quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat tof, een naamtopic.
[afbeelding]
ik heb zo'n USB fan, besteld via T-mobile met die punten.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat tof, een naamtopic.
[afbeelding]
Dat lijkt me best wel vaag, doorposten na een slotjequote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
Ik had niet eens door dat ie dicht was.
En hop. Centrawl.
Het knopje wordt niet meer zwart, ik zie alleen een klein, vaag, weggestopt tagje "gesloten". En daar kijk je vrij makkelijk overheen. Ik zie het pas vaak als ik in MyAT kijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:07 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat lijkt me best wel vaag, doorposten na een slotje
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het knopje wordt niet meer zwart, ik zie alleen een klein, vaag, weggestopt tagje "gesloten". En daar kijk je vrij makkelijk overheen. Ik zie het pas vaak als ik in MyAT kijk.
Je kent in ieder geval je interpunctiequote:
Nee niet verklappen, want dan wil ik direct nog meerquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:19 schreef wonderer het volgende:
Joho. Zal ik eens tellen hoeveel woorden Arthur al heeft of zal ik jullie lekker in spanning houden?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Vertel vertel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou heb ik wel voornamelijk zitten knippen en plakken uit het vorige verhaal dat dus niet gaat werken, maar toch
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik had een productief avondje, ondanks (of dankzij?) het msn gesprek met roosjedoosje.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
Wat? Waar gaat het over?
je hebt echt hard gewerktquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had een productief avondje, ondanks (of dankzij?) het msn gesprek met roosjedoosje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |