abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2006 @ 03:56:40 #101
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41879890
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:32 schreef Superheld het volgende:
Ik ben er weer hoor

Rfa
Rfa = Ren Front Arnhem?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 17 september 2006 @ 05:48:21 #102
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41880580
Relluh!!!!!!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_41881817
-

[ Bericht 53% gewijzigd door Superheld op 17-09-2006 11:50:58 ]
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_41889383
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  zondag 17 september 2006 @ 15:00:33 #105
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41889520
quote:

Rfa
Die slaan alleen auto's.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41899252
quote:
Ik ben er weer hoor

Rfa
quote:
Aanhoudingen na rellen voor NAC-Vitesse

Zo'n 200 NAC-supporters zijn zaterdagmiddag betrokken geweest bij rellen voor de wedstrijd Vitesse-NAC Breda in Arnhem. Voor de wedstrijd kwam het in het centrum van Arnhem eerst tot een vechtpartij met Vitesse-supporters en later met de politie.
De politie arresteerde vijf NAC-hooligans. Een van hen wordt ervan verdacht een glas naar een agent te hebben gegooid. Die raakte daardoor lichtgewond.

De groep arriveerde in de middag in het centrum van Arnhem. Dat leek eerst zonder problemen te gaan, maar later kwam het toch tot een vechtpartij met Vitesse-supporters. De politie greep daarbij in en wist de meeste supporters te vervoeren naar het stadion. Een kleine groep bleef achter in het centrum en zocht daar de confrontatie met de politie.
Na de wedstrijd, toen ik al braaf naar huis reed, zag ik wel 10 ME-busjes + gewone politiebusjes en auto's richting stadion rijden (of centrum, kon niet goed zijn). Dus leek me dat er na de wedstrijd ook nog wat aan de hand was?

Schitterend trouwens, RFA Had Vitesse niet ooit een vrouw in de harde kern?
pi_41901179
Vet dat er weereens iets gebeurt...
pi_41901226
Zeker die dwerg die ik ken is opgepakt
  zondag 17 september 2006 @ 22:02:26 #109
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_41903136
vanavond laat herhaling van panorama ging net over t WK. rond 0.30 canvas.
pi_41911710
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:16 schreef DeVinger het volgende:

[..]

[..]

Na de wedstrijd, toen ik al braaf naar huis reed, zag ik wel 10 ME-busjes + gewone politiebusjes en auto's richting stadion rijden (of centrum, kon niet goed zijn). Dus leek me dat er na de wedstrijd ook nog wat aan de hand was?

Schitterend trouwens, RFA Had Vitesse niet ooit een vrouw in de harde kern?
Niet zover ik weet. De treinen reden niet werd er gezegd en we mochten niet in de stad blijven, dus "mochten" we met de bus terug, pas vrij laat weer in Breda uiteindelijk.
pi_41912511
quote:
Op maandag 18 september 2006 07:49 schreef Superheld het volgende:

[..]

Niet zover ik weet. De treinen reden niet werd er gezegd en we mochten niet in de stad blijven, dus "mochten" we met de bus terug, pas vrij laat weer in Breda uiteindelijk.
quote:
Supporters op de vuist in binnenstad

De politie heeft zaterdagmiddag vijf NAC- supporters gearres­teerd die in de Arnhemse binnenstad met Vitesse- fans op de vuist waren gegaan. Eén van de arrestanten wordt verdacht van mishandeling van een agent door te gooien met een fles. De agent raakte lichtgewond. Zo’n tweehonderd NAC- fans zochten voorafgaand aan het duel Vitesse- NAC de binnenstad op. Tot twee keer toe kwam het tot ongeregeldheden. De vrije kaartverkoop staat nu weer ter discussie in Arnhem.
Discussie over verkoop kaarten Vitesse-NAC

De vrije kaartver­koop voor de voetbalwed­strijd Vitesse-NAC staat ter discussie, na de supporters­opstootjes afgelopen week­einde in de binnenstad. „ Er zijn geen ongeregeldheden in het stadion geweest. Het is een kwestie van openbare orde, maar het is zeker geen goed sig­naal”, zegt Ester Bal, woordvoer­der van voetbalclub Vitesse. Het is te vroeg om conclusies te trek­ken, vindt Bal, maar de vrije kaartverkoop staat zeker weer ter discussie. Aan het begin van het seizoen worden wedstrijden in categorie­en ingedeeld. Voor duels zonder risico geldt vrije kaartverkoop, bij kans op ongeregeldheden mogen supporters alleen met een seizoens- of clubkaart kaar­ten kopen. Bij grote kans op on­geregeldheden is het een ‘ risi­co- wedstrijd’ waarbij ook de Mo­biele Eenheid paraat is. Het was, afgelopen zaterdag, de eerste keer sinds de opening van stadion Gelredome in 1998 dat voor de wedstrijd Vitesse­ NAC vrije kaartverkoop gold. Dat was voor pakweg tweehon­derd NAC- supporters reden ge­noeg op eigen gelegenheid, veel­al per trein, naar de Gelderse hoofdstad te komen.

Vijf van hen zijn aangehouden, één op verdenking van mishandeling van een agent met glaswerk. De NAC- aanhang verzamelde zich aan het eind van de middag in de Wezenstraat in de binnen­stad voor een cafe met Vites­se- fans. De politie greep in toen de twee groepen op de vuist gin­gen. Het grootste deel van de NAC- supporters werd afgevoerd en met de bus naar stadion Gel­redome gebracht. Een kleine groep NAC- suppor­ters wist te ontkomen en ging even later op het Willemsplein opnieuw met Vitesse- aanhan­gers op de vuist. De politie han­teerde de wapenstok en zette honden in. Uiteindelijk lukte het ook die groep in de bus te krijgen. Na de wedstrijd moesten de NAC- fans in Gelredome lang wachten op de bussen richting station. Toen bleek dat er door een wisselstoring geen treinen reden, besloot de Arnhemse poli­tie de bussen met NAC’ers naar Breda te begeleiden.
Dan was het daarvoor idd.
pi_41916272
Wat hebben de sluiting van een ziekenhuis en Juventus met elkaar te maken?

Alles.

Morgenavond speelt Juventus in de 3e speelronde van de Serie B uit in en tegen Crotone, een klein stadje in Calabrie.
Nu heeft Juve veel fans in Zuid Italie en er worden dus ook velen verwacht. Zo veel dat het lokale ziekenhuis de bui al zag hangen: Het stadion van Crotone is klein, het ernaast gelegen ziekenhuis juist vooral hoog. Ergo, vanuit het ziekenhuis kun je makkelijk de wedstrijd kijken.
De 1e patienten met 'pijntjes' meldden zich al voor een paar dagen opname, uiteraard met uitzicht op het stadion.
In spoedberaad heeft het ziekenhuis toen besloten tot na de wedstrijd het ziekenhuis per direct voor 2 dagen te sluiten en geen nieuwe patienten op te nemen in die tijd.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_41918248
Vanaf woensdag de 2e casual kleding winkel in Den Bosch

http://www.casualfw.nl/s/menu.php
  maandag 18 september 2006 @ 13:35:03 #114
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_41918276
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:

Die zullen het druk krijgen met al die wannabees in DB

EDIT, die pic trouwens
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_41918530
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:35 schreef DutchGooner het volgende:
EDIT, die pic trouwens
Geweldig inderdaad.
  maandag 18 september 2006 @ 13:57:12 #116
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41918883
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:

Goeie zaak, een van de eerste met Aquascutum in Nederland denk ik
pi_41919083
Die site is wel een beetje sneu, maar ik ben al een tijdje op zoek naar een effen Lyle & Scott polo dus ik ga wel ff kijken als ie half september (???) open is.
pi_41919594
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:04 schreef Erasmusch het volgende:
Die site is wel een beetje sneu, maar ik ben al een tijdje op zoek naar een effen Lyle & Scott polo dus ik ga wel ff kijken als ie half september (???) open is.
Ja vanaf woensdag geopend dus.
pi_41919622
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Inderdaad. Van die andere merken trouwens ook volgens mij.
  maandag 18 september 2006 @ 14:29:53 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41919860
quote:
Op maandag 18 september 2006 13:57 schreef PyTh het volgende:

[..]

Deze webshop kende je wel al, neem ik aan?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41919924
yomilio en natuurlijk hooliganshop.nl Maar het is natuurlijk wel wat fijner als je het even kunt passen en uit meer dan 2 artikelen kunt kiezen
pi_41919958
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Inderdaad. Van die andere merken trouwens ook volgens mij.
L&S wordt wel meer verkoch,t maar meer de golfrange met embleempies enzo. OTS werd eerst zelfs alleen in Noord-Engeland verkocht. Had er afgelopen jaar een jas van besteld maar ze hadden mijn maat niet meer.
  maandag 18 september 2006 @ 14:35:44 #123
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_41920084
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Deze webshop kende je wel al, neem ik aan?
Yep, die ken ik.

Doelde meer op een echte winkel geen webshop
pi_41920300
Wat een kutsites allemaal.
  maandag 18 september 2006 @ 14:43:36 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41920329
Klopt, webshops zijn niet echt ideaal, beter naar echte winkel. Voorwaarden en levering bij Yomilo Fashion zijn goed geregeld, maar het blijft inderdaad een webshop.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_41920372
Jammer van die FC Groningen gifjes op die site...
pi_41920432
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, webshops zijn niet echt ideaal, beter naar echte winkel. Voorwaarden en levering bij Yomilo Fashion zijn goed geregeld, maar het blijft inderdaad een webshop.
Ach er zijn ook fatsoenlijke webshops, maar als je dit ziet kiest 99% wel voor een echte winkel.
  maandag 18 september 2006 @ 14:55:38 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41920711
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ach er zijn ook fatsoenlijke webshops, maar als je dit ziet kiest 99% wel voor een echte winkel.
Klopt, dat is waar. De afdeling Klantenreactie/Feedback is dan wel weer grappig!

Zelf heb ik er een paar caps vandaan, daar zit geen risico aan, dat het niet past.
pi_41921044
komen waarschijnlijk ook andere casual merken als Pringle en One True Saxon.
  maandag 18 september 2006 @ 16:43:55 #130
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41923782
Wow dan doen we allemaal casual kleren aan en dan zijn we stoer en gevreesd in heel Den landen

Maar ff seriues; Wel relaxed zo dichtbij, zeker even binnenlopen komende week.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_41923859
Casual merk ja, dat Pringles ( )!

pi_41924485
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:49 schreef Bananenman het volgende:

[afbeelding]
Zag dat de supporters van Groningen, jou en Jawi nog tegenkwamen op Utrecht centraal.

http://www.degroenehel.com/filmpjes/170906broertjeskonijn.3gp (doel opslaan als...)
  maandag 18 september 2006 @ 17:22:37 #133
67174 Dos37
Come on Twente
pi_41924699

Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 18 september 2006 @ 17:47:32 #134
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41925355
Simon, smerige Duitser!

Voor dat doek!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_41925565
quote:
Op maandag 18 september 2006 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
komen waarschijnlijk ook andere casual merken als Pringle en One True Saxon.
Wel rlx dat er wat 'alternatievere' merken verkrijgbaar komen in NL, ipv die Burberry en SI-troep.
pi_41926071
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zag dat de supporters van Groningen, jou en Jawi nog tegenkwamen op Utrecht centraal.

http://www.degroenehel.com/filmpjes/170906broertjeskonijn.3gp (doel opslaan als...)
Whehehe

Wat zielig voor ze
  maandag 18 september 2006 @ 18:37:49 #137
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_41926480
quote:

[..]

quote:
Op maandag 18 september 2006 18:15 schreef dolledingo het volgende:

[..]

genant detail is wel dat vlak voordat ik begon te filmen een groningse onverlaat de gozers een paar trappen verkocht. Gelukkig waren er genoeg mensen die er op tijd tussen sprongen. Vandaar dat ze ook aardig geïrriteerd mijn kant opkeken toen ik ze filmde
Planning:
-
pi_41928355
Dat is dan wel weer heel dapper hoor, met een hele groep ff 2 gassies van 15 imponeren en een paar trappen verkopen. Trieste nerds...
pi_41928500
Triest ja, anderzijds niet zo slim om met zijn 2-en zo op Utrecht Centraal te gaan staan.

Lokale media weet het verhaal van zaterdag weer flink op te blazen, we zouden ze een cafe uitgeslagen hebben daarna weer en toen bij het stadion weer. Niks over de wanvertoning van de Arnhemse wouten natuurlijk.
pi_41937240
quote:
Op maandag 18 september 2006 16:49 schreef Bananenman het volgende:

[afbeelding]
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:43:35 #141
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41942968
quote:
Bestormers ADO-honk veroordeeld tot celstraf
DEN HAAG (ANP) - De rechtbank in Den Haag heeft maandag twee supporters van Ajax veroordeeld tot gevangenisstraffen wegens betrokkenheid bij de bestorming van het supportershome van ADO Den Haag in februari.

De 24-jarige S. B. uit IJsselstein kreeg twaalf maanden celstraf, waarvan vier voorwaardelijk. D.K. uit Almere kreeg vijftien maanden opgelegd, waarvan vijf voorwaardelijk. Bovendien hebben de twee mannen een stadionverbod opgelegd gekregen.

De rechtbank sprak van een laffe daad omdat hij gepland was. Het Openbaar Ministerie (OM) had tegen beiden drie jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk, en een stadionverbod geëist. De rechtbank achtte niet bewezen dat de twee als lid van een criminele organisatie hun misdrijven gepleegd hebben. De zaak tegen een derde verdachte is uitgesteld omdat nog een aantal getuigen gehoord moest worden.

Bestorming ADO-honk

Twee dagen voor het competitieduel tussen ADO Den Haag en Ajax, op 10 februari bestormden zo'n zeventig Ajax-supporters het ADO-honk in het Haagse Zuiderpark. Ze hadden paraplu's, stokken, messen en molotovcocktails bij zich als wapentuig. In het supportershome waren ongeveer tien Haagse supporters aanwezig. Vrijwel allemaal raakten ze gewond, een jongen werd neergestoken.

De rechtbank in Den Haag veroordeelde in juli al vijftien aanhangers van de Amsterdamse club voor betrokkenheid bij de aanval op het honk, poging tot zware mishandeling en brandstichting. Zij kregen straffen variërend van een tot vier jaar opgelegd. De verdachten werden vrijgesproken van poging tot moord en poging tot doodslag en het vormen van een criminele organisatie. Het OM is tegen een aantal vonnissen in hoger beroep gegaan.
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:52:07 #142
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41943087
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:22 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]

Ey, dat is in Amersfoort.
quote:

[..]

Met welk programma kan je dit soort filmpjes bekijken?
A.M.A.B
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:57:23 #143
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41943162
Quiktime
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
  dinsdag 19 september 2006 @ 08:59:28 #144
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41943208
Media Player Classic pakt hem ook gewoon.

Overigens gebeurt er tegenwoordig niets meer op HC, paar jaar geleden was het iedere wedstrijd feest, met FCU'ers die stonden te wachten op terugreizende Ajax-supporters.
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:27:40 #145
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_41944626
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens gebeurt er tegenwoordig niets meer op HC, paar jaar geleden was het iedere wedstrijd feest, met FCU'ers die stonden te wachten op terugreizende Ajax-supporters.
Die hebben ook moeten lopen toen een groep van jullie even kwam buurten na een C(?)Lpot toch?

Jouw volk flikt dat grapje nu nog weleens op Amersfoort...
A.M.A.B
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:33:00 #146
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41944739
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 10:27 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Die hebben ook moeten lopen toen een groep van jullie even kwam buurten na een C(?)Lpot toch?

Jouw volk flikt dat grapje nu nog weleens op Amersfoort...
Klopt, supporters van onder de rivieren werden nogal eens aangevallen wanneer zij op HC overstapten, grote groep is toen voor de fun een keertje meegereisd en met resultaat. Tegenwoordig gebeurt er niet zoveel meer op HC, vorig seizoen hebben er wat jonge gasten tikken gehad en is er één op het spoor gegooid, maar het is niet meer zoals voorheen. Amersfoort-verhalen ken ik niet zoveel, weet dat er aardig wat van mijn volk zit, maar wie worden er dan aangepakt? FCU'ers? Of jouw volk?
  dinsdag 19 september 2006 @ 10:43:10 #147
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41944947
Jullie hebben het hier over Utrecht centraal of begrijp ik het verkeerd
Mijn party reviews
pi_41945345
Hoog Catherijne.
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 19 september 2006 @ 11:03:21 #149
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_41945395
oww ok..daar kom ik nooit...

Op het station in den bosch tilburg en oisterwijk is verder weinig vermaak te vinden.
Mijn party reviews
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')