Nou ja, ik denk, laat ik me voor de verandering eens een keertje wat bescheiden opstellen...quote:
Zou m'n kat het leuk vinden?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:12 schreef moussy het volgende:
Mijn kinderen passen er echt niet meer in he?!Zien er erg handig en makkelijk uit die ringen!!
Oh daar heb ik er ook wel drie van. Het is echt heerlijk zo'n wurm dicht tegen je aan in zo'n doek, dat gaat zo snel overquote:Op woensdag 13 september 2006 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zou m'n kat het leuk vinden?
Het ziet er altijd zo ontzettend lief en knus uit die dingen.![]()
Ik ben ook vast van plan ze te gaan gebruiken ooit.
lach maar, ik moet die van mij van me af slaan als ik de tricot doek om aan het binden ben. Een keer tijdens de zwangerschap gekeken hoe het voelt met gewicht er in (en wat is daar nou beter voor te gebruiken dan een kat) en ze is het nog steeds niet vergetenquote:Op woensdag 13 september 2006 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zou m'n kat het leuk vinden?
quote:Op woensdag 13 september 2006 14:32 schreef owlet het volgende:
lach maar, ik moet die van mij van me af slaan als ik de tricot doek om aan het binden ben. Een keer tijdens de zwangerschap gekeken hoe het voelt met gewicht er in (en wat is daar nou beter voor te gebruiken dan een kat) en ze is het nog steeds niet vergeten![]()
Ik gebruikte een zak aardappelsquote:Op woensdag 13 september 2006 14:32 schreef owlet het volgende:
[..]
lach maar, ik moet die van mij van me af slaan als ik de tricot doek om aan het binden ben. Een keer tijdens de zwangerschap gekeken hoe het voelt met gewicht er in (en wat is daar nou beter voor te gebruiken dan een kat)
Ja, heb ik wel gedaan. Bij omdoen is enige medewerking van het kind vereist, die moet namelijk stil op je rug blijven liggenquote:Op woensdag 13 september 2006 16:17 schreef Tan het volgende:
Eén ding heb ik eigenlijk nooit gedurfd maar wil ik graag proberen, dat is de tricotdraagdoek met het kindje op de rug, toevallig iemand hier ervaring mee? Hoe doe je dat dan? Heb je toch wel hulp bij nodig lijkt me?
Ik heb een grote maat, meestal toch wel xxl, dus houdt dat in dat ik per definitie niet zo een ding kan gebruiken? Of zijn er andere mogelijkheden?quote:De draagdoek is verkrijgbaar in de maten S, M, L en XL. De maten komen ongeveer overeen met de maat van de bovenkleding, echter bij een grotere borstomvang of lang bovenlijf, is het raadzaam een maat groter te nemen
Geen idee, ben me gewoon aan het orienteren, ik heb me er nooit eerder in verdiept. Ik heb hier even rondgekeken en de tricot-slen lijkt me wel wat, maar de tri-cotti lijkt me wat makkelijkerquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:23 schreef owlet het volgende:
gaat het om een tricot wikkeldoek of een korte, niet stretchende doek?
Voor mij is het in die zin een levenswijze, dat ik uitga van het punt dat je kind zeker in de eerste levensjaren zoveel (als er behoefte aan is vanuit het kind) mogelijk bij je moet zijn: geborgenheid. In dat plaatje past o.a. lang borstvoeding geven, kind bij je in bed indien nodig, en anders op je slaapkamer tot een jaar of twee minimaal, en: de draagdoek.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:01 schreef Tucana het volgende:
In tegenstelling tot wat ik hier gelezen heb, vind ik dragen eigenlijk wel een soort van levenswijze.. maar dat zal afhangen van persoon tot persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |