Volgens mij was het een automerk of zit ik fout?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
logo was niet nodig
Welk bedrijf is eigenaar van het sportmerk Reebok?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:50 schreef macondo het volgende:
Adidas?
heel klein beetje maarquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij was het een automerk of zit ik fout?
Toch wel een ander sportmerkquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
![]()
macondo +1
[..]
heel klein beetje maar![]()
oh dat ken ik wel jaquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat heb jij ff fout opgemerkt!![]()
Maersk?
Rosenberg bij ajax ofzo of kwam die uit een anders land daar in de buurt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:54 schreef macondo het volgende:
Jari Litmanen is de bekendste voetballer uit Finland die in Nederland gespeeld heeft. Noem nog drie Finnen die in de afgelopen jaren uitgekomen zijn in de Nederlandse Eredivisie.
Zweedquote:Op dinsdag 12 september 2006 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Rosenberg bij ajax ofzo of kwam die uit een anders land daar in de buurt?
Bij 5 of meer werd het een stuk lastiger...quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:57 schreef macondo het volgende:
Dat ging snel, had er achteraf beter gewoon eentje extra kunnen vragen.. gelukkig maar, ik ga weer studeren.
Ibrahimovic? verder ga ik niet gokkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:01 schreef peaceman het volgende:
Noem de Ajax-speler die de snelste rode kaart ooit haalde in een wedstrijd van Ajax.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:03 schreef Homdeck het volgende:
marcio santos
nog geen minuut. minder dan een halve geloof ikquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
![]()
Net ingevallen was ie... hoeveel minuten was het ook al weer? Weet jij het nog?
Homdeck +1
quote:Dieptepunt in de korte carriere van Santos bij Ajax was wel de rode kaart die hij in 1996 als invaller na amper 19 seconden in het veld te hebben gestaan van scheidsrechter Jol ontving na een overtreding op Luc Nilis
tsaar, klapsigaar, weduwenaar, schaar, paar, maar, daar, gevaar, klaar, haar, barbaarquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:12 schreef Homdeck het volgende:
Van het laatse gedeelte van De Dodenrit van Drs. P. (het gedeelte trojka hier trojka daar) is de eerste zin "Ja, je ziet er veel dit jaar". Noem 6 woorden rijmend op jaar die vervolgens genoemd worden aan het einde van een zin.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
tsaar, klapsigaar, weduwenaar, schaar, paar, maar, daar, gevaar, klaar, haar, barbaar
quote:Trojka hier, trojka daar)
Ja, je ziet er veel dit jaar
(Trojka hier, trojka daar)
Overal zit paardehaar
Steeds uit voorraad leverbaar
Zachtjes snort de samovaar
Met een Slavisch handgebaar
Doe het zelf met naald en schaar