abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 september 2006 @ 12:46:52 #154
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41948169
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 11:03 schreef Sethje het volgende:

Op het station in den bosch .
Terwijl het vroeger altijd mis was daar.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 19 september 2006 @ 13:38:15 #155
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41949748
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 12:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Terwijl het vroeger altijd mis was daar.
Hehe meen je dat?

We komen daar echt altijd alleeen maar Ajacieden tegen....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41997274
Den Bosch goed voor u......

DEN BOSCH - Vijf FC Groningen-fans zijn door het Gerechtshof in Den Bosch vrijgesproken van deelname aan rellen op de vooravond van NAC-FC Groningen in 2005.

De rechtbank in Breda had hen eerder één tot drie maanden gevangenisstraf opgelegd. Volgens het Gerechtshof is wel bewezen dat het vijftal aanwezig was bij de rellen, maar niet dat ze hebben meegedaan.
pi_41997346
Mooi.

Robbie wat is er trouwens waar van dat er 60 man twente bij jullie wedstrijd was, gisteren?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_41997508
Ik was er zelf niet bij. Wat ik er van gehoord dat er wel gasten van twente waren. Maar dat ze gewoon relaxed waren en onze groep sowieso te klein was. Of het er 60 waren? Geen idee..Lijkt me aardig overdreven. Waar heb je dat gehoord dan?
pi_41997867
Vertelde een maatje van me vandaag...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_42001866
Nog ff nagevraagd 10 a 20 man.
pi_42007689
quote:
Beltoon verraadde vrouwelijke fan
19 september 2006, 22:43
Woensdag wordt de derby tussen Dinamo Boekarest en Steaua Boekarest gespeeld. Een treffen dat menig fan wil bijwonen. In de aanloop naar de wedstrijd gebeurde echter een opmerkelijk feit met een vrouwelijke supporter.
Dinamo hield dinsdag een voorverkoop en legde die twee uur stil, maar dan alleen voor vrouwen. Dat was het gevolg van een telefoontje dat een vrouw kreeg toen ze in de rij stond.

Als melodietje had ze het clublied van Steaua gedownload. Dat werd haar noodlottig, want snel bleek dat haar man, een zware hooligan, haar naar de rivaal had gestuurd om tickets voor hem en zijn vrienden-hooligans te kopen. Dinamo legde de verkoop meteen stil en haalde er de politie bij.
pi_42011161
HAHA Lol, die is grappig.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_42034474
Robbie, was dat Den Bosch in Waalwijk? Of heeft RKC grootheidswaanzin gekregen?
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:36:06 #164
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42049036
quote:
'Onverwacht' rustig bij Arena

Geen enkele ado-fan was woensdag, tegen de regels in, naar Amsterdam afgereisd voor de bekerwedstrijd van Türkiyemspor tegen ado in de Arena.

Supporters mochten de wedstrijd niet bijwonen, omdat de haagse voetbalclub wegens te hoge kosten geen combiregeling wilde met de NS.

Ondanks het verbod, vreesde de politie dat er alsnog hopjes op eigen houtje naar de wedstrijd wilden gaan. Daarom waren agenten uit voorzorg in groten getale uitgerukt, alsof het om een belangrijke finale ging. Niet alleen in en rond het stadion stond politie klaar om haagse supporters te weren, maar ook op de stations en uitval wegen van duhaag en Amsterdam keek ze uit naar groengele kleuren.

De enige hgenaars die wel in het stadion mochten komen, waren agenten in burger van de politie Haaglanden. Zij moesten bij de enig opengesteld ingang (vak M) opletten of bekende supporters niet stiekem toch naar binnen wilden glippen. Naast de politiemacht te paard, te voet en per (ME-)bus had de gemeente Amsterdam gisteren ook een noodverordening afgekondigd. Maar al gauw werd duidelijk dat de politie niks te doen had.

Het was – naast de paar honderd aanwezige fans van Türkiyemspor – stil in en buiten de Arena. ,,Ik heb hier vier politieman te paard klaar staan, maar geen hgenees te zien,’’gaf één van de agenten door via zijn mobiel vlak voor de wedstrijd.
Het mag allemaal wat kosten, zeg!

Binnenkort in twee weken tijd nog tweemaal een ontmoeting tussen Ajax en ADO Den Haag!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42050737
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:52 schreef DRD het volgende:
Robbie, was dat Den Bosch in Waalwijk? Of heeft RKC grootheidswaanzin gekregen?
Nee.
pi_42051152
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het mag allemaal wat kosten, zeg!

Binnenkort in twee weken tijd nog tweemaal een ontmoeting tussen Ajax en ADO Den Haag!
Ik zag ze om kwart voor 3 s'middags ook al lopen, was idd veel meer politie dan normaal rond de ArenA.
pi_42143955
Is die winkel nog wat bijzonders in DB, Robbie?
pi_42144351
Klein winkeltje, redelijk aanbod. Petten, Sjaals, polo's, (regen)jassen, schoenen. Vooral AS.
pi_42144379
En Lyle&Scott polo's?
pi_42144450
Dat is met die vogel toch? Ja die hebben ze ook.
pi_42144555
Ja die geel/gouden adelaar. Voldoende keus/prijzen?
pi_42146609
Heb er niet echt opgelet. Had wel e.e.a. liggen. Prijs weet ik niet. Ben even snel door de rekken gegaan. En verder nog ff met die gozer staan buurten.
  dinsdag 26 september 2006 @ 19:05:32 #173
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42147968
quote:
Supporters HSV aangevallen

Uitgegeven: 26 september 2006 18:55
MOSKOU - Russische hooligans hebben dinsdagmiddag in het centrum van Moskou enkele uren voor aanvang van de Champions League-wedstrijd CSKA - Hamburger SV een groep Duitse supporters aangevallen. Daarbij vielen vier of vijf lichtgewonden.

De ongeveer tachtig HSV-fans hadden een bezoek gebracht aan het Kremlin en waren van plan met de metro naar het stadion te gaan. Op het perron werden ze geattaqueerd door een stuk of vijftig Russen die hen, toen ze in paniek vluchtten, tot op straat achterna zaten.

De politie verscheen pas na een half uur ten tonele, maar bood wel aan de Duitsers verder te begeleiden.
pi_42156308
Na een half uur

tnx TR. Zal binnenkort eens bellen/kijkje nemen.

[ Bericht 26% gewijzigd door Erasmusch op 26-09-2006 23:28:34 ]
pi_42163225
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Klein winkeltje, redelijk aanbod. Petten, Sjaals, polo's, (regen)jassen, schoenen. Vooral AS.
Klinkt niet als een casual shop...
pi_42163316
quote:
Op donderdag 14 september 2006 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Omdat het geweld niet minder is geworden en zich alleen maar heeft verspreid naar andere plekken. Waardoor de kans op schade voor andere mensen, middenstand etc. alleen maar groter is geworden.
het geweld is zeker wel minder geworden sinds midden jaren 90 (toen het huidige beleid langzaamaan werd ingezet)
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_42165985
Ja tis altijd gezellig in Rusland. Je hoort er hier nooit wat van in de media, maar Hooliganisme in Rusland viert hoogtij.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 27 september 2006 @ 13:45:00 #178
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42168468
quote:
Op woensdag 27 september 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Ja tis altijd gezellig in Rusland. Je hoort er hier nooit wat van in de media, maar Hooliganisme in Rusland viert hoogtij.
Klopt.

Dit is een aardig gek filmpje
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_42169318
Geen politie te bekennen... kom daar in west europa eens om.

Snap overigens totaal niet wat er nou eigenlijk gebeurt op dat filmpje... Opeens rennen al die rooie gasten in één keer weg, aan de andere kant van het plein winnen ze weer... Lijkt nog het meest op een 17e eeuwse slag ofzo.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 27 september 2006 @ 14:16:51 #180
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42169366
Dat filmpje blijft bruut
pi_42169411
Vanaf enkele meters lichtkogels op elkaar afschieten
pi_42177668
quote:
Op woensdag 27 september 2006 14:15 schreef Pappie_Culo het volgende:
Geen politie te bekennen... kom daar in west europa eens om.
Precies, hier weten ze al bijna dat als je gaat schijten waar je zit, laat staan met 2 van zulke groepen ergens heen gaat..

Die lichtkogels zijn kut ja.
pi_42178986
quote:
Horecazaken dicht tijdens wedstrijden SC Cambuur

Gepubliceerd op 27 september 2006, 15:47
Laatst bijgewerkt op 27 september 2006, 16:02

LEEUWARDEN - Twee horecazaken aan de Insulindestraat en de Soendastraat in Leeuwarden moeten hun deuren sluiten tijdens de eerstvolgende drie thuiswedstrijden van SC Cambuur.

Volgens burgemeester Geert Dales is uit politierapportages gebleken dat onrust rond voetbalwedstrijden 'veelal ontstaat in en rond Café Cambuur en Snackbar Cambuur'

De maatregel gaat aanstaande vrijdag in, wanneer SC Cambuur in het eigen stadion speelt tegen Emmen. De beide horecazaken, die vlak naast het stadion zijn gevestigd, dienen volgens de burgemeester bij politie-optreden 'als toevluchtsoord voor de groep relschoppers'.

Dales heeft de beide exploitanten afgelopen voorjaar hierop aangesproken. Op 25 augustus en 15 september, na afloop van de wedstrijd tegen FC Zwolle en De Graafschap, waren er echter opnieuw onregelmatigheden waarbij deze zaken 'al dan niet gewenst betrokken waren'.

leeuwardercourant.nl
  donderdag 28 september 2006 @ 12:44:18 #184
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_42196522
Van www.nu.nl

Engelse fans houden huis in Palermo

PALERMO - Supporters van West Ham United, de meesten dronken, hebben woensdagnacht huisgehouden op Sicilië. Hun club speelt daar donderdag voor de UEFA-beker tegen US Palermo. Bij de ongeregeldheden vielen zeventien gewonden, onder wie zes politieagenten.

21 Engelse hooligans werden gearresteerd. Ruim honderd anderen moeten zich op het politiebureau komen identificeren. Allen lopen de kans meteen het land te worden uitgezet.

De politie heeft rond het stadion van Palermo strenge veiligheidsmaatregelen getroffen. De fans van West Ham verpestten de sfeer twee weken geleden in de eerste wedstrijd al behoorlijk door hun Italiaanse gasten in woord en gebaar voor maffiosi uit te maken.
Amsterdam + Boekel = werelds...
pi_42197566
Leip...hoop dat wij West Ham uit loten
  donderdag 28 september 2006 @ 13:53:13 #186
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42198110
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:30 schreef Bananenman het volgende:
Leip...hoop dat wij West Ham uit loten
West Ham wordt uitgeschakeld vanavond.
quote:
Patrick Pothuizen sluist 70 toegangsbewijzen door aan HKN

NEC-verdediger Patrick Pothuizen is de spil in een grote toegangskaartenzwendel rondom de derby Vitesse-NEC. In samenwerking met enkele ploeggenoten heeft Patrick Pothuizen het initiatief genomen, om 70 toegangsbewijzen voor deze wedstrijd door te sluisen naar de harde kern van de NEC-aanhang, ook wel de HKN genoemd. De 70 toegangsbewijzen geven recht op een zitplaats op de West-tribune van het Gelredome tijdens de wedstrijd Vitesse - NEC. Via hun club heeft de spelersgroep van NEC extra kaarten kunnen bemachtigen buiten de verplichte combiregeling om die geldt voor deze wedstrijd. Deze kaarten zijn doorgaans bestemd voor spelersvrouwen en andere familieleden van de spelers. Patrick Pothuizen lapt hiermee alle veiligheidsnormen aan zijn laars, en is hierbij mede verantwoordelijk voor eventuele veiligheidsproblemen die kunnen ontstaan tijdens deze derby, die te boek staat als risicoduel van de eerste orde.
Goeie gozer die Pothuizen.
A.M.A.B
  donderdag 28 september 2006 @ 13:57:46 #187
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42198220
Is dat geen oud bericht al CM?
  donderdag 28 september 2006 @ 13:58:22 #188
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42198232
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Grote kans, ja. Dan maar naar de Spurs met Ajax.
quote:
[..]

Vanwege zijn Feyenoord-tattoo zeker?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42198247
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:53 schreef Cart_man het volgende:

[..]

[..]

pi_42198347
quote:
Op donderdag 28 september 2006 13:58 schreef M0NTANA het volgende:

Vanwege zijn Feyenoord-tattoo zeker?
Die hebt ie weg laten halen volgens mij
Feijenoord Rotterdam
pi_42198509
Ik ben niet echt op de hoogte van de verdiensten van andere clubs. Hoeveel is West Ham - Palermo dan geworden?

Maar goed, we kunnen ook nog Club Brugge, Livorno, H. Tel Aviv, Maccabi Haifa, Tottenham Hotspur, Blackburn Rovers, Legia Warschau, Schalke en Panathinaikos loten...ook niet verkeerd
pi_42199962
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:04 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Die hebt ie weg laten halen volgens mij
Bij Twente toch?
  donderdag 28 september 2006 @ 15:33:36 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42200569
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:11 schreef Bananenman het volgende:
Ik ben niet echt op de hoogte van de verdiensten van andere clubs. Hoeveel is West Ham - Palermo dan geworden?
In London won Palermo al met 1-0, de aanhang van West Ham United gaat er dus vanuit dat dit de laatste Europese wedstrijd is en neemt het er nog even van!
quote:
Maar goed, we kunnen ook nog Club Brugge, Livorno, H. Tel Aviv, Maccabi Haifa, Tottenham Hotspur, Blackburn Rovers, Legia Warschau, Schalke en Panathinaikos loten...ook niet verkeerd
Genoeg leuke clubs inderdaad, nu nog hopen dat je er naartoe mag in plaats van dat ze naar A'dam komen.
  donderdag 28 september 2006 @ 15:51:58 #194
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42201053
quote:
Op donderdag 28 september 2006 14:11 schreef Bananenman het volgende:

van a'foort lopen ze altijd met die homo palermo sjaaltjes

is luik niet meer mogelijk trouwens?
pi_42201143
Kan wel, maar die hebben thuis ook 1-0 verloren dus zelfde verhaal als West Ham zie ik!
  donderdag 28 september 2006 @ 15:55:25 #196
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_42201159
quote:
Op donderdag 28 september 2006 15:51 schreef PLAE@ het volgende:

is luik niet meer mogelijk trouwens?
Die zie ik niet winnen bij Celta de Vigo
pi_42201455
Luik zou leuk zijn ja , maar die winnen vanavond niet. Thuis 0-1 verloren en zelf geen kans gecreeerd.
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:14:40 #198
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42245858
En FC Den Bosch heeft gezichtsverlies geleden vandaag...
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42246031
Met hoeveel man waren de eagles en jullie ongeveer?
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:23:11 #200
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42246108
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:20 schreef Superheld het volgende:
Met hoeveel man waren de eagles en jullie ongeveer?
50-80 waarvan er 30 van ons wegliepen

Was er overigens niet bij.
Na de wedstrijd ook zwaar teleurstellend, een stukje inventiviteit is te veel gevraagd
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42246109
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 16:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is met die vogel toch? Ja die hebben ze ook.
Hij had er helemaal nog geen polo's van
pi_42246187
Jullie waren met 80 waar er 30 van wegliepen? Of begrijp ik het verkeerd..

Anyway; helaas heb je zulke gasten er bij...
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:27:49 #203
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42246258
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 23:25 schreef Superheld het volgende:
Jullie waren met 80 waar er 30 van wegliepen? Of begrijp ik het verkeerd..

Anyway; helaas heb je zulke gasten er bij...
50 van ons waarna er 30 wegliepen.

Hun kwamen van het station af dus het was vrij onverwachts, komt bij dat de meesten al in het stadion zaten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42246310
Als je met 20 man overblijft ben je kansloos ja..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')