Dat moet wel 30 jaartjes terug zijn dan..quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:43 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Anton Geesink? Maar dan een aantal jaartjes terug?
Bekende kop, maar ik kan m echt niet in t voetbal plaatsenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:42 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee ik zou even bij de sport blijven waar het al een aantal vragen over gaat als ik je was
scheids dus?quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Dat moet wel 30 jaartjes terug zijn dan..
kijk ook even naar zn shirtje. dat is zn werkkleding
ja hij verzuimde sparta een penalty te geven en gaf feyenoord een onterechte penalty.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:47 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bekende kop, maar ik kan m echt niet in t voetbal plaatsen
[..]
scheids dus?
ow, die kan ik nu pas lezenquote:Op dinsdag 12 september 2006 19:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja hij verzuimde sparta een penalty te geven en gaf feyenoord een onterechte penalty.
Ben Haverkort idd. Ik herkende hem gelijk in de AH, maar weet dan ook dat ie redelijk in de buurt woont.quote:Op dinsdag 12 september 2006 19:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ow, die kan ik nu pas lezen
was dat niet Haverkort? wedstrijden van zondag niet kunnen zien maar kan me herinneren dat Hugo Borst niet zo blij met m was![]()
Dat heb jij ff goed opgemerkt!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan komen we denk ik niet echt verder aangezien we volgens mij nog maar met zijn 2en zijn![]()
Dat heb jij ff fout opgemerkt!quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan komen we denk ik niet echt verder aangezien we volgens mij nog maar met zijn 2en zijn![]()
logo was niet nodigquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Sheep+1
Stel je dit keer wel een vraag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |