Klopt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
jij opent dik veel kuttopics joh
Hoever sta je op de wachtlijst?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:28 schreef Messenga het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op mijn status als admin.
Het schijnt dat ik de eerste genadigde ben.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoever sta je op de wachtlijst?
Na Dirkh mag ik hopenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik de eerste genadigde ben.
Hij kan ook heel subtiel bans aansmeren, onze Maartenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Goed topic Sun
Ik word doodziek van die betweter
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik de eerste genadigde ben.
quote:
Ja, net als het de goede kant op gaat, pleur jij het naar ONZ.quote:
Is ElizabethR familie van je eik?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]You wish
[..]Hulde
[..]
Ja, net als het de goede kant op gaat, pleur jij het naar ONZ.
Geen idee, ik heb zoveel vrouwen bevrucht. Het zou zo een kind van me kunnen zijn. Dus ik zeg maar "Ja".quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is ElizabethR familie van je eik?
Ze is iets ouder dan jijquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb zoveel vrouwen bevrucht. Het zou zo een kind van me kunnen zijn. Dus ik zeg maar "Ja".
99% Kans dat ik dan het goede antwoord heb gegeven.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef remlof het volgende:
komt er een [USA] subforum?
Ja dat wel, maar dan zit hij wel in een soort eigen ghettoquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:55 schreef SunChaser het volgende:
Een Anti USA Subforum heeft meer kans op FOK!
Dat zit die meeloper nu ook alquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dan zit hij wel in een soort eigen ghetto![]()
quote:
quote:
Hij wenst je een modschap toe. Dat wens je toch niemand toe?quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef maartena het volgende:
Ik heb Sunchaser ergens persoonlijk geraakt ofzo..... Het zit em wel heel erg dwars dat ik het toevallig met Danny eens was.
En ONZ is inderdaad het juiste forum voor dit topic.
quote:Op woensdag 13 september 2006 08:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij wenst je een modschap toe. Dat wens je toch niemand toe?
MOORD!quote:Op woensdag 13 september 2006 08:33 schreef KopieerMachine het volgende:
Wat erglaten we moord en brand gaan roepen.
Wie doet er mee ?
Dat is dan ook één van de doodzondes onder de FB-hoeren.quote:Op woensdag 13 september 2006 00:00 schreef maartena het volgende:
Ik heb Sunchaser ergens persoonlijk geraakt ofzo..... Het zit em wel heel erg dwars dat ik het toevallig met Danny eens was.
En ik snap sowieso niks van die link naar iemand zn note'squote:Op woensdag 13 september 2006 03:24 schreef maartena het volgende:
BillGates
240 Kb
Usernotes van BillGates
Te grote iconen meld ik ook altijd, omdat het hinderlijk is bij het surfen. Die link naar de notes is, omdat er daar een directe link naar de useradmin is voor de FA's.quote:Op woensdag 13 september 2006 09:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Gelul volg die postgeschiedenis van Maartena is, word je echt doodziek van
Te grote iconen, allemaal van die inlik postjes
Dit b.v
[..]
En ik snap sowieso niks van die link naar iemand zn note's
Beetje vaag wel dat hij z'on link erbij zetquote:Op woensdag 13 september 2006 09:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Te grote iconen meld ik ook altijd, omdat het hinderlijk is bij het surfen. Die link naar de notes is, omdat er daar een directe link naar de useradmin is voor de FA's.
quote:Op woensdag 13 september 2006 09:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is dan ook één van de doodzondes onder de FB-hoeren.
RIP nabestaanden.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Maartena crew wordt? Hij heeft zich sindsdien voldoende bewezen als iemand die 100% weet hoe het zit, hij weet het bijzonder goed te verwoorden allemaal, is niet te beroerd om 10x uit te leggen wat er wordt bedoeld en wijkt geen moment af van het crewstandpunt!
Hulde aan maartena, hiep hiep, HOERAMaarten voor FA
Oftewel Maartenfa
Oh dat zal best wel op KLB ofzoquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:45 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoor dat zn crewschap eraan zit te komen.
Welkom in de kindercreche van FOK!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:30 schreef maartena het volgende:
Heb ik eindelijk een semi-naam topic, word het bezet door baggerkneuzen.....
Heb ik weer!
en snakey doet vrolijk meequote:Op vrijdag 15 september 2006 18:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welkom in de kindercreche van FOK!![]()
Probeer het vrijheidsbeeld is te beklimmen met 1 handquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:30 schreef maartena het volgende:
Heb ik eindelijk een semi-naam topic, word het bezet door baggerkneuzen.....
Heb ik weer!
wanneer komt het hoofdstukje Sodom en Gomora?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:55 schreef Pool het volgende:
Ik voorzie een nieuw hoofdstuk voor het Fok!-bijbelverhaal.
Maartena Christus weet zich eerst in te likken bij de crew. Het usersvolk kotst hem echter uit en vraagt aan Dagonet of hij niet een ban kan krijgen. Dagonet probeert het usersvolk te kalmeren en stuurt ze eerst door Koning Danny. Die heeft echter geen zin in dat gezeik en stuurt de meute terug naar Dagonet.
Dagonet legt de users de volgende keuze voor:
Users, aan u de keuze: als Maartena geband wordt, dan unbannen we de angstaanjagende Bupatih. Als u Bupatih niet terug wil, dan blijft Maartena zijn postrechten houden!
Het uservolk: BAN MAARTENA!! BAN MAARTENA!!
Aldus geschiedt. Dagonet wast zijn handen in onschuld, unbant Bupatih en bant Maartena naar het RIP-forum.
![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:55 schreef Pool het volgende:
Maartena Christus weet zich eerst in te likken bij de crew. Het usersvolk kotst hem echter uit en vraagt aan Dagonet of hij niet een ban kan krijgen. Dagonet probeert het usersvolk te kalmeren en stuurt ze eerst door Koning Danny. Die heeft echter geen zin in dat gezeik en stuurt de meute terug naar Dagonet.
Users, aan u de keuze: als Maartena geband wordt, dan unbannen we de angstaanjagende Bupatih. Als u Bupatih niet terug wil, dan blijft Maartena zijn postrechten houden!
Aldus geschiedt. Dagonet wast zijn handen in onschuld, unbant Bupatih en bant Maartena naar het RIP-forum.
![]()
Dat is wel duidelijk inderdaad!quote:
En nog niet blauwquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:27 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk inderdaad!
Dat zijn de subfora PUB en KPD.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wanneer komt het hoofdstukje Sodom en Gomora?.
owja... u heeft gelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat zijn de subfora PUB en KPD.![]()
Hoe krijg je het verzonnenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:55 schreef Pool het volgende:
![]()
Wees daar maar blij mee.quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jij was toch ooit KLB mod? Waarom zie ik jou nooit meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |