Misschien dat daar het probleem ligt... er stond nl. geen showcase - in de TT stond sjoowkees.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:36 schreef lostminds het volgende:
misschien zijn froosje en ik iets serieuzer als het om fotografie gaat en verwachten we als er showcase staat, op z'n minst een post waaruit blijkt dat iemand z'n best er op heeft gedaan

Je bent in de war met DPZ, hier mag je je Kees zo noemen als je wilt, en maken we ons niet druk of dat terecht is en gaan we daar zeker niet over lopen miepen in de Feedback.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:43 schreef lostminds het volgende:
kan dit topic misschien naar testcase veranderd worden?
[Test-Sjoowkees] Bananen-Emo-Rollercoaster
ik dacht dat een showcase bedoeld was om alleen je beste werk in te tonen waar je ook echt je best voor hebt gedaan (waarbij dat laatste nog wel de belangrijkste factor is) waarna anderen er opbouwende kritiek op kunnen geven

[showoff-henk] kan ookquote:Op donderdag 23 november 2006 19:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Je bent in de war met DPZ, hier mag je je Kees zo noemen als je wilt, en maken we ons niet druk of dat terecht is en gaan we daar zeker niet over lopen miepen in de Feedback.Vind je de foto's niet mooi? Geef aan waarom niet. Vind je de reactie van de TS te flauw voor woorden? Sta er dan boven en negeer het topic. Ook al zegt TS zelf dat het geen serieuze reeks is, dan nog gaan we geen waarde-oordeel hangen aan de titel.
Dat LD in zijn ijver nog aan je bezwaar tegemoet komt ook, vind ik ook al niet fraai eerlijk gezegd.

Ik zou eerder [showoff-freud] verwachtenquote:

dan w8 ik met smart op de [showoff-shark.bait.kittengatecase]quote:Op donderdag 23 november 2006 23:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou eerder [showoff-freud] verwachten![]()

Tis een kwestie van copy pasten en dan is het duidelijkquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik ben niet van plan het extra te vermelden in de FAQ. Zie daar echt het nu niet van in.

Duidelijk, klein en van een FA.quote:Op maandag 27 november 2006 13:54 schreef NJ het volgende:
Dit is in de huidige policy de regel waar het om gaat.
Natuurlijk wordt FOK! geen eigenaar van de foto's en ligt het copyright nog steeds bij de fotograaf. De regel is alleen bedoeld om duidelijk te maken dat wij niet achter andere users aangaan die jouw foto eventueel in een ander topic gebruiken. Dat dát het 'risico' is van het posten van een foto op FOK!.

Als iedereen het weet is het toch goed en hoeft er toch ook bij het plaatsen van een foto dat er niet overdreven bijgezet te worden?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:06 schreef Mukie het volgende:
Spuit elfBin there, done that, bought the t-shirt.
Wettelijke dingen gelden altijd, dus waarom extra vermelden?
En anders verwijzen naar: Fotopolicy discussietopic of nog beter:
[..]
Duidelijk, klein en van een FA.
Maar iedereen in FOT (alsook US)weet dat nu wel inmiddels........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |