquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:30 schreef maartena het volgende:
Heb ik eindelijk een semi-naam topic, word het bezet door baggerkneuzen.....
Heb ik weer!
wanneer komt het hoofdstukje Sodom en Gomora?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:55 schreef Pool het volgende:
Ik voorzie een nieuw hoofdstuk voor het Fok!-bijbelverhaal.
Maartena Christus weet zich eerst in te likken bij de crew. Het usersvolk kotst hem echter uit en vraagt aan Dagonet of hij niet een ban kan krijgen. Dagonet probeert het usersvolk te kalmeren en stuurt ze eerst door Koning Danny. Die heeft echter geen zin in dat gezeik en stuurt de meute terug naar Dagonet.
Dagonet legt de users de volgende keuze voor:
Users, aan u de keuze: als Maartena geband wordt, dan unbannen we de angstaanjagende Bupatih. Als u Bupatih niet terug wil, dan blijft Maartena zijn postrechten houden!
Het uservolk: BAN MAARTENA!! BAN MAARTENA!!
Aldus geschiedt. Dagonet wast zijn handen in onschuld, unbant Bupatih en bant Maartena naar het RIP-forum.
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:55 schreef Pool het volgende:
Maartena Christus weet zich eerst in te likken bij de crew. Het usersvolk kotst hem echter uit en vraagt aan Dagonet of hij niet een ban kan krijgen. Dagonet probeert het usersvolk te kalmeren en stuurt ze eerst door Koning Danny. Die heeft echter geen zin in dat gezeik en stuurt de meute terug naar Dagonet.
Users, aan u de keuze: als Maartena geband wordt, dan unbannen we de angstaanjagende Bupatih. Als u Bupatih niet terug wil, dan blijft Maartena zijn postrechten houden!
Aldus geschiedt. Dagonet wast zijn handen in onschuld, unbant Bupatih en bant Maartena naar het RIP-forum.
![]()
Dat is wel duidelijk inderdaad!quote:
En nog niet blauwquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk inderdaad!
Dat zijn de subfora PUB en KPD.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wanneer komt het hoofdstukje Sodom en Gomora?.
owja... u heeft gelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zijn de subfora PUB en KPD.![]()
Hoe krijg je het verzonnenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:55 schreef Pool het volgende:
![]()
Wees daar maar blij mee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij was toch ooit KLB mod? Waarom zie ik jou nooit meer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |