Wat zoek je dan? Was een gezellige dag, dat wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:18 schreef Bananenman het volgende:
Hmm ja ik had al gezocht, maar vond ze niet allemaal. Maar ik zou zweren dat ik op Fok een keer een post zag over Basel - feyenoord 2 jaar geleden, maar kon er niks over vinden, dus vroeg me af of dat in een eerder deel stond
Voorheen stonden de vorige delen altijd in de OP.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Deel 1: [Centraal] Randverschijnselen
Deel 2: [Centraal] Randverschijnselen #2
Deel 3: [Centraal] Randverschijnselen #3
Deel 4: [Centraal] Randverschijnselen #4
Deel 5: [Centraal] Randverschijnselen #5
Deel 6: [Centraal] Randverschijnselen #6
Deel 7: [Centraal] Randverschijnselen #7
Deel 8: [Centraal] Randverschijnselen #8
Deel 9:
Deel 10: [centraal] Randverschijnselen #10.
Goh, verrassend, dit verwacht je niet na een wedstrijd van Marokko.quote:Ravage na oefenduel FC Utrecht-Marokko
Uitgegeven: 6 oktober 2006 11:26
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 11:44
AMSTERDAM - De politie heeft donderdag 25 aanhoudingen verricht tijdens en na de oefenwedstrijd tussen FC Utrecht en Marokko. Na het vriendschappelijke duel werden geparkeerde auto's en stadsbussen vernield en werden ruiten ingegooid van huizen nabij het stadion Galgenwaard.
In het stadion werden tientallen stoeltjes vernield. De rust keerde pas na middernacht terug.
FC Utrecht won de wedstrijd tegen het Marokkaanse nationale elftal met 3-2. Treffers aan Utrechtse zijde kwamen op naam van Kruys, Douglas en Van Steensel. Voor Marokko scoorden Chamakhi en Bouhkari.
Nee, want dat is discriminatie!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
Wellicht is het een idee om die kut-Marokkanen even hard aan te pakken als de hooligans in NL?
Ja en dat moet je juist waarderen, da's een meerwaarde voor de samenleving....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:16 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, dat is hun cultuur.
Dat gebeurt dus inderdaad niet. Tijdens en na de halve finale van het jeugd-WK zijn er door Marokkanen betrekkelijk grote vernielingen in het Rodastadion aangericht. Bij mijn weten heeft de KNVB de schade betaald en is er verder niks meer mee gebeurd. Gewone voetbalsupporters krijgen voor veel minder een stadionverbod.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goh, verrassend, dit verwacht je niet na een wedstrijd van Marokko.
Wellicht is het een idee om die kut-Marokkanen even hard aan te pakken als de hooligans in NL?
En in Utrecht hetzelfde verhaal bij wedstrijden daar en bij NL v Marokko in '99....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus inderdaad niet. Tijdens en na de halve finale van het jeugd-WK zijn er door Marokkanen betrekkelijk grote vernielingen in het Rodastadion aangericht. Bij mijn weten heeft de KNVB de schade betaald en is er verder niks meer mee gebeurt. Gewone voetbalsupporters krijgen voor veel minder een stadionverbod.![]()
Een aantal jaar geleden hetzelfde verhaal in de Amsterdam ArenA, allemaal Marokkaantjes het veld op, alles slopen en er nooit meer iets van horen. Misschien moet je als fanatieke supporter de Marokkaanse nationaliteit aanvragen? Dan voorkomt vervolging bij incidenten in en om het stadion.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En in Utrecht hetzelfde verhaal bij wedstrijden daar en bij NL v Marokko in '99....
Kortom, de keren dat die gasten hier zijn is er altijd gezeik.
Het zou het beste zijn indien het Marokkaans elftal niet meer uitgenodigd wordt voor wedstrijden in Nederland, maar dat krijg je er toch niet door.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden hetzelfde verhaal in de Amsterdam ArenA, allemaal Marokkaantjes het veld op.
Degene die dat voorstelt discrimineert en is een racist.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou het beste zijn indien het Marokkaans elftal niet meer uitgenodigd wordt voor wedstrijden in Nederland, maar dat krijg je er toch niet door.
Precies en ondertussen blazen de media de spreekkoren tijdens Ajax-Utrecht gigantisch op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Degene die dat voorstelt discrimineert en is een racist.
Klopt, alles is uit zijn verband gerukt en voetbalsupporters worden behandeld als terroristen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies en ondertussen blazen de media de spreekkoren tijdens Ajax-Utrecht gigantisch op.![]()
Exact. Ik roep al jaren dat voetbalgeweld overdreven wordt. Indien twee mensen op een voetbaltribune slaags raken staat het de volgende dag met grote letters in de krant. Als die mensen echter vanwege dezelfde reden elkaar in een discotheek met messen te lijf gaan dan hoor je er hoogstwaarschijnlijk niks over.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, alles is uit zijn verband gerukt en voetbalsupporters worden behandeld als terroristen.
Hahaha, ja. En toen was het, ik geloof, Cohen die zei dat het hun manier van feestvieren was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden hetzelfde verhaal in de Amsterdam ArenA, allemaal Marokkaantjes het veld op, alles slopen en er nooit meer iets van horen. Misschien moet je als fanatieke supporter de Marokkaanse nationaliteit aanvragen? Dan voorkomt vervolging bij incidenten in en om het stadion.
Eigenlijk best een gemene opmerking van Cohen, want in zekere zin kun je ze niet erger beledigen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha, ja. En toen was het, ik geloof, Cohen die zei dat het hun manier van feestvieren was.
In zekere zin vind ik het onzin om daar een stadionverbod voor te geven. Hoewel ik dit soort rellen volstrekt afkeur en ik het heel wat verwerpelijker vind dan twee groepen voetbalsupporters die ergens in een weiland met elkaar op de vuist willen heeft het niet in een stadion plaatsgevonden. Het is dus raar om er wel een stadionverbod aan te koppelen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:27 schreef PLAE@ het volgende:
Ze zijn nogal actief met het aansmeren van de meldingsplicht aan mensen?
vriend van me heeft vandaag 3 jaar sv gehad + 3 jaar daarna verbod op scc kopen (). voor leidseplein na huldiging amstel cup. Kiest ie voor meldplicht dan korten ze de straf in. Maar hoeveel dat is maar de vraag natuurlijk. Dat elke keer melden is wel idioot natuurlijk.
voor de rest zwaar kut![]()
En volslagen ridicuul en overdreven.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:42 schreef PLAE@ het volgende:
Melden is wel zwaar kut natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |