Een trui over de draagdoek en dan nog 2 lagen kleding bij Maud.. Volgens mij is dat bloedheet. Het is toch gewoon voor binnen in de winkel? Als Iris (die is wel een stuk ouder natuurlijk) bij mij in de draagdoek zit, dan doe ik me jas niet eens dich (en dan heb ik het over buiten)quote:Op zaterdag 25 november 2006 12:28 schreef chacama het volgende:
Maud zal ik dan maar lekker een majootje aandoen en een broekje, een romper lange mauw, een truitje en uiteraard een mutsje. Dan zouden we allebei wel warm genoeg moeten zijn, lijkt me....
Ik denk ook dat het echt heel warm is. Ronja loopt dan in ieder geval absoluut rood aan en wordt er ook behoorlijk chagrijnig vanquote:Op zaterdag 25 november 2006 15:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
Een trui over de draagdoek en dan nog 2 lagen kleding bij Maud.. Volgens mij is dat bloedheet. Het is toch gewoon voor binnen in de winkel? Als Iris (die is wel een stuk ouder natuurlijk) bij mij in de draagdoek zit, dan doe ik me jas niet eens dich (en dan heb ik het over buiten)
Maar misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor![]()
Is het ook niet! Let er wel even op dat de stof niet in de lengte rekt, anders krijg je al snel last van je rug!quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:53 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb nu even een zelfgemaakte tricot doek te leen, die werkt het zelfde als de combi cotton, alleen is het dus uit 1 stuk waardoor ik het beter kan verstellen op de juiste hoogte.
Ik ga van de week even stof halen om er zelf een te fabrieken, ziet er niet moeilijk uit!
Great minds...quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:30 schreef owlet het volgende:
[..]
Is het ook niet! Let er wel even op dat de stof niet in de lengte rekt, anders krijg je al snel last van je rug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |