Heb geen grieks gehad dus maar een wildegok Zembla?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:24 schreef Supersheep het volgende:
jeej! 4 wist ik er zeker, de rest was een beetje op de gok
makkelijk vraagje dan maar:
Noem de een-na-laatste letter uit het Griekse alfabet
sorry voor de traagheid van een nieuwe vraag, maar ik zit momenteel zowel in dit topic, ben PSV aan t kijken en ook nog eens aan het koken
Aan Latijn zul je ook niet zoveel hebbenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb geen latijns gehad dus maar een wildegok Zembla?
Is het niet allemaal 1 pot nat danquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Aan Latijn zul je ook niet zoveel hebben![]()
klopt, staat voor kracht in ponden per vierkante inch: pound-force per square inchquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
PSI? Dat zie ik steeds op de bandenpomp staan....
kun je ajb het niet het antwoord quoten als iemand het goed heeft? wil de stand nog niet wetenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
Hoeveel staat FC Barcelona - Levski Sofia?
![]()
ik had Daf niet moeten willen helpen, dan was ik nog op tijd geweestquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
Damn, sorry Sheep!
hoe heet die pokkevogel?quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:47 schreef peaceman het volgende:
Noem 6 karakters uit de strip Snoopy...
Neleos!quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:55 schreef Neleos het volgende:
Maar d'r zit toch ook zo'n grietje in?
Heet die dan Mary?
Ha Lienelienquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:57 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neleos!![]()
Kan je ondertussen je eigen naam wel weer schrijven?![]()
Toch vind ik dat mijn handtekening niet kon ontbreken op die laarsquote:Op dinsdag 12 september 2006 22:03 schreef lienelien het volgende:
Páárs!!
Ja geen idee wat er staat...Nelze oid ja..
We're running out of time!quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:11 schreef Neleos het volgende:
Er zit vast wel een Jack in?
Ik las het vroeger wel eens in de krant, maar het kon me nooit echt boeien, daarom heb ik het niet onthouden denk ik.quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:13 schreef peaceman het volgende:
nope
en ik wilde eigenlijk meer vragen![]()
quote:Op dinsdag 12 september 2006 22:13 schreef Beschouw het volgende:
Er was ook nog een donker kereltje. Franky of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |