Kek, ben benieuwd wat voor moois ze daar van gaan maken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef ChOas het volgende:
FUCK!
MacRumors: iLounge: 1/2 size of Mac Mini, built-in power supply, USB, Ethernet, 802.11 "wireless component video", optical audio and HDMI ports, plus old RCA stereo audio ports. Works with Apple Remote
Precies wat ik zoek... Airport Express ++ ... En met heel veel mazzel streamed dat kreng ook de andere kan op!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:57 schreef JoMo0 het volgende:
En wat moet je daar mee .. ?
Eindelijk, de Media Center!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef ChOas het volgende:
FUCK!
MacRumors: iLounge: 1/2 size of Mac Mini, built-in power supply, USB, Ethernet, 802.11 "wireless component video", optical audio and HDMI ports, plus old RCA stereo audio ports. Works with Apple Remote
Absofuckinglutely!quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef tonks het volgende:
Die gaan we kopen
Een sitecom wl-124quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:56 schreef Furious het volgende:
Gewoon een soort Pinnacle ShowCenter dus?
Als het goed is wel gewoon.. Bij de vorige hier wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
iTunes komt nooit in de software update toch?
quote:
Als apple met een product komt wat Philips, Pinacle en zelfs Sitecom al 2 jaar op de markt heeft lijkt dat me best relevant.quote:
Net alsof je die nu gaat lezen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:05 schreef skiczukie het volgende:
And boom! KutOP trouwens.
Nee, sharp. Hoezo?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:02 schreef Furious het volgende:
[..]
Is je magnetron ook van Sitecom?
Wat een stiekemerd!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:11 schreef tonks het volgende:
iLounge: One More Thing (again)
Nee, een 120GB iPod!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
11:10 am iLounge: It all comes down to the artists
EN DIE HEBBEN NIEUWE MBP NODIG
Een iPhone!!!quote:
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
11:10 am iLounge: It all comes down to the artists
EN DIE HEBBEN NIEUWE MBP NODIG
quote:
Ik ook! But who cares!quote:
ik wacht niet op die countdownquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:14 schreef Furious het volgende:
MacRumors.com heeft vast een dijk van een server (lees: Xserve., dat ding heeft heel veul refreshes per seconde te verwerken.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]over 3 dagen werk ik er niet meer.
Het waren er 3!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:16 schreef Furious het volgende:
Wat een slechte one more thing2.
Tja europa is de cashcow.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:19 schreef Furious het volgende:
LOL! 400 euro voor de 80GB ipv 349$ in de US store.
Tijd om naar de US te verkassen. Volgens mij als je daar als een Europeaan verdient ben je schatrijk.quote:
Hughsterquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:22 schreef Hugster het volgende:
Gaan ze nou nog een keer proberen om een display-loze iPod aan de man te brengen
Echt wel.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:23 schreef XL het volgende:
Ik vind die Shuffle trouwens wel een betrekkelijk gaaf ding.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:25 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
En die iPhone, daar al iets meer bekend over?
De shuffle verkocht volgens mij best aardig, zie best vaak iemand er mee rondwandelenquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:22 schreef Hugster het volgende:
Gaan ze nou nog een keer proberen om een display-loze iPod aan de man te brengen
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Kan iemand misschien zometeen een screenie van de nieuwe iTunes posten? Ik wil het zien voordat ik eraan begin.
Heerscht!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Kan iemand misschien zometeen een screenie van de nieuwe iTunes posten? Ik wil het zien voordat ik eraan begin.
Ik ben gewoon naar apple.com gegaan en daar op download itunes 7 now geklikt.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:38 schreef Rock-shocker het volgende:
Niet zo heel anders dus. en die komt bij jullie in het Software Update scherm? Bij mij niet dus...
Dat kan ook ja. On The Downloadquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar apple.com gegaan en daar op download itunes 7 now geklikt.
Om Gexqon te zieken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:25 schreef nietzman het volgende:
Meh, iTunes 7 heeft nieuwe lelijke scollbalken en knopjes die niet in de OsX-stijl passen. Waarom in hemelsnaam.
Waarom 30 ipv 60quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:50 schreef super-muffin het volgende:
Het is nog een 5G iPod, staat op de Apple site
Gebruik gewoon de Amazon Album Art Widget, ook super handigquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:57 schreef tonks het volgende:
pff voor die gratis album art heb je een cc nodig
Dat zegt Steve ookquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:57 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Er staat inderdaad 30gb
Ik dacht 60gb en 80gb.
Ja dat duurde echt a-fijn lang.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:08 schreef Walter_Sobchak het volgende:
iTunes is 14506 nummers op mijn iPod aan het..... ja wat eigenlijk? Aaneensluitend afspelen bepalen.
Hopelijk gaat dat morgen op de CoreDuo2 een stuk sneller
Inderdaad, ik zie zo'n goedkoop ding toch eigenlijk wel zitten, m'n bigPod neem ik nooit mee naar plekken waar hij mogelijk kapot zou kunnen gaan (overal dusquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:10 schreef JoMo0 het volgende:
iPods in 30 en 80 GB dus .. Zonde
Nano zijn dunner en ALU . Ik neem de Nano![]()
Whehehe, nu hebben ze je adress.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:12 schreef tonks het volgende:
hij is al mijn artwork aan het ophalen
sturen ze mij mooi gratis iPods zeker!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Whehehe, nu hebben ze je adress.
3 seconden hier..quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:15 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja dat duurde echt a-fijn lang.
Dit heb ik verder nog nergens teruggezien.. Is de release van Leopard echt morgen?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:54 schreef tonks het volgende:
Oja one more things.. leopard shipt morgen
Hoe doe je dat? Dat wil ik ook. Vooral als het gratis is (en ik heb een cc).quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:12 schreef tonks het volgende:
hij is al mijn artwork aan het ophalen
Dan maak je een account aan bij de itms en dan doe je Advanced -> get artworkquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Dat wil ik ook. Vooral als het gratis is (en ik heb een cc).
Net als dat paarse ding van vroeger.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:29 schreef Hugster het volgende:
Mijn oude vertrouwde iTunes icoontje heeft nu plots klaps een blauwe muzieknoot
Moet je al die gevaarlijke onzin voor je CC invullen bij dat ene betaalsysteem onderaan?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan maak je een account aan bij de itms en dan doe je Advanced -> get artwork
Booten van DVD en password resettenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oeh, wat heb ik gemist? van de Keynote allemaal?
En m'n huisgenoot is z'n admin-account van z'n Macbook vergeten en vraagt aan mij hoe ie zijn ww, kan achterhalen
En verder blijft de configuratie helemaal hetzelfde?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Booten van DVD en password resetten
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mensen, deel mijn vreugde: de 24" iMac staat al in Arnhem en ik vermoed dat ie morgenochtend out-for-delivery gaat
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Mensen, deel mijn vreugde: de 24" iMac staat al in Arnhem en ik vermoed dat ie morgenochtend out-for-delivery gaat
tube jij hem ff!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:37 schreef tonks het volgende:
Heb poker gekocht en een filmpje gemaakt. ik youtube em ff
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Doet me aan een oude user van de SC denken![]()
Great minds think alikequote:
Tof. Hopelijk wordt nu wel zo'n beetje alles gevonden. Met coverflow was dat niet het geval, daar waren nog aardig wat ontbrekende covers.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan maak je een account aan bij de itms en dan doe je Advanced -> get artwork
27, nog watquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:40 schreef super-muffin het volgende:
hoeveel GB blijft er over van een geformatteerde iPod 30gb?
27. nogietsquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:40 schreef super-muffin het volgende:
hoeveel GB blijft er over van een geformatteerde iPod 30gb?
Zou niet zo mooi zijnquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef MrTimbo.B het volgende:
weet iemand misschien wat er met de "oude nano's" gebeurd die nog in de winkels liggen?
kunnen we stuntprijzen verwachten? (vind de oude toch mooier)
Je kan die van mij kopenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef MrTimbo.B het volgende:
weet iemand misschien wat er met de "oude nano's" gebeurd die nog in de winkels liggen?
kunnen we stuntprijzen verwachten? (vind de oude toch mooier)
Ik heb zo het idee dat die functie van iTunes ook niet bepaald de moeite is. Als zelfs albums als Rubber Soul en Revolver van The Beatles geen cover krijgen, is er toch echt iets mis gegaan in de ontwikkeling ervan. Nou ja, iTunes is nog bezig, nog 40 te gaan, dus wie weet komt het nog, maar van de 580 albums heeft misschien net 10% hier een cover.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:00 schreef Tomasso het volgende:
iTunes 7 geinstalleerd, ben ik al m'n coverplaatjes bij m'n muziek kwijt
En ik heb ook geen iTunes Music Store account, want ik heb geen CC.
Koop een 6gquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:07 schreef unioz het volgende:
Ik heb net de nieuwe ipod software voor mn ipod video gedownd.
De vraag is: hoe krijg je die 'search' functie?
Nope, Steve wil nog een huisje erbij.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:10 schreef unioz het volgende:
You've got to be shitting me....
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:02 schreef tonks het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7yGTfbHKr8w
Zonde van de levertiedquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:05 schreef FLIPNEUS het volgende:
Die nieuwe shuffle is écht zo gaaf. Meteen besteld voor mijn meisje.
Hij is sexy hè?quote:Op dinsdag 12 september 2006 23:05 schreef FLIPNEUS het volgende:
Die nieuwe shuffle is écht zo gaaf. Meteen besteld voor mijn meisje.
jep daarna weer, daarna niet weerquote:Op dinsdag 12 september 2006 23:33 schreef JoMo0 het volgende:
Ik heb nog een vraagje :
Van de week of volgende week verwacht ik mijn iPod maar als ik niet thuis ben als de TNT o.i.d. komt ?
Komen ze dan nog een keer ? En daarna ?
Ja, en echt poephandig. Ga hem denk ik ook voor mezelf halen. Dat ding kost echt geen drol, en hij komt meer solide over dan de vorige shuffle.quote:
Dat plaatje zelf kun je ook wat kritiek op hebben hoor. Onder punt 4 staat een opsomming alsof het punt 5 is, en in de lijst komt '5b' twee keer voor. Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 september 2006 07:55 schreef nietzman het volgende:
http://dsandler.org/gruntle/itunes7/iTunes7Dissected.jpg.
Neah, daar gooien ze vast nóg een anders saus overheen, om het makkelijk voor ons te maken om de programma's uit elkaar te halen. En makers van apps kunnen zelf hun scrollbalken stijlen, net als IE dat kan.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:22 schreef tonks het volgende:
Dat word de nieuwe OS X look
Nokia n80?quote:Op woensdag 13 september 2006 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is op dit moment een kleine maar uitgebreide (smart) phone?
Want nu de iPhone niet komt moet ik wat anders
hij zei kleinquote:Op woensdag 13 september 2006 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
De P990; heerlijk apparaat! Synchroniseert alleen (nog) niet met iSync
Ik weet niet binnen welke termijn je een nieuwe telefoon nodig hebt, maar ik verwacht nog dit jaar een iPhonequote:Op woensdag 13 september 2006 08:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is op dit moment een kleine maar uitgebreide (smart) phone?
Want nu de iPhone niet komt moet ik wat anders
Ik denk echt dat er in de komende 100 jaar geen iPhone komt. Echt ik zou niet weten waarom ze het willen doenquote:Op woensdag 13 september 2006 09:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet binnen welke termijn je een nieuwe telefoon nodig hebt, maar ik verwacht nog dit jaar een iPhone
Ja precies,quote:
Sony was ook heer en meester in de portable audioquote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er in de komende 100 jaar geen iPhone komt. Echt ik zou niet weten waarom ze het willen doenDe telefoonmarkt zit zo anders in elkaar dan de MP3/PC markt. SE en Nokia zijn al zo veel verder dan Apple. Dat zou echt een flop gaan worden.
We wachten op de foto'squote:Op woensdag 13 september 2006 09:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
![]()
13 Sep 2006 09:31 Rotterdam Out For Delivery
En toch komen er steeds meer aanwijzingen die kant op, zoals contracten met fabrikanten, "phone"-teksten in iPod programma's en laatst zelfs een toespraak van Mr. Jobs himself waarin hij zei enthousiast te zijn over de te verwachten iPhonequote:Op woensdag 13 september 2006 09:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk echt dat er in de komende 100 jaar geen iPhone komt. Echt ik zou niet weten waarom ze het willen doenDe telefoonmarkt zit zo anders in elkaar dan de MP3/PC markt. SE en Nokia zijn al zo veel verder dan Apple. Dat zou echt een flop gaan worden.
Heb je gelijk aan maar die hebben het slim aangepakt door samen te gaan werken met Ericssonquote:Op woensdag 13 september 2006 09:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sony was ook heer en meester in de portable audio
Ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 13 september 2006 09:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En toch komen er steeds meer aanwijzingen die kant op, zoals contracten met fabrikanten, "phone"-teksten in iPod programma's en laatst zelfs een toespraak van Mr. Jobs himself waarin hij zei enthousiast te zijn over de te verwachten iPhone
Leopard wordt Graphite.quote:Op woensdag 13 september 2006 08:22 schreef tonks het volgende:
Dat word de nieuwe OS X look
Heb je al geprobeerd om X11 te installeren van je installatie dvd?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:51 schreef Slarioux het volgende:
Ej even een vraagje tussendoor... Ik heb OpenOffice gedownload maar ik moet X11 installeren. Da's prima, maar de enige versie die ik vond was te oud, dus ik heb het al volgens de installer. Desondanks gebeurt er niks. Iemand een idee? Google leverde weinig op behalve het immer verhelderde "Openoffice draait niet zonder X11". En dat wist ik al
Nog niet, dat zal ik thuis eens proberenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:01 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om X11 te installeren van je installatie dvd?
Als je het al hebt moet de applicatie X11 server in je programma's map staan.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:51 schreef Slarioux het volgende:
Ej even een vraagje tussendoor... Ik heb OpenOffice gedownload maar ik moet X11 installeren. Da's prima, maar de enige versie die ik vond was te oud, dus ik heb het al volgens de installer. Desondanks gebeurt er niks. Iemand een idee? Google leverde weinig op behalve het immer verhelderde "Openoffice draait niet zonder X11". En dat wist ik al
8-corequote:Op woensdag 13 september 2006 11:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo...een MacPro valt behoorlijk te upgraden
Foto's?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goede genade wat een apparaat.
Als je iPod 24" is zou ik best foto's willen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:33 schreef tonks het volgende:
toen ik gister poker op de iPod kocht wilde niemand pics
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik zal de eerste ff ergens gaan uploaden
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
YES SIR
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik probeer hier even mijn 17" bij voor te stellenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
YES SIR
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind van welquote:Op woensdag 13 september 2006 11:47 schreef tonks het volgende:
Niet mega veel groter dan de 20" toch?
Is dit iets?quote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
Hola. Weet iemand waar ik een fatsoenlijke handleiding/tutorial (Nederlands/Engels, boeit niet) kan vinden voor Logic Pro? Ik kom er niet uit, maar moet toch wat nummers mixen.
Mijn leraar heeft geloof ik ook geen zin om de boel uit te leggen, dus dan maar zo.
Achter elkaar zou wel vet zijn.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dank u...ik zal zo nog ff wat meer posten
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
Hola. Weet iemand waar ik een fatsoenlijke handleiding/tutorial (Nederlands/Engels, boeit niet) kan vinden voor Logic Pro? Ik kom er niet uit, maar moet toch wat nummers mixen.
Mijn leraar heeft geloof ik ook geen zin om de boel uit te leggen, dus dan maar zo.
Vet ding!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
YES SIR
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 september 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik post dus op een kutmoment. Ik vraag het later nog wel eens.
Thanks, even koekeloerenquote:Op woensdag 13 september 2006 11:55 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Is dit iets?
http://www.computermusic.co.uk/tutorial/logic/logicaudmain.asp
Die had ik ook al gevonden via google. Maar ik had gehoopt dat er wat simpelers zou zijnquote:Op woensdag 13 september 2006 11:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vond deze nog: http://www.petethomas.co.uk/logic-apple-tuition.html
Verder heel veel betaalde tutorials zie ik
Houd je mond, strontjongquote:Op woensdag 13 september 2006 11:57 schreef tonks het volgende:
IJsmeis verpest walters uitpak party eens niet zo.
Het is een pro app ehquote:Op woensdag 13 september 2006 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Thanks, even koekeloeren.
[..]
Die had ik ook al gevonden via google. Maar ik had gehoopt dat er wat simpelers zou zijn.
Thanks anyway.
[..]
Houd je mond, strontjong.
Nee, het is voor school en het moet met Logic Pro. En mijn leraar is een lambal die het niet wilt uitleggen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het is een pro app ehDie gaan niet voor simpel.
Die eerste tutorial is voor Logic Audio en ook niet onder OS X nog. Heb je nou toch een macje weten te scoren op je stage?![]()
![]()
De 24" heeft 24 ipv 12 Watt en ook zijn de speakers 2.1, met subje dus.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Goed...ben later terug. Ff users overzetten. Heb een mooi filmpje geschoten en nog wat pica's maar die komen later vandaag.
Btw: groter scherm levert ook grotere boxen op volgens mij. Die interne dingen gaan zowat twee keer zo hard.
Stond er niet maanden geleden al ergens (Tweakers.net ofzo?) dat Apple mogelijk zou samenwerken met Benq/siemens voor de ontwikkeling van een telefoon?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb je gelijk aan maar die hebben het slim aangepakt door samen te gaan werken met Ericsson
Duidelijk, ik ga sparen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |