Rfa = Ren Front Arnhem?quote:
quote:
Na de wedstrijd, toen ik al braaf naar huis reed, zag ik wel 10 ME-busjes + gewone politiebusjes en auto's richting stadion rijden (of centrum, kon niet goed zijn). Dus leek me dat er na de wedstrijd ook nog wat aan de hand was?quote:Aanhoudingen na rellen voor NAC-Vitesse
Zo'n 200 NAC-supporters zijn zaterdagmiddag betrokken geweest bij rellen voor de wedstrijd Vitesse-NAC Breda in Arnhem. Voor de wedstrijd kwam het in het centrum van Arnhem eerst tot een vechtpartij met Vitesse-supporters en later met de politie.
De politie arresteerde vijf NAC-hooligans. Een van hen wordt ervan verdacht een glas naar een agent te hebben gegooid. Die raakte daardoor lichtgewond.
De groep arriveerde in de middag in het centrum van Arnhem. Dat leek eerst zonder problemen te gaan, maar later kwam het toch tot een vechtpartij met Vitesse-supporters. De politie greep daarbij in en wist de meeste supporters te vervoeren naar het stadion. Een kleine groep bleef achter in het centrum en zocht daar de confrontatie met de politie.
Niet zover ik weet. De treinen reden niet werd er gezegd en we mochten niet in de stad blijven, dus "mochten" we met de bus terug, pas vrij laat weer in Breda uiteindelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 20:16 schreef DeVinger het volgende:
[..]
[..]
Na de wedstrijd, toen ik al braaf naar huis reed, zag ik wel 10 ME-busjes + gewone politiebusjes en auto's richting stadion rijden (of centrum, kon niet goed zijn). Dus leek me dat er na de wedstrijd ook nog wat aan de hand was?
Schitterend trouwens, RFAHad Vitesse niet ooit een vrouw in de harde kern?
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 07:49 schreef Superheld het volgende:
[..]
Niet zover ik weet. De treinen reden niet werd er gezegd en we mochten niet in de stad blijven, dus "mochten" we met de bus terug, pas vrij laat weer in Breda uiteindelijk.
Dan was het daarvoor idd.quote:Supporters op de vuist in binnenstad
De politie heeft zaterdagmiddag vijf NAC- supporters gearresteerd die in de Arnhemse binnenstad met Vitesse- fans op de vuist waren gegaan. Eén van de arrestanten wordt verdacht van mishandeling van een agent door te gooien met een fles. De agent raakte lichtgewond. Zo’n tweehonderd NAC- fans zochten voorafgaand aan het duel Vitesse- NAC de binnenstad op. Tot twee keer toe kwam het tot ongeregeldheden. De vrije kaartverkoop staat nu weer ter discussie in Arnhem.
Discussie over verkoop kaarten Vitesse-NAC
De vrije kaartverkoop voor de voetbalwedstrijd Vitesse-NAC staat ter discussie, na de supportersopstootjes afgelopen weekeinde in de binnenstad. „ Er zijn geen ongeregeldheden in het stadion geweest. Het is een kwestie van openbare orde, maar het is zeker geen goed signaal”, zegt Ester Bal, woordvoerder van voetbalclub Vitesse. Het is te vroeg om conclusies te trekken, vindt Bal, maar de vrije kaartverkoop staat zeker weer ter discussie. Aan het begin van het seizoen worden wedstrijden in categorieen ingedeeld. Voor duels zonder risico geldt vrije kaartverkoop, bij kans op ongeregeldheden mogen supporters alleen met een seizoens- of clubkaart kaarten kopen. Bij grote kans op ongeregeldheden is het een ‘ risico- wedstrijd’ waarbij ook de Mobiele Eenheid paraat is. Het was, afgelopen zaterdag, de eerste keer sinds de opening van stadion Gelredome in 1998 dat voor de wedstrijd Vitesse NAC vrije kaartverkoop gold. Dat was voor pakweg tweehonderd NAC- supporters reden genoeg op eigen gelegenheid, veelal per trein, naar de Gelderse hoofdstad te komen.
Vijf van hen zijn aangehouden, één op verdenking van mishandeling van een agent met glaswerk. De NAC- aanhang verzamelde zich aan het eind van de middag in de Wezenstraat in de binnenstad voor een cafe met Vitesse- fans. De politie greep in toen de twee groepen op de vuist gingen. Het grootste deel van de NAC- supporters werd afgevoerd en met de bus naar stadion Gelredome gebracht. Een kleine groep NAC- supporters wist te ontkomen en ging even later op het Willemsplein opnieuw met Vitesse- aanhangers op de vuist. De politie hanteerde de wapenstok en zette honden in. Uiteindelijk lukte het ook die groep in de bus te krijgen. Na de wedstrijd moesten de NAC- fans in Gelredome lang wachten op de bussen richting station. Toen bleek dat er door een wisselstoring geen treinen reden, besloot de Arnhemse politie de bussen met NAC’ers naar Breda te begeleiden.
Die zullen het druk krijgen met al die wannabees in DBquote:Op maandag 18 september 2006 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanaf woensdag de 2e casual kleding winkel in Den Bosch
http://www.casualfw.nl/s/menu.php
Goeie zaak, een van de eerste met Aquascutum in Nederland denk ikquote:Op maandag 18 september 2006 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Vanaf woensdag de 2e casual kleding winkel in Den Bosch
http://www.casualfw.nl/s/menu.php
Ja vanaf woensdag geopend dus.quote:Op maandag 18 september 2006 14:04 schreef Erasmusch het volgende:
Die site is wel een beetje sneu, maar ik ben al een tijdje op zoek naar een effen Lyle & Scott polo dus ik ga wel ff kijken als ie half september (???) open is.
Inderdaad. Van die andere merken trouwens ook volgens mij.quote:Op maandag 18 september 2006 13:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Goeie zaak, een van de eerste met Aquascutum in Nederland denk ik
Deze webshop kende je wel al, neem ik aan?quote:Op maandag 18 september 2006 13:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Goeie zaak, een van de eerste met Aquascutum in Nederland denk ik
L&S wordt wel meer verkoch,t maar meer de golfrange met embleempies enzo. OTS werd eerst zelfs alleen in Noord-Engeland verkocht. Had er afgelopen jaar een jas van besteld maar ze hadden mijn maat niet meer.quote:Op maandag 18 september 2006 14:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad. Van die andere merken trouwens ook volgens mij.
Yep, die ken ik.quote:Op maandag 18 september 2006 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Deze webshop kende je wel al, neem ik aan?
Ach er zijn ook fatsoenlijke webshops, maar als je dit ziet kiest 99% wel voor een echte winkel.quote:Op maandag 18 september 2006 14:43 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, webshops zijn niet echt ideaal, beter naar echte winkel. Voorwaarden en levering bij Yomilo Fashion zijn goed geregeld, maar het blijft inderdaad een webshop.
Klopt, dat is waar. De afdeling Klantenreactie/Feedback is dan wel weer grappig!quote:Op maandag 18 september 2006 14:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ach er zijn ook fatsoenlijke webshops, maar als je dit ziet kiest 99% wel voor een echte winkel.
Zag dat de supporters van Groningen, jou en Jawi nog tegenkwamen op Utrecht centraal.quote:Op maandag 18 september 2006 16:49 schreef Bananenman het volgende:
Casual merk ja, dat Pringles ()!
[afbeelding]
Wel rlx dat er wat 'alternatievere' merken verkrijgbaar komen in NL, ipv die Burberry en SI-troep.quote:Op maandag 18 september 2006 15:06 schreef TerroRobbie het volgende:
komen waarschijnlijk ook andere casual merken als Pringle en One True Saxon.
Whehehequote:Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zag dat de supporters van Groningen, jou en Jawi nog tegenkwamen op Utrecht centraal.
http://www.degroenehel.com/filmpjes/170906broertjeskonijn.3gp (doel opslaan als...)
quote:Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zag dat de supporters van Groningen, jou en Jawi nog tegenkwamen op Utrecht centraal.
http://www.degroenehel.com/filmpjes/170906broertjeskonijn.3gp (doel opslaan als...)
quote:Op maandag 18 september 2006 18:15 schreef dolledingo het volgende:
[..]
genant detail is wel dat vlak voordat ik begon te filmen een groningse onverlaat de gozers een paar trappen verkocht. Gelukkig waren er genoeg mensen die er op tijd tussen sprongen. Vandaar dat ze ook aardig geïrriteerd mijn kant opkeken toen ik ze filmde![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 16:49 schreef Bananenman het volgende:
Casual merk ja, dat Pringles ()!
[afbeelding]
quote:Bestormers ADO-honk veroordeeld tot celstraf
DEN HAAG (ANP) - De rechtbank in Den Haag heeft maandag twee supporters van Ajax veroordeeld tot gevangenisstraffen wegens betrokkenheid bij de bestorming van het supportershome van ADO Den Haag in februari.
De 24-jarige S. B. uit IJsselstein kreeg twaalf maanden celstraf, waarvan vier voorwaardelijk. D.K. uit Almere kreeg vijftien maanden opgelegd, waarvan vijf voorwaardelijk. Bovendien hebben de twee mannen een stadionverbod opgelegd gekregen.
De rechtbank sprak van een laffe daad omdat hij gepland was. Het Openbaar Ministerie (OM) had tegen beiden drie jaar cel, waarvan een half jaar voorwaardelijk, en een stadionverbod geëist. De rechtbank achtte niet bewezen dat de twee als lid van een criminele organisatie hun misdrijven gepleegd hebben. De zaak tegen een derde verdachte is uitgesteld omdat nog een aantal getuigen gehoord moest worden.
Bestorming ADO-honk
Twee dagen voor het competitieduel tussen ADO Den Haag en Ajax, op 10 februari bestormden zo'n zeventig Ajax-supporters het ADO-honk in het Haagse Zuiderpark. Ze hadden paraplu's, stokken, messen en molotovcocktails bij zich als wapentuig. In het supportershome waren ongeveer tien Haagse supporters aanwezig. Vrijwel allemaal raakten ze gewond, een jongen werd neergestoken.
De rechtbank in Den Haag veroordeelde in juli al vijftien aanhangers van de Amsterdamse club voor betrokkenheid bij de aanval op het honk, poging tot zware mishandeling en brandstichting. Zij kregen straffen variërend van een tot vier jaar opgelegd. De verdachten werden vrijgesproken van poging tot moord en poging tot doodslag en het vormen van een criminele organisatie. Het OM is tegen een aantal vonnissen in hoger beroep gegaan.
Ey, dat is in Amersfoort.quote:
Met welk programma kan je dit soort filmpjes bekijken?quote:Op maandag 18 september 2006 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die hebben ook moeten lopen toen een groep van jullie even kwam buurten na een C(?)Lpot toch?quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:59 schreef M0NTANA het volgende:
Overigens gebeurt er tegenwoordig niets meer op HC, paar jaar geleden was het iedere wedstrijd feest, met FCU'ers die stonden te wachten op terugreizende Ajax-supporters.
Klopt, supporters van onder de rivieren werden nogal eens aangevallen wanneer zij op HC overstapten, grote groep is toen voor de fun een keertje meegereisd en met resultaat. Tegenwoordig gebeurt er niet zoveel meer op HC, vorig seizoen hebben er wat jonge gasten tikken gehad en is er één op het spoor gegooid, maar het is niet meer zoals voorheen. Amersfoort-verhalen ken ik niet zoveel, weet dat er aardig wat van mijn volk zit, maar wie worden er dan aangepakt? FCU'ers? Of jouw volk?quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Die hebben ook moeten lopen toen een groep van jullie even kwam buurten na een C(?)Lpot toch?
Jouw volk flikt dat grapje nu nog weleens op Amersfoort...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |