denk ik ook, en het is nog maar dinsdagquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:58 schreef Morwen het volgende:
Mount Hilde gaat zo wel uitbarsten, denk ik
Dat vermoed ik wel ja en dat al na 1 dagquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:58 schreef Morwen het volgende:
Mount Hilde gaat zo wel uitbarsten, denk ik
En in slaap vallen van een pijnstiller? Mja, ik weet het niet hoorquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:58 schreef Vompie het volgende:
Dat gezeik van Hilde dat ze geen pijnstiller kan nemen, is alleen maar om BB te manipuleren, zodat zí'j wel naar bed mag!
Goed plan, valt ze dadelijk zeker in slaapquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:59 schreef arneaux het volgende:
Milicia biedt een wijntje aan.
Ja, dat klopt wel, zelfs op een paracetamolletje is het goed slapen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
En in slaap vallen van een pijnstiller? Mja, ik weet het niet hoor![]()
Maar ze hoeven toch niks te doen, is die onderwaterbuffel nou echt zo dom, die weet echt niet wat echt afzien isquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:59 schreef arneaux het volgende:
Hilde :"Misselijk van de pijn, bah."
Milicia :"Als het niet meer gaat moet je het niet meer doen."
Hilde :"Wat moet ik niet meer doen? Ik moet alles maar doen, ach."
Dát bedoel ik. Sjongejongejonge.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:01 schreef farceman het volgende:
opgeven? !!! ken genoeg mensen die al jarenlang met gemiddeld 5 of 6 uur slaap leven.
Wat een stelletje lapzwansen, verschrikkelijk gewoon
Mogen we hieruit concluderen dat Hilde liegt? Ze heeft een soort spierreuma he.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:03 schreef Vompie het volgende:
Ik heb zelf artritis, de meest pijnlijke soort reuma. Maar ik ben nog nooit naar bed gegaan door mijn pijnstillers. Die moet je namelijk slikken tijdens het eten en ik ben 'n echte nachtbraker!
En alcohol mag je al helemaal niet bij die medicijnen, (NSAID's).
leek er wel op, of hij heb de fruitmand van e10 leeggehaaldquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef arneaux het volgende:
Heb Jeroen nou een stijve lul?
Vast wel, alleen is ie te dom om het op te merken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef arneaux het volgende:
Heb Jeroen nou een stijve lul?
ze spoort echt niet, ik zit in me zwemshort hier en ik zweet me nog t lazuresquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:07 schreef arneaux het volgende:
Hoe ze nou dat vestje ook aantrekt. Alsof ze alle schuld van de wereld aantrekt.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vast wel, alleen is ie te dom om het op te merken.
Ze wil gewoon dat een ander medelijden met haar heeft en haar supper tof vinden dat zei "met pijn" de opdracht in haar ééntje nog zou kunnen doen als het moest.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Hilde loopt weer te zeiken.
Hilde: "Ik ga steeds door m'n pijngrens heen en dan krijg ik het 80000 keer terug"
Jammer dat zij gisteren niet moest opdonderen
Krijg je de zelfde soort medicijnen voor. Is het je dan niet opgevallen dat ze alleen last heeft als het goed uitkomt?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mogen we hieruit concluderen dat Hilde liegt? Ze heeft een soort spierreuma he.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:08 schreef Kinga het volgende:
Als Egbert zijn sleutel terug kan winnen, zitten ze dan op rantsoen?
t Schijnt nogal fris te zijn daar bij t zwembad en als ik t me goed herinner zijn ze daar dáárom zijn gaan zitten. Om nu dus te klagen over de kou is een beetje mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:08 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ze spoort echt niet, ik zit in me zwemshort hier en ik zweet me nog t lazures
Dat is wel heel kort door de bocht, reuma is iets totaal anders dan fibromyalgie (reuma van de weke delen = spieren). Reuma kun je aantonen in het bloed, omdat er sprake is van pijnlijke ontstekingen. Bij Fibromyalgie lijken de pijnklachten sterk op die van reuma, maar reuma is het niet. Het is dan ook niet aantoonbaar in het bloed, maar wordt gediagnosticeerd dmv tenderpoints. Helaas is het een ziektebeeld wat ook makkelijk te faken is, evenals rugklachten. Maar je moet wel erg voorzichtig zijn, om daar dan maar van uit te gaan (dat het fake is). Bovendien blijken veel fibromyalgie patiënten nog wel eens een foute diagnose te krijgen, en kan er een andere ziekte onder schuil gaan die vaak over het hoofd wordt gezien (maar wél aantoonbaar is).quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mogen we hieruit concluderen dat Hilde liegt? Ze heeft een soort spierreuma he.
Ik vind dat dit op de weblog gepost moet worden. Als het écht zo is dat Hilde erover liegt moet ze onmiddelijk het huis verlaten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Vompie het volgende:
[..]
Krijg je de zelfde soort medicijnen voor. Is het je dan niet opgevallen dat ze alleen last heeft als het goed uitkomt?
Als ze echt reuma had, kon ze niet zó staan swingen als van de week!
En al helemaal geen alcohol, want in combinatie met de medicijnen, krijg je ontzettende maagpijn en kun je zelfs 'n maagbloeding krijgen.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:10 schreef Morwen het volgende:
Jeroen snapt nog steeds niet dat als er 1 gaat slapen het voor iedereen geldt. Wat een dombo is het tochHij wilde een uur van zijn tijd opofferen voor Hilde.
Blijkbaar is er niets aantoonbaar bij Hilde. Wat die andere persoon met reuma aangeeft hier is natuurlijk ook waar. Als ze medicatie krijgt dan mag je daar dus absoluut geen alchohol mee mengen. Bovendien is het inderdaad ook nog eens zo dat ze er last van heeft zolang ze het zelf wil.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:10 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort door de bocht, reuma is iets totaal anders dan fibromyalgie (reuma van de weke delen = spieren). Reuma kun je aantonen in het bloed, omdat er sprake is van pijnlijke ontstekingen. Bij Fibromyalgie lijken de pijnklachten sterk op die van reuma, maar reuma is het niet. Het is dan ook niet aantoonbaar in het bloed, maar wordt gediagnosticeerd dmv tenderpoints. Helaas is het een ziektebeeld wat ook makkelijk te faken is, evenals rugklachten. Maar je moet wel erg voorzichtig zijn, om daar dan maar van uit te gaan (dat het fake is). Bovendien blijken veel fibromyalgie patiënten nog wel eens een foute diagnose te krijgen, en kan er een andere ziekte onder schuil gaan die vaak over het hoofd wordt gezien (maar wél aantoonbaar is).
precies, dus die weekopdracht is makkelijk te halenquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef bloodymary het volgende:
Volgens mij halen die mensen die hier 's nachts op dit forum zitten geen van allen vijf uur slaap per nacht............
Eitje voor een feestbeest/nachtbraker....quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
precies, dus die weekopdracht is makkelijk te halen
Degenen die zitten te zeuren moeten gewoon wat gaan doen, ga pootjebaden in het peuterbad of ga in bad. Maar doe wat, van dat geklaag wordt iedereen doodmoe. Afleiding maakt pijn minder.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:16 schreef farceman het volgende:
Ik snap er helemaal niks van...ze hebben een nachtje weinig geslapen en ze zitten nu al er doorheen?!! om 18.15 !!!
Heb echt al zo vaak in me leven nachten zonder slaap doorgehaald zonder problemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |