Wat ben je strengquote:Op maandag 18 september 2006 20:24 schreef JAM het volgende:
Nee.
Eerlijk baby, eerlijk.quote:
Ik weet het niet. Ik geeef het opquote:Op maandag 18 september 2006 23:27 schreef Iblis het volgende:
Er worden twee gehele getallen van 2 t/m 100 gezocht. Aan Sander wordt de som verteld, aan Piet het product; beiden weten ze de getallen niet. Dan verloopt het gesprek aldus:
Piet: Ik weet niet wat de getallen zijn.
Sander: Ik wist dat jij het niet zou weten.
Piet: Ah, maar dan weet ik ze wel.
Sander: Mooi, dan weet ik ze ook.
Wat zijn de getallen?
Same here baby.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:43 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik geeef het op
Volgens mij heb ik hem opgelost.quote:Op maandag 18 september 2006 23:27 schreef Iblis het volgende:
Er worden twee gehele getallen van 2 t/m 100 gezocht. Aan Sander wordt de som verteld, aan Piet het product; beiden weten ze de getallen niet. Dan verloopt het gesprek aldus:
Piet: Ik weet niet wat de getallen zijn.
Sander: Ik wist dat jij het niet zou weten.
Piet: Ah, maar dan weet ik ze wel.
Sander: Mooi, dan weet ik ze ook.
Wat zijn de getallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:52 schreef thabit het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem opgelost.uitleg erbij hup hup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komt hier:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
Wat nou nee, ze geeft een prima oplossing.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:48 schreef JAM het volgende:
Lucille, nee.
lucille heeft de koeien en de kippen verwisseld.quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:54 schreef JeRa het volgende:
[..]
Wat nou nee, ze geeft een prima oplossing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |