Nee die zijn al weer terugquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:11 schreef lipje het volgende:
Oh Bara, was het huis nog afgebroken toen je thuis kwam, of heb je een oppas voor de honden
koop dan een 80 dieselquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee die zijn al weer terug![]()
zonder oppas kan je hier echt niet van smorgens tot savonds weg![]()
AudiNiet zo geweldig als opel natuurlijk maarja
![]()
Vrijdag issie in Utrech te bewonderen. Op de Ravellaanquote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Vrijdag issie in Utrech te bewonderen. Op de Ravellaan
die gaat hierbij niet meer wegquote:
bij de volgende word ie operatief ingebracht?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lezen helaas
Stream doet et nog niet
de nano is gewoon weer de helft kleiner geworden
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij de volgende word ie operatief ingebracht?![]()
meisje dat ik ken heeft gisteren de mac book besteld, beetje kut als ze nu mega wijzigingen gaan doen![]()
Nee Macbook zal met rust worden gelaten vandaag waarschijnlijkquote:10:33 am correction: it appears as though the nano's packaging is 52% smaller, not the nano itself.
kon het gewoon niet latenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden toen ik zag dat je aan het editten was geslagen
JA ik rij wel ff door Maarssenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heftig.
Kom je mijn stadje weer bevuilen met dat hok?
pfewquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
[..]
Nee Macbook zal met rust worden gelaten vandaag waarschijnlijk
Wat is hoog? 1:10 gemiddeldquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:44 schreef ooge het volgende:
ik rij er ook in alleen dan de 115pk 2.0E
comfortabele reisauto maar niet echt sportief, hoog verbruik ook
jij moet dan je best doen, ik kan gewoon lekker blazenquote:
Al denk ik dat we dan ongeveer de zelfde snelheid rijdenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:55 schreef lipje het volgende:
[..]
jij moet dan je best doen, ik kan gewoon lekker blazen
quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Al denk ik dat we dan ongeveer de zelfde snelheid rijdenIk doe het rustig aan, jij moet kan flink door trappen
ik kan ook flink door trappen.. dan komt ie op 1 op 8 ongeveer. Maar dan overtreed ik elke snelheidslimietquote:
Hebben we die in nederland?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:05 schreef M5 het volgende:
[..]
ik kan ook flink door trappen.. dan komt ie op 1 op 8 ongeveer. Maar dan overtreed ik elke snelheidslimiet
gemiddeld jaquote:
nopes, Dat denkt M5 maarquote:
't schijnt.. heb er laatst eentje met 120 km/h overtredenquote:
oh gelukkigquote:
Ja binnen de bebouwde kom rij ik ook altijd kmtje of 50 te hardquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:11 schreef M5 het volgende:
[..]
't schijnt.. heb er laatst eentje met 120 km/h overtredenmaar meestal is het bij mij limiet+20 km/h. behalve binnen bebouwde kom
je moet ook terugzwaaien, onbeschofte vlerkquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
Hij zat allemaal te zwaaien maar ik zag het probleem niet zo![]()
Ja en wat bracht jou dat?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je moet ook terugzwaaien, onbeschofte vlerk![]()
waar is de foto?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
frituurpan verschonen als het handvat kwijt is, is best lastig
dames en heren, ik presenteer u, combinatietangfrituren
niet. ik heb bijna twee weken niet gefrituurd, ik heb betere dingen te doen nu dan foto's maken.quote:
wens haar maar heeeeeeel veeel beterschap. en jullie sterktequote:Op dinsdag 12 september 2006 21:11 schreef ook_gek het volgende:
Beetje late reactie mensen. Maar nog bedankt voor jullie reacties na mijn verhaal over mijn moeder.
Lees het nu pasquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:11 schreef ook_gek het volgende:
Beetje late reactie mensen. Maar nog bedankt voor jullie reacties na mijn verhaal over mijn moeder.
me to.....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lees het nu pas![]()
Sterkte er mee!
ik ook al.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lees het nu pas![]()
Sterkte er mee!
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:06 schreef Hugster het volgende:
Ik heb een pauper hotelletje
[afbeelding]
Ze heet jij nietquote:Op woensdag 13 september 2006 00:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Dus je bent een slimme vent met een pratende kut, een bloem en een pauperhotel. ben je mooi klaar mee
Alex Miedema zit voor de VVD in de gemeenteraad van Amsterdam..... Een randsatadse VVDer en dat draagt dan MIJN naam![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 00:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat staat wel op mn visitekaartje.
Inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2006 12:06 schreef Hugster het volgende:
Mooie klappert met de impact zo recht op benzinetank [afbeelding]
Ja lekker ehquote:Op woensdag 13 september 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
InderdaadOok ineens zo'n gigantische plof
Gothics o/-quote:
weet je tochquote:Op woensdag 13 september 2006 12:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jouw beste vriendjes toch?
Ja maar kijk dan eens even hoe alles daar functioneel en mooi afgewerkt ligt te wezenquote:
Ja da's best mooi ja, maar er is zeer waarschijnlijk niet mee te rijden, en als je hem gestart hebt kun je Fatima met d'r poetsdoek weer onder de kap sjoelen.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar kijk dan eens even hoe alles daar functioneel en mooi afgewerkt ligt te wezen
Jij hebt ze natuurlijk liever zo![]()
[afbeelding]
Waarom is daar waarschijnlijk niet mee te rijden?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja da's best mooi ja, maar er is zeer waarschijnlijk niet mee te rijden, en als je hem gestart hebt kun je Fatima met d'r poetsdoek weer onder de kap sjoelen.
Dat frituren van gisteren deed het hem eh?quote:Op woensdag 13 september 2006 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
.
t viel tegen. Ik ben verwend geraakt met al dat driesterrenhotelvoedselquote:Op woensdag 13 september 2006 12:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat frituren van gisteren deed het hem eh?
Ik snap btw niet dat je het lekker blijft vinden
Dat wel ja, naja het zal allemaal welquote:Op woensdag 13 september 2006 12:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waarom is daar waarschijnlijk niet mee te rijden?Het is een Nederlandse 500-600pk Supra, nog goed te doen dus. Alleen is er gewoon ontzettend mooi materiaal gebruikt
En dat vies worden val ook wel weer mee hoor. Kijk maar eens hoe schoon de meeste blokken in normale auto's erbij liggen.
Hij lust niets anders.quote:Op woensdag 13 september 2006 12:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat frituren van gisteren deed het hem eh?
Ik snap btw niet dat je het lekker blijft vinden
Ik ga aan mijn laatstequote:
quote:
Heb zo collegequote:Lopen
Lekker hoorquote:Ik zag gisteren dat mijn nieuwe kamertje een AH op 50 meter heeft![]()
Ik ben van zo lang mogelijk uitstelen en last minute boodschapjes.
Het zal wel weer een afwijking van mij zijn danquote:Op woensdag 13 september 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wel ja, naja het zal allemaal welWordt er iig niet erg warm van binnen van
En in normale auto's kun je dat niet zien door dat plastic erop
Ah men, dat wordt er eentje schooien bij je klasmattiesquote:Op woensdag 13 september 2006 12:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
[..]
Heb zo college
[..]
Lekker hoorIk moet nu zeker 5 minuten lopen maar pak vaak de fiets
Wanneer ga je in je nieuwe kamer...?
Gemakkelijk te behagenquote:Op woensdag 13 september 2006 12:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het zal wel weer een afwijking van mij zijn dan
Afwerking, oog voor detail, carbonfiber, mooie lasnaden, mooie metalen, men mij krijg je zo wild![]()
![]()
Schooienquote:Op woensdag 13 september 2006 12:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ah men, dat wordt er eentje schooien bij je klasmatties
En de 25e deze maand wordt het opgeleverd dus dan gaan we eens even sauzen en dan erinGeen haast verder want 1 december hoeft het in Maarssen pas lees te zijn.
Opgenaaid voelen door nicotinegebrekquote:Op woensdag 13 september 2006 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Schooien
LekkerEn hebben ze al een nieuw huis...?
jezus daar zitten een paar lekkere bij zegquote:Op woensdag 13 september 2006 12:52 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.cenedella.com/(...)worst_album_cov.html
Foto's waarvan je zegt.. What the fuck?!quote:Op woensdag 13 september 2006 13:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
jezus daar zitten een paar lekkere bij zeg![]()
![]()
Ineens wist ik het weer en het is ook alweer gebeurd.quote:Op woensdag 13 september 2006 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moest nog iets doen, maar ik ben vergeten wat.
Te duur ja.. daarom maar 't onderstel van een Unimog genomen en daar zo'n hok opgezetquote:Op woensdag 13 september 2006 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Smart SUV project afgeblazen was?
Unimog onderstelquote:Op woensdag 13 september 2006 14:30 schreef M5 het volgende:
[..]
Te duur ja.. daarom maar 't onderstel van een Unimog genomen en daar zo'n hok opgezet
Het was gezellig hoor, reisleider-collega opgezocht.quote:
je hebt er gelijk maar 1 besteld?quote:Op woensdag 13 september 2006 15:53 schreef ThaFreak het volgende:
335CIaka King
![]()
sjees wat een heerlijke motor, van moment 1 tot de redline trekt die de straatstenen weg![]()
turbogat staat niet in het woordenboek van die motor, doorgaan doorgaan en nog eens doorgaan wel![]()
indrukwekkende motor![]()
was dat maar zoquote:
Nog topperder dan een Bora?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was dat maar zo![]()
geile bak, iets verlagen mooie velgen en je hebt een toppertje![]()
Kleine velgens onder een nieuwe 3 serie zijn echt lelijk.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was dat maar zo![]()
standaard formaat velgen is idd om te huilen, en staat voor geen meterquote:Op woensdag 13 september 2006 16:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kleine velgens onder een nieuwe 3 serie zijn echt lelijk.
19" eronder
niet te vergelijken.....quote:
Ja hardstikke mooi iemand die levend verbrandquote:Op woensdag 13 september 2006 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
InderdaadOok ineens zo'n gigantische plof
Ja, zat me af te vragen, kun je zo'n 335 turbo niet beter kopen als een M3?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was dat maar zo![]()
Een Niva met een Ferrari-motorquote:Op woensdag 13 september 2006 16:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
niet te vergelijken.....
tis net een lada met een ferrari vergelijken![]()
Weet je zeker dat het geen Renault 5 was?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:13 schreef BaraCuda het volgende:
Vanmorgen zat een papzak met z'n SCHIJT lada op de linker baan. Ogen op half 7, niet in de spiegels kijken en godverdomme niet opflikkeren he...
Arggg dan is de dag nog maar net begonnen en je komt al zo'n zaadlul tegen![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen Renault 5 was?
quote:Op woensdag 13 september 2006 17:13 schreef BaraCuda het volgende:
Vanmorgen zat een papzak met z'n SCHIJT lada op de linker baan. Ogen op half 7, niet in de spiegels kijken en godverdomme niet opflikkeren he...
Arggg dan is de dag nog maar net begonnen en je komt al zo'n zaadlul tegen![]()
mensen die een M3 willen kopen zullen noooooooooit een 335 kopen!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, zat me af te vragen, kun je zo'n 335 turbo niet beter kopen als een M3?
Of heb je daar nog een speciaal verkooppraatje voor om toch voor de M3 te gaan?
Mja, maar als je M3 onderstel eronder zou gooien zou je qua motor veel beter af zijn neem ik aan?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mensen die een M3 willen kopen zullen noooooooooit een 335 kopen!
karakter van die motoren is zo compleet verschillend he![]()
De m schreeuwt het uit van plezier terwijl de 335 vrij rustig is, daarbij is de M3 toch eigenlijk een beetje een streetlegal circuitbak en de 335 meer een GT....
omquote:Op woensdag 13 september 2006 17:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me druk over maken ja!
kwa vermogen en tuning kun je beter de 335 kiezen als basis denk ik, al hoewel een boosted M3 zal ook zeker als de brandweer gaan maar dan zul je der ook flink wat meer centen in moeten stoppen!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja, maar als je M3 onderstel eronder zou gooien zou je qua motor veel beter af zijn neem ik aan?
zeker qua tuningmogelijkheden?
Maar je hebt wel gelijk dat een M3 een icoon is natuurlijk![]()
M3 GTRquote:Op woensdag 13 september 2006 17:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kwa vermogen en tuning kun je beter de 335 kiezen als basis denk ik, al hoewel een boosted M3 zal ook zeker als de brandweer gaan maar dan zul je der ook flink wat meer centen in moeten stoppen!
Maar een opgefokte NA motor is een van de mooiste dingen die er zijnrespons op het gaspedaal, geluid en de mechaniek wat je voelt en hoort! Beetje het rauwe er nog aan!
![]()
Zo weer bierzuipenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:46 schreef Sjoewe het volgende:
Zo weer hockeyen
Mn geile stoeipak weer aan
Ja, maar deze is van vorig jaarquote:Op woensdag 13 september 2006 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
Is De Wereld draait door weer begonnen?
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu met een paar coffeeshops
Nerdquote:Op woensdag 13 september 2006 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
De foto's van Utrecht zijn van de winter, de bubbel staat namelijk nog over Krommerijn.
Als ik het had geweten had ik Fok! in mn tiun geschreven
M3 is echt een andere auto dan een 335i alleen al doordattie minder weegt, andere ophanging heeft, etc. Ik zou dus liever een M3 hebben. En al helemaal een M3 CSL.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
Ja, zat me af te vragen, kun je zo'n 335 turbo niet beter kopen als een M3?
Of heb je daar nog een speciaal verkooppraatje voor om toch voor de M3 te gaan?
Ah, fijn dat je even meld dat ik niets misquote:Op woensdag 13 september 2006 19:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Action Radio is een leuk radio station, maar MutZ en Glacier moeten niet tegelijk met je online zijn, die vragen de hele tijd jezus-rock aan
graag gedaanquote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ah, fijn dat je even meld dat ik niets mis
is Sandra al beter?quote:Op woensdag 13 september 2006 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben bezig ziek te worden
net weer wat te horen gekregen.....quote:Op woensdag 13 september 2006 18:17 schreef hermandeperman het volgende:
Hej!
Hoe is het met je moeder? Al wat meer bekend?
Dat zuigt wel zwaar ja...quote:Op woensdag 13 september 2006 21:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
net weer wat te horen gekregen.....
van de 25 klieren die weg gehaald zijn waren er 22 besmet.
het is een zeer snel groeiende tumor. Ze krijgt zo snel mogelijk een chemo behandeling dan er na bestraling en ze eindigt met een hormonen kuur.
Van af volgende week zit ze 2 weken lang om de dag in het ziekenhuis voor onderzoeken.
Ze word getest op bot, lever en long kanker. Gezien het feit dat hij zo snel groeid en ze zo veel gevonden hebben in de klieren sluiten ze op dit moment helemaal niks uit.
ik ga denk ik maar even wat vrij nemen op mijn werk
damn mark, heel veel sterktequote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef ook_gek het volgende:
ik weet ook niet wat ik moet zeggen om eerlijk te zijn.
het is gewoon afwachten en nergens meer van uit gaan. En proberen het van dag tot dag te bekijken. En proberen niet er over te denken
maar nog maals bedankt voor alle reacties!!
Is erg fijn om te lezen allemaal
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:24 schreef r8ality het volgende:
Ja maar, ja maar, ik vind auto's leuk. Behalve Citroens, Peugeots en Renaults.
ken uw oldtimersquote:Op donderdag 14 september 2006 10:24 schreef r8ality het volgende:
Ja maar, ja maar, ik vind auto's leuk. Behalve Citroens, Peugeots en Renaults.
en de 404 (met stuurversnellingquote:Op donderdag 14 september 2006 10:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
ken uw oldtimers![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
en de 1.9 gti met turbo
http://www.205turbo.nl/ best leuk om te lezen
de ds wil ik hebben voor later als ik groot ben en de gti heb ik al in geredenquote:Op donderdag 14 september 2006 10:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en de 404 (met stuurversnelling) dan?
corrado met turboquote:Op donderdag 14 september 2006 10:56 schreef r8ality het volgende:
Snoeken [afbeelding]
Alles met een turbo [afbeelding]
quote:Op donderdag 14 september 2006 00:33 schreef ook_gek het volgende:
-knip-
Ik zal het nuanceren. Alle fatsoenlijke auto's met een turboquote:Op donderdag 14 september 2006 11:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
corrado met turbo
blijft een lelijk ding
aap ring idee![]()
Renault traffic 1.9 dCiquote:Op donderdag 14 september 2006 12:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zal het nuanceren. Alle fatsoenlijke auto's met een turbo [afbeelding].
Lees het schuingetypte stuk tekst nog eensquote:
mag je al bij de grote jongens zitten?quote:
altijd leuk. wat voor een?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg waarschijnlijk weer een andere auto.
Ik ben een grote jongenquote:Op donderdag 14 september 2006 13:21 schreef vlad het volgende:
[..]
mag je al bij de grote jongens zitten?![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
Ik krijg waarschijnlijk weer een andere auto.
Ik kan de huidige niet betalenquote:
Sporten is goed voor je hèquote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
Rechterarm
[afbeelding]
Linkerarm
[afbeelding]
AuwieHockeybal komt hard aan
quote:Op donderdag 14 september 2006 13:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik kan de huidige niet betalen. Of nou ja, kan ik wel, maar dan houd ik dus bijna niks meer over.
Die op mn rechteram is net zo groot als mn pakje gauliesquote:Op donderdag 14 september 2006 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sporten is goed voor je hè
Mja bij allebei de plekken houdt net 3 cm erboven de body-armour opquote:Op donderdag 14 september 2006 14:12 schreef M5 het volgende:in iedergeval hield je de bal tegen [afbeelding]
Kun je daarmee precies de pijn verzachtenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die op mn rechteram is net zo groot als mn pakje gaulies
Lekker over nagedacht allemaal welquote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Mijn bankrekeningnummer kun je via de mail aanvragen.
Jij ving toch 380 euro permaand stufiquote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is niet grappig. Mijn bankrekeningnummer kun je via de mail aanvragen.
380? was dat maar zoquote:Op donderdag 14 september 2006 14:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij ving toch 380 euro permaand stufiEn je woont nog thuis. Geen medelij van mij hoor
![]()
![]()
Nah. Het is de binnenkant van mn elleboogquote:Op donderdag 14 september 2006 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kun je daarmee precies de pijn verzachten
In ieder geval veel meer dan ik als uitwonend persoon krijgquote:
Wat heeft mijn vader met mijn auto's te makenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker over nagedacht allemaal welNiet zo vreemd dat je pa zo asociaal veel auto's op z'n naam heeft gehad
je betn al ontgroent?quote:Op donderdag 14 september 2006 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben een grote jongen![]()
Zuurquote:Op donderdag 14 september 2006 14:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nah. Het is de binnenkant van mn elleboog![]()
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heeft mijn vader met mijn auto's te maken.
teringquote:Op donderdag 14 september 2006 14:09 schreef Sjoewe het volgende:
Rechterarm
[afbeelding]
Linkerarm
[afbeelding]
AuwieHockeybal komt hard aan
Hoi ik ben Sjoewe en wil graag patsen met het feit dat ik aan sport doe. Derhalve heb ik gekozen voor de positie waarbij je het minst hoeft te bewegen, maar wel mee mag doen met het zuipfestijn in de 3e helft.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:24 schreef vlad het volgende:
[..]
teringmaar wie gaat er dan ook als een schietsschijf tussen twee palen staan?
![]()
naakt met je ballen groen geverfd de markt oversjouwen?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 weken geleden reeds.
Ik hou me in, wees blijquote:Op donderdag 14 september 2006 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kun je ook nog iets nuttigs zeggen?
En daarna door 18 man tegelijk in m'n reet geneukt ja.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:29 schreef vlad het volgende:
[..]
naakt met je ballen groen geverfd de markt oversjouwen?![]()
Hou dan gewoon die irritante smileys ook voor je.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hou me in, wees blij.
ik zie het voor me als een soort duck-huntquote:Op donderdag 14 september 2006 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi ik ben Sjoewe en wil graag patsen met het feit dat ik aan sport doe. Derhalve heb ik gekozen voor de positie waarbij je het minst hoeft te bewegen, maar wel mee mag doen met het zuipfestijn in de 3e helft.
heerlijk gevoel geeft dat na afloop he?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En daarna door 18 man tegelijk in m'n reet geneukt ja.
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hou dan gewoon die irritante smileys ook voor je.
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hou dan gewoon die irritante smileys ook voor je.
Minst hoef te bewegenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoi ik ben Sjoewe en wil graag patsen met het feit dat ik aan sport doe. Derhalve heb ik gekozen voor de positie waarbij je het minst hoeft te bewegen, maar wel mee mag doen met het zuipfestijn in de 3e helft.
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:31 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zie het voor me als een soort duck-hunten als ze hem toch raken, dat ie dan z'n stick neergooit en boos achter die gast aanrent voor een potje ordinair matten
![]()
![]()
Nee kut, als je naar de PI had gekeken had je geweten dat ik hoopte op deze reactiequote:Op donderdag 14 september 2006 14:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Minst hoef te bewegenPff je moet de hele tijd voor spelers duiken als ze de circel inkomen, op kunstgras (
) Maar goed dit is vergeefse moeite, jullie hebben je oordel toch al klaar
't gutste uit m'n reet toen ik opstond gek, echt übergeilquote:Op donderdag 14 september 2006 14:32 schreef vlad het volgende:
[..]
heerlijk gevoel geeft dat na afloop he?drie dagen later nog na druipen
Ik sta hendig sjiek matrix stylo die ballen uit het doel te lepelen ouwequote:Op donderdag 14 september 2006 14:31 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zie het voor me als een soort duck-hunten als ze hem toch raken, dat ie dan z'n stick neergooit en boos achter die gast aanrent voor een potje ordinair matten
![]()
![]()
Wat me wel meesterlijk lijkt is tijdens de training "Zo jongens, en dan gaan we nu even het schot op doel oefenen" en dat je dan in 10 minuten 400 ballen voor je knakker krijgtquote:Op donderdag 14 september 2006 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik sta hendig sjiek matrix stylo die ballen uit het doel te lepelen ouwe
En vechten met mij in tenue? Prima, ik zit toch tot van mn kruin tot mn tenen ingepakt![]()
In ons team hebben de spitsen juist niks te doenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee kut, als je naar de PI had gekeken had je geweten dat ik hoopte op deze reactie![]()
Dat was de training gister ongeveer wel jaquote:Op donderdag 14 september 2006 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat me wel meesterlijk lijkt is tijdens de training "Zo jongens, en dan gaan we nu even het schot op doel oefenen" en dat je dan in 10 minuten 400 ballen voor je knakker krijgt
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sterf godverdomme aan een langzame pijnlijke dood uit de klei getrokken puistenkop
MACHTSMISBRUIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 14 september 2006 14:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
In ons team hebben de spitsen juist niks te doenDe bal is daar voor het laatst gezien medio 1830
Meesterlijk lijkt me datquote:Op donderdag 14 september 2006 14:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat was de training gister ongeveer wel ja
Prima. Nog eentje dan.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:37 schreef hermandeperman het volgende:
Kijk, daar mag je me dan wel een note voor geven.
Nee hoor, we zijn zo slecht nog niet. Redelijk wat nieuwe goeie spelersquote:Op donderdag 14 september 2006 14:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Je zit echt in het bierteam?
1 stuks?quote:Op donderdag 14 september 2006 14:39 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee hoor, we zijn zo slecht nog niet. Redelijk wat nieuwe goeie spelers
Sneu mens, tyft op naar je eigen subforum.quote:
ALS ze ze überhaupt al heeft gezet, weet je in ieder geval zeker dat geen enkele andere mod of (F)A haar serieus neemtquote:Op donderdag 14 september 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sneu mens, tyft op naar je eigen subforum.
En daarbij, in dat zielige subforumpje van d'r is echt geen tyfus te belevenquote:Op donderdag 14 september 2006 14:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ALS ze ze überhaupt al heeft gezet, weet je in ieder geval zeker dat geen enkele andere mod of (F)A haar serieus neemt![]()
Ik verlang weer naar FOK!Block
Sterf.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Sneu mens, tyft op naar je eigen subforum.
Ga je ergens anders lopen aanstellen svp.quote:
quote:
Mja ik ben wel geslagen jaquote:Op donderdag 14 september 2006 16:15 schreef Mukie het volgende:
sjoewebeeb
Aant hockeyen geslagen las ik?
Leuk
krijg je ervan als je goalie wordtquote:
Daar hoef je als goalie inderdaad echt geen fuck te doenquote:
nee, alleen af en toe een bevroren puck te happen. beetje zelfde wat je nu doet dusquote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar hoef je als goalie inderdaad echt geen fuck te doen![]()
Kom een keer lang, hijs ik jou in het pak, kijken of je dat na een kwartier nogsteeds denktquote:Op donderdag 14 september 2006 16:50 schreef vlad het volgende:
[..]
nee, alleen af en toe een bevroren puck te happen. beetje zelfde wat je nu doet dus![]()
En, rijdt ie beter dan een alfa?quote:
elke keer als dat kreng schakelt krijg ik een lichte whiplashquote:Op donderdag 14 september 2006 18:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En, rijdt ie beter dan een alfa?
Wat een beestquote:
die van profile heb ik ook eens mogen lenenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
elke keer als dat kreng schakelt krijg ik een lichte whiplash![]()
Een vriendjequote:Op donderdag 14 september 2006 10:47 schreef r8ality het volgende:
Ja sorry, ik van thuis uit geïndroctineerd met Volvo, en dat Franse auto's bagger zijn. Niettemin ben ik bijvoorbeeld bij de Ring gemiddeld jaloers op elk 205-je of Clio die met gierende bandjes voorbij komt zeilen.
Die corsa knalt die alfa op de ring echt wel voorbijquote:Op donderdag 14 september 2006 18:28 schreef Sjoewe het volgende:
Niet iedereen kan een ROLFCORSA rijden natuurlijk
Mja als bo te optimistisch de bocht uitgevlogen isquote:Op donderdag 14 september 2006 18:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die corsa knalt die alfa op de ring echt wel voorbij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |