Klopt daarom ben ik ook pas 18 geworden en werk ik 40 uur per weekquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:07 schreef bronz het volgende:
Volgens mij ben jij zo'n oud omaatje die de hele dag de buurt in de gaten houdt, achter de geraniums. Ach, je username zegt natuurlijik ook genoeg.
Ik wil met deze post zeggen dat je je niet zo aan moet stellen, dat je loopt te gissen wat er gebeurde en dat er feitelijk helemaal geen fuck gebeurde.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt daarom ben ik ook pas 18 geworden en werk ik 40 uur per week![]()
En wat wil je met deze post zeggen dat het normaal is dat je midden op straat gaat staan met je vrienden en dan naar auto's hoer roepen?
Sufferd!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:10 schreef StreSzLooSz het volgende:
gaat weer nergens over
als je een blowtje op heb dan is de stoep de straat en de straat de stoep
het is helaas niet verboden dus je kan ze moeilijk de schuld geven dat ze legaly stoned zijn
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:10 schreef StreSzLooSz het volgende:
gaat weer nergens over
het is helaas niet verboden dus je kan ze moeilijk de schuld geven dat ze legaly stoned zijn
Ik zie en hoor het toch gebeuren... Ze stonden nog geen 6 meter van me vandaanquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:11 schreef bronz het volgende:
[..]
Ik wil met deze post zeggen dat je je niet zo aan moet stellen, dat je loopt te gissen wat er gebeurde en dat er feitelijk helemaal geen fuck gebeurde.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Daar heb ik dus een bumper voor
Daar had hij het lef niet voorquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:15 schreef TheYoung1 het volgende:
Ze riepen hoer!!? Ze begonnen niet toch ook nog te spugen he?.....![]()
Precies.. wedde dat ik rechtdoor zou gaan en dat ik dat dan ook doe als er 2 stumpertjes met hun fietsje staan toe te kijke...quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Daar heb ik dus een bumper voor
Wat moet ik doen dan? Nee sterker nog wat MAG ik doen ?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:15 schreef XpectorNL het volgende:
En jij bleef lekker lui op de bank zitten zeker, held!
Jij hebt er nu ook een paar op?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:10 schreef StreSzLooSz het volgende:
gaat weer nergens over
Onder invloed in het verkeer...quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:10 schreef StreSzLooSz het volgende:
gaat weer nergens over
Nee gek, pletten met je HiHaHummerquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:17 schreef TheSorrow het volgende:
Ik had het raampje opengedraaid, mn uzi gepakt en een drive-by ervan gemaakt, optyfen met dat soort tuig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |