Ze hebben niet op je gewacht met openen:quote:Op woensdag 15 november 2006 13:15 schreef Phoenixx het volgende:
Ik heb al een beetje zitten broeden...
Laten we deze topic nog even op "oude voet" volmaken, dan zou ik graag deeltje 6 willen openen.
Nóg duidelijker zodat 'ie echt zeker te weten voor iedereen te begrijpen valt.
Behalve dan voor hen die het gewoon niet wíllen snappen
Wat hij zegt!!quote:Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef Vliegvrager het volgende:
Hoi Phoen. Weet je nog:
[..]
Ze hebben niet op je gewacht met openen:
Je mooiste foto (1 !!) van vandaag - Deel 6
maar daar kun je vast nog wel op ingrijpen.
Het ging er juist om dat niet iedereen daar zijn foto's maar dumpt, daarom is het commentaar geven ingevoerd.quote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Ymke het volgende:
Laat dat gezeur over het wel of niet geven van commentaar toch achterwege , je ziet toch dat dat niet werkt . Gewoon zet je mooiste foto neer en als je graag commentaar wilt vraag er dan om.
Het wel of niet commentaar geven is geen discussiepunt meer. Verder dat wat VV zegtquote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Ymke het volgende:
Laat dat gezeur over het wel of niet geven van commentaar toch achterwege , je ziet toch dat dat niet werkt . Gewoon zet je mooiste foto neer en als je graag commentaar wilt vraag er dan om.
Dan moeten we eens met andere maatregelen gaan komen hequote:Op zondag 19 november 2006 23:01 schreef Ymke het volgende:
In een topic als beoordeel mijn foto kreeg je vaak helemaal geen commentaarquote:Op maandag 20 november 2006 15:10 schreef Re het volgende:
maar er is dus geen ruimte meer voor een topic als "beoordeel hier mijn foto"
wat heb ik eraan als ik commentaar krijg van 1 persoon die eigenlijk per ongeluk na mij een foto plaatst?
Volgens mij bestaat dat topic nog gewoon, maar wordt er niet veel in gepost.quote:Op maandag 20 november 2006 15:10 schreef Re het volgende:
maar er is dus geen ruimte meer voor een topic als "beoordeel hier mijn foto"
wat heb ik eraan als ik commentaar krijg van 1 persoon die eigenlijk per ongeluk na mij een foto plaatst?
...gewoon nog een keer het wiel uit te vinden.quote:Op maandag 20 november 2006 15:28 schreef Phoenixx het volgende:
De Help me mijn foto verbeteren deel 4 serie is vorig jaar gestart omdat een TT als "beoordeel hier mijn foto" een te hoge verwachting van (semi) professionele foto's zou wekken. Probeer even in die reeks of je daar het soort reacties krijgt waarnaar je op zoek bent. En als dat nou echt niet lukt, dan proberen we toch weer eens iets anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wellicht iets van Fotografie-termen voor dummies ofzo?Als je niet lacht, ben je dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |