Hij had er helemaal nog geen polo's vanquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is met die vogel toch? Ja die hebben ze ook.
50 van ons waarna er 30 wegliepen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:25 schreef Superheld het volgende:
Jullie waren met 80 waar er 30 van wegliepen? Of begrijp ik het verkeerd..
Anyway; helaas heb je zulke gasten er bij...
Ow dan heb ik het verkeerd gezien. Wel van die (wollen??) truienquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij had er helemaal nog geen polo's van![]()
Ik heb het lekker toch gelezen, puhquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Laat maar zitten.Zoek zelf maar uit wat er gebeurd is.
Ja idd. De rest van LS en OTS kwam pas in februari. Wel relaxte gozer+winkel. Voortaan zorgen dat ik vroeger dan 5min voor sluit in DB benquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow dan heb ik het verkeerd gezien. Wel van die (wollen??) truien
Gozer is trouwens ook een Feyenoorder
Zo bijzonder is dat niet, is iedere club weleens overkomen denk ik, toegeven is weer wat anders....quote:
Klopt, ze strompelde weg achter hun rollatorquote:Op zondag 1 oktober 2006 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Er heeft niemand gerent hoor.
waarom denk ik je dat ik een knipoog gafquote:Op zondag 1 oktober 2006 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat niet, is iedere club weleens overkomen denk ik, toegeven is weer wat anders....
Staat wel als tekst onder de foto op ajaxfotosidequote:Op zondag 1 oktober 2006 18:54 schreef Bananenman het volgende:
Deden ze niet echt, ze gingen heel stoer met ze allen op ze af rennen en toen die stewards bovenaan de trap stonden draaiden het groepje zich weer om en gingen ze weer richting hun plaatsen![]()
Ja zag ik, maar van wat ik ervan heb gezien (en ik stond op de allereerste rij, zoals je op AFS ziet stonden zij bijna bovenin), werden ze er alleen uitgeduwd en zijn er geen klappen gevallen. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar ik denk het nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:01 schreef spurs het volgende:
[..]
Staat wel als tekst onder de foto op ajaxfotoside
En wordt gespeeld in, ik meen, Gent. Zulte Waregem heeft geen Europese licentie, alleen een nationale licentie voor hun eigen stadion.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:33 schreef PLAE@ het volgende:
niet meer. zulte is nu in december.
Waar slaat dat op dan?quote:
Ik zit daar, het waren geen stewards maar ingehuurde beveiligings-mensen die speciaal voor risico-wedstrijden als deze ingehuurd worden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Utrecht-aanhangers slaan hun eigen stewards uit het vak![]()
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Deel 1: [Centraal] Randverschijnselen
Deel 2: [Centraal] Randverschijnselen #2
Deel 3: [Centraal] Randverschijnselen #3
Deel 4: [Centraal] Randverschijnselen #4
Deel 5: [Centraal] Randverschijnselen #5
Deel 6: [Centraal] Randverschijnselen #6
Deel 7: [Centraal] Randverschijnselen #7
Deel 8: [Centraal] Randverschijnselen #8
Deel 9:
Deel 10: [centraal] Randverschijnselen #10.
Uiteraardquote:
Wat zoek je dan? Was een gezellige dag, dat wel.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:18 schreef Bananenman het volgende:
Hmm ja ik had al gezocht, maar vond ze niet allemaal. Maar ik zou zweren dat ik op Fok een keer een post zag over Basel - feyenoord 2 jaar geleden, maar kon er niks over vinden, dus vroeg me af of dat in een eerder deel stond
Voorheen stonden de vorige delen altijd in de OP.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Deel 1: [Centraal] Randverschijnselen
Deel 2: [Centraal] Randverschijnselen #2
Deel 3: [Centraal] Randverschijnselen #3
Deel 4: [Centraal] Randverschijnselen #4
Deel 5: [Centraal] Randverschijnselen #5
Deel 6: [Centraal] Randverschijnselen #6
Deel 7: [Centraal] Randverschijnselen #7
Deel 8: [Centraal] Randverschijnselen #8
Deel 9:
Deel 10: [centraal] Randverschijnselen #10.
Goh, verrassend, dit verwacht je niet na een wedstrijd van Marokko.quote:Ravage na oefenduel FC Utrecht-Marokko
Uitgegeven: 6 oktober 2006 11:26
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 11:44
AMSTERDAM - De politie heeft donderdag 25 aanhoudingen verricht tijdens en na de oefenwedstrijd tussen FC Utrecht en Marokko. Na het vriendschappelijke duel werden geparkeerde auto's en stadsbussen vernield en werden ruiten ingegooid van huizen nabij het stadion Galgenwaard.
In het stadion werden tientallen stoeltjes vernield. De rust keerde pas na middernacht terug.
FC Utrecht won de wedstrijd tegen het Marokkaanse nationale elftal met 3-2. Treffers aan Utrechtse zijde kwamen op naam van Kruys, Douglas en Van Steensel. Voor Marokko scoorden Chamakhi en Bouhkari.
Nee, want dat is discriminatie!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
Wellicht is het een idee om die kut-Marokkanen even hard aan te pakken als de hooligans in NL?
Ja en dat moet je juist waarderen, da's een meerwaarde voor de samenleving....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:16 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, dat is hun cultuur.
Dat gebeurt dus inderdaad niet. Tijdens en na de halve finale van het jeugd-WK zijn er door Marokkanen betrekkelijk grote vernielingen in het Rodastadion aangericht. Bij mijn weten heeft de KNVB de schade betaald en is er verder niks meer mee gebeurd. Gewone voetbalsupporters krijgen voor veel minder een stadionverbod.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Goh, verrassend, dit verwacht je niet na een wedstrijd van Marokko.
Wellicht is het een idee om die kut-Marokkanen even hard aan te pakken als de hooligans in NL?
En in Utrecht hetzelfde verhaal bij wedstrijden daar en bij NL v Marokko in '99....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus inderdaad niet. Tijdens en na de halve finale van het jeugd-WK zijn er door Marokkanen betrekkelijk grote vernielingen in het Rodastadion aangericht. Bij mijn weten heeft de KNVB de schade betaald en is er verder niks meer mee gebeurt. Gewone voetbalsupporters krijgen voor veel minder een stadionverbod.![]()
Een aantal jaar geleden hetzelfde verhaal in de Amsterdam ArenA, allemaal Marokkaantjes het veld op, alles slopen en er nooit meer iets van horen. Misschien moet je als fanatieke supporter de Marokkaanse nationaliteit aanvragen? Dan voorkomt vervolging bij incidenten in en om het stadion.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En in Utrecht hetzelfde verhaal bij wedstrijden daar en bij NL v Marokko in '99....
Kortom, de keren dat die gasten hier zijn is er altijd gezeik.
Het zou het beste zijn indien het Marokkaans elftal niet meer uitgenodigd wordt voor wedstrijden in Nederland, maar dat krijg je er toch niet door.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden hetzelfde verhaal in de Amsterdam ArenA, allemaal Marokkaantjes het veld op.
Degene die dat voorstelt discrimineert en is een racist.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou het beste zijn indien het Marokkaans elftal niet meer uitgenodigd wordt voor wedstrijden in Nederland, maar dat krijg je er toch niet door.
Precies en ondertussen blazen de media de spreekkoren tijdens Ajax-Utrecht gigantisch op.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Degene die dat voorstelt discrimineert en is een racist.
Klopt, alles is uit zijn verband gerukt en voetbalsupporters worden behandeld als terroristen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies en ondertussen blazen de media de spreekkoren tijdens Ajax-Utrecht gigantisch op.![]()
Exact. Ik roep al jaren dat voetbalgeweld overdreven wordt. Indien twee mensen op een voetbaltribune slaags raken staat het de volgende dag met grote letters in de krant. Als die mensen echter vanwege dezelfde reden elkaar in een discotheek met messen te lijf gaan dan hoor je er hoogstwaarschijnlijk niks over.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, alles is uit zijn verband gerukt en voetbalsupporters worden behandeld als terroristen.
Hahaha, ja. En toen was het, ik geloof, Cohen die zei dat het hun manier van feestvieren was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden hetzelfde verhaal in de Amsterdam ArenA, allemaal Marokkaantjes het veld op, alles slopen en er nooit meer iets van horen. Misschien moet je als fanatieke supporter de Marokkaanse nationaliteit aanvragen? Dan voorkomt vervolging bij incidenten in en om het stadion.
Eigenlijk best een gemene opmerking van Cohen, want in zekere zin kun je ze niet erger beledigen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hahaha, ja. En toen was het, ik geloof, Cohen die zei dat het hun manier van feestvieren was.
In zekere zin vind ik het onzin om daar een stadionverbod voor te geven. Hoewel ik dit soort rellen volstrekt afkeur en ik het heel wat verwerpelijker vind dan twee groepen voetbalsupporters die ergens in een weiland met elkaar op de vuist willen heeft het niet in een stadion plaatsgevonden. Het is dus raar om er wel een stadionverbod aan te koppelen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:27 schreef PLAE@ het volgende:
Ze zijn nogal actief met het aansmeren van de meldingsplicht aan mensen?
vriend van me heeft vandaag 3 jaar sv gehad + 3 jaar daarna verbod op scc kopen (). voor leidseplein na huldiging amstel cup. Kiest ie voor meldplicht dan korten ze de straf in. Maar hoeveel dat is maar de vraag natuurlijk. Dat elke keer melden is wel idioot natuurlijk.
voor de rest zwaar kut![]()
En volslagen ridicuul en overdreven.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:42 schreef PLAE@ het volgende:
Melden is wel zwaar kut natuurlijk...
Als je geen kaartje hebt voor de wedstrijd moet je er tegen in beroep gaan. De algemene voorwaarden van de KNVB zijn bindend bij aankoop van een kaartje. Anders niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In zekere zin vind ik het onzin om daar een stadionverbod voor te geven. Hoewel ik dit soort rellen volstrekt afkeur en ik het heel wat verwerpelijker vind dan twee groepen voetbalsupporters die ergens in een weiland met elkaar op de vuist willen heeft het niet in een stadion plaatsgevonden. Het is dus raar om er wel een stadionverbod aan te koppelen.
Nee... heb je eindelijk een vrije zondag, ga je op de koffie bij oom agentquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:44 schreef ASroma het volgende:
meldingsplicht, daar ga je toch serieus niet op in![]()
Ja man, gewoon ff twee maanden koffiezetten voor David Endt en Sneijder z'n wieldoppen poetsen en je mag er weer inquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:46 schreef Superheld het volgende:
Hij zal misschien ook nog wel een 'aanbod' van de club krijgen om iets te doen waarna de straf ook (een klein beetje) ingekort zal worden..
Ja..bijna.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:51 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja man, gewoon ff twee maanden koffiezetten voor David Endt en Sneijder z'n wieldoppen poetsen en je mag er weer in![]()
Kan de KNVB vast cashen. Ook al wordt je onschuldig verklaard en je sv ingetrokken, krijg je dat geld niet terug.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:33 schreef PLAE@ het volgende:
hele groep die donderdag voor moeten komen hebben vandaag dus een sv ontvangen. vage boel dat ze dat doen voor de rechtzaak nog. schuldig tot het tegendeel bewezen is enzo.....![]()
ipv onschuldig.
Die komt nog wel, die komt nog wel.quote:
Misschien een idee voor in NL?quote:Scheidsrechter gemolesteerd in Bulgarije
In Bulgarije is de scheidsrechter Hristo Ristoskov door een aantal mannen het ziekenhuis in geslagen. De mishandeling heeft mogelijk iets te maken met het duel tussen Levski en CSKA Sofia, dat Ristoskov floot.
In Bulgarije komt het de laatste tijd steeds meer voor dat scheidsrechters worden opgezocht na een wedstrijd. In het afgelopen half jaar vond al zeven maal een soortgelijk incident plaats.
Een vervolg op 'de Luinge show' bedoel je?quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien een idee voor in NL?
De scheidsrechters zullen hun vak (en dus de wedstrijd) meteen een stuk serieuzer nemen!
Alleen als je volslagen mongool bent hoor... Gangetje naar de rechter en je hebt je geld terug. Die boete is namelijk gekoppeld aan je sv.quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kan de KNVB vast cashen. Ook al wordt je onschuldig verklaard en je sv ingetrokken, krijg je dat geld niet terug.
quote:Politie gaat hooligans in de nek zitten
De politie Midden- en West-Brabant gaat optreden tegen Hooligans. En dan niet alleen zo rond wedstrijden op wedstrijddagen. Ook in hun privé-leven, in de wijk waar ze wonen en bijvoorbeeld tijdens het stappen gaat de politie de hooligans dicht op de huid zitten.
„Ze krijgen meer aandacht“, zeggen de Bredase politiechefs Paul Martens en Rien Voorbraak. „We willen ze het gevoel geven dat als ze maar één misstap maken, ze aangepakt worden.“ Uiteindelijk doel van deze inzet is om diezelfde inzet rond voetbalwedstrijden terug te dringen.
Midden- en West Brabant is overigens niet uniek in dit verhaal. Het is onderdeel van het project 'hooligans in beeld' dat in Rotterdam en Eindhoven al loopt. Daar is men tevreden over de resultaten.
De politie Midden- en West-Brabant hoopt eind dit jaar een lijst klaar te hebben met ‘lastige supporters’. Het gaat om aanhangers van alle vier clubs in het politiedistrict: NAC, RKC, Willem II en RBC.
De meeste 'lastige' fans zijn bij NAC te vinden. „Het is moeilijk om aan te geven om hoe veel raddraaiers het precies gaat bij die vier clubs, dat verandert sterk“, zegt Voorbraak. Op de lijst van te volgen hooligans zullen voorlopig zo’n tien namen komen te staan, voornamelijk de ‘regisseurs’ van ongeregeldheden. Die blijven nu vaak buiten schot omdat ze bij daadwerkelijke rellen een stapje achteruit doen.
De voetbalfans die op de lijst staan, zullen extra in de gaten worden gehouden. Zo kunnen ze een bezoek van de wijkagent verwachten en worden ze scherp gevolgd bij het uitgaan. Uit onderzoek is gebleken dat veel hooligans niet alleen in en om de stadions voor overlast zorgen, maar ook op andere plekken.
De vier gemeenten met een profclub werken mee aan het project. Zij komen in beeld als er hulpverlening nodig is voor een voetbalfan. „Misschien blijkt dat er problemen zijn in zijn gezin; daar kunnen hulpverleners dan misschien mee aan de slag.“
Zo moet voor elke voetbalfan op de lijst een plan van aanpak worden gemaakt. De hulpverlening én het strenge politietoezicht moeten er uiteindelijk toe leiden dat de hooligan een keurige voetbalfan wordt.
Uit de pilotprojecten in Rotterdam en Eindhoven blijkt dat hooligan-leiders die worden aangepakt, zich daarna rustiger houden. Die leiders werden wel snel opgevolgd door jonge aanwas. De politie: „Op die nieuwe lichting moeten we dan inzetten, daar kun je nog veel invloed op uitoefenen. Je kunt er bijvoorbeeld op huisbezoek gaan. Dan blijkt vaak dat de ouders niet eens weten dat hun zoon niet alleen naar voetbal kijkt.“
In Eindhoven zorgde ‘Hooligans in beeld’ voor veel kwaadheid onder de harde kern van PSV. Daar werden acht man ‘24 uur per dag geschaduwd’, aldus de fans. Zij vonden dat de politie hen ten onrechte afschilderde als hooligans.
quote:Stadionverboden na rel met Onyewu
Vier supporters van eersteklasseclub Roeselare hebben een stadionverbod aan hun been. Dat omwille van onregelmatigheden die plaatsvonden op 30 april. Toen ontving SV Roeselare Standard dat in volle titelstrijd was. Het werd 0-0. Bij een inworp kreeg Oguchi Onyewu het aan de stok met enkele supporters langs de lijn. Van één van hen kreeg hij een lichte slag.
Degene die de slag uitdeelde krijgt een stadionverbod van anderhalf jaar en een boete van 750 euro. De andere drie kregen een verbod tussen de vijf en de twaalf maanden en een boete tussen de 300 en 600 euro. Volgens de supporters zou Onyewu hen uitgedaagd hebben. Nu zaterdag speelt Roeselare opnieuw tegen Standard, maar dan op Sclessin.
Vermeld je er ook even de verhoudingen bij? En de laffe acties van Haarlem?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:33 schreef DarkShine het volgende:
Telstar heeft voor de match vandaag flink moeten incasseren van Haarlem en 3x op de loop gemoeten.
Vermeld er dan ook bij dat Telstar het vorig seizoen alleen met de plaatselijke kickboxclub kon die totaal niks met de plaatselijke club te doen heeft...quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vermeld je er ook even de verhoudingen bij? En de laffe acties van Haarlem?
Weet je ook waarom dat was?quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Vermeld er dan ook bij dat Telstar het vorig seizoen alleen met de plaatselijke kickboxclub kon die totaal niks met de plaatselijke club te doen heeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |