Meet Wokkiequote:Op woensdag 13 september 2006 20:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kunnen jij en ferdi niet eens wat doldwaze hamster avonturen tapen en online zetten?![]()
ben wel benieuwd naar wokkie en adje!![]()
is het dan goed of slecht bierquote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Frank zit doordeweeks ook aan het bier
dont blame him!
snelle film en korte belichting, krijg je datquote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wel een beetje veel "grain", die kleine puntjes
Hamsters, Cavia's, Konijnen, ik vind ze allemaal even nutteloosquote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Frank zit doordeweeks ook aan het bier
dont blame him!
ehm is media player kwaliteit op low kwaliteitquote:Op woensdag 13 september 2006 20:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wel een beetje veel "grain", die kleine puntjes
quote:Op woensdag 13 september 2006 20:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Meet Wokkie
Lolleromfg!! Hamster in de printer!
tijd van 5 dpi scanners is voorbij hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 20:40 schreef staticdata het volgende:
denk eerder de scanner
Toen wastie pas een paar weken oudquote:Op woensdag 13 september 2006 20:52 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
briljant topic!!
![]()
maar wat is dat beest klein!dach dattie veul groter zou zijn
zijn ze dan nog wel te houden? blijven wilde beesten hoor!quote:Op woensdag 13 september 2006 20:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Toen wastie pas een paar weken oudAdje is ongeveer 2x zo groot
Ach een getraind man houd deze beesten zo in de hand, in een ongetrainde hand echter kunnen ze flink bijtenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:01 schreef IJsmuts het volgende:
zijn ze dan nog wel te houden? blijven wilde beesten hoor!
Ik heb gisteren vernomen dat mijn gans overleden is ..quote:
Nee man! leuk zijn zequote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ZE ZOUDEN DIE TERINGTYFUS CLAYMORE'S ES MOETEN DONWGRADEN!![]()
tis gewoon nog steeds zo dat die krengen vanaf 10 meter in je face ontploffen![]()
printer/scanner in 1quote:Op woensdag 13 september 2006 20:40 schreef staticdata het volgende:
denk eerder de scanner
die van jou dan zeker?quote:Op woensdag 13 september 2006 21:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ach een getraind man houd deze beesten zo in de hand, in een ongetrainde hand echter kunnen ze flink bijten
is het niet waar.....JP
Nee serieus, beestje heeft het formaat van 3/4 van m'n hand in de lengte. Cm of 10/15 en is niet meer dan een ontzettend nieuwsgierig pluizeballetje. Niets mee aan de hand dus
ik heb het over die foto van postman hoor, niet over je hamster.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:13 schreef Sickert het volgende:
[..]
printer/scanner in 1
en hij zit in het printer gedeelte
dus niet te wijs![]()
Pinoquote:Op woensdag 13 september 2006 21:14 schreef Sickert het volgende:
die van jou dan zeker?
ik liet m alleen met mn kat (pino)
en nu ben ik Pino al een week kwijt![]()
Ze moeten die explosie in die raketwerpers douwen, als je iemand een meter naast zn schoenzolen raakt, leeft ie nog.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:02 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ZE ZOUDEN DIE TERINGTYFUS CLAYMORE'S ES MOETEN DONWGRADEN!![]()
tis gewoon nog steeds zo dat die krengen vanaf 10 meter in je face ontploffen![]()
praat me er niet over en ga es aan je deadlines werkenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef BattleLies het volgende:
Hee muts! Thuis? of weer onbeloond aan het ouwehoeren met je vriendin??
sjit kerel, die naam wou ik ookquote:Op woensdag 13 september 2006 21:38 schreef JumperJack het volgende:
die hamster is helemaal te gek![]()
![]()
en by the way... in battlefield 2142 zal ik JumperJack_nl gaan hetendeze naam vergrendeld op de website.
Ik heb geen zin om te werken .. hang een beetje achter de pc .. beetje msnnen enz .. moet jij ook es doen ipv voor je werk lezenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
praat me er niet over en ga es aan je deadlines werkenik zit nu wat voor mn werk door te lezen, zij zit een boek te lezen, op de achtergrond staat NL2 op.....
![]()
maar ik klaag niet hoor, heb vanmiddag nog ff rondje BF2 gedaan, infan only, had gewoon 109 revives!!![]()
van 109 revives zou ik een screenie willen zien, was dat een potje wat 3 uur duurde ofzo.quote:Op woensdag 13 september 2006 21:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
praat me er niet over en ga es aan je deadlines werkenik zit nu wat voor mn werk door te lezen, zij zit een boek te lezen, op de achtergrond staat NL2 op.....
![]()
maar ik klaag niet hoor, heb vanmiddag nog ff rondje BF2 gedaan, infan only, had gewoon 109 revives!!![]()
beetje druk maken om een spel wat je noggeens weet of je het gaat kopenquote:Op woensdag 13 september 2006 21:38 schreef JumperJack het volgende:
die hamster is helemaal te gek![]()
![]()
en by the way... in battlefield 2142 zal ik JumperJack_nl gaan hetendeze naam vergrendeld op de website. dan heb ik niet zoals met BF2 het probleem dat alle mogelijke combi's met JumperJack bezet zijn...
![]()
oeh en krijg dan ook een 'veteraan' sign achter mijn naam in BF2142![]()
oeh dan heb jij toch ff pechquote:Op woensdag 13 september 2006 21:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sjit kerel, die naam wou ik ook![]()
reageer dan ook ins een een quote slet!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:16 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik heb het over die foto van postman hoor, niet over je hamster.
en printer en scanner in 1 ismoet je goede printer kopen
![]()
dus lezen![]()
Ik heb Ijsmuts geregistreerdquote:Op woensdag 13 september 2006 21:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
sjit kerel, die naam wou ik ook![]()
hm vind trackmania toch een hogere verslavingsfactor hebben dan bf2quote:Op woensdag 13 september 2006 21:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb Ijsmuts geregistreerd
vond ik wel een leuke naam
niet dat ik 2142 ga spelen voorlopig want ik ben nog niet lang uitgekeken op bf2 + Poe2
ja dat zou je wel eens willen zien he?!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
van 109 revives zou ik een screenie willen zien, was dat een potje wat 3 uur duurde ofzo.
Wie gaat er mee? Bitches!!quote:Regroup 16 Inschrijvingen van start
Vanavond om 20:00 uur precies gaan de inschrijvingen voor Regroup 16 van start!
Het evenement zal plaatsvinden op 15, 16 & 17 December 2006 in de Evenementenhal Rijswijk te Rijswijk en zal plaats bieden voor 750 deelnemers. Wees er dus op tijd bij!
Regroup 16 wordt weer een evenement zoals je alleen van Regroup kunt verwachten:
Een goed georganiseerd evenement
Uitstekende, sfeervol aangeklede lokatie
Voldoende en soepel verlopende competities met mooie prijzen
Een uitgebreide Chill-out area
24/7 catering en goed en uitgebreid eten in het restaurant
Een aparte, ruime slaapzaal
Een hoop extra's!
Al met al, een echt Regroup evenement dat je NIET MAG MISSEN!
Wacht dus niet en schrijf je vanavond gelijk in op www.regroup.nl!
NERD ga es aan je werk vrouw! ik kom niet meer op msn, ben geen BreEzAhDuDEquote:Op woensdag 13 september 2006 22:06 schreef BattleLies het volgende:
MUTS! kom es online homo! laat die werkletters toch man!
![]()
ik heb wokkie geregistreerdquote:Op woensdag 13 september 2006 21:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb Ijsmuts geregistreerd
vond ik wel een leuke naam
niet dat ik 2142 ga spelen voorlopig want ik ben nog niet lang uitgekeken op bf2 + Poe2
NEEEE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 september 2006 21:12 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ik heb gisteren vernomen dat mijn gans overleden is ..![]()
kost dat? mag er bier meegenomen worden? > dan kom ik ook welquote:Op woensdag 13 september 2006 22:32 schreef Sickert het volgende:
Spammerdespam
[..]
Wie gaat er mee? Bitches!!
Is gewoon of een hackje of een foutje aan de kant van EA, je ziet dat hij op 30 juli ofzo ineens een hele bende punten erbij heeft gekregen.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef JumperJack het volgende:
wow. moet je deze stats eens bekijken... deze gast heeft nog geen 38 uur gespeeld en hij heeft al ruim 20000 punten...![]()
vooral op 3 augustus heeftie flink gescoordquote:Op woensdag 13 september 2006 22:33 schreef JumperJack het volgende:
wow. moet je deze stats eens bekijken... deze gast heeft nog geen 38 uur gespeeld en hij heeft al ruim 20000 punten...![]()
40 euro en je moet je bier daar kopen.quote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kost dat? mag er bier meegenomen worden? > dan kom ik ook wel![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef Sickert het volgende:
wtf zit dus een beetje op die site van regroup te kijken en wat denk je! zie ik zo mezelf
[afbeelding]
schattige rooie sokjes heb je aan kef!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef Sickert het volgende:
wtf zit dus een beetje op die site van regroup te kijken en wat denk je! zie ik zo mezelf
[afbeelding]
staat op de sitequote:Op woensdag 13 september 2006 22:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
kost dat? mag er bier meegenomen worden? > dan kom ik ook wel![]()
je mag ze hebben en die griet erbijquote:Op woensdag 13 september 2006 22:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
schattige rooie sokjes heb je aan kef!![]()
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
NERD ga es aan je werk vrouw! ik kom niet meer op msn, ben geen BreEzAhDuDE![]()
morgen ben ik er weer voor je schatje![]()
Wie van ons heeft toen eigenlijk gewonnenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:38 schreef Sickert het volgende:
[afbeelding]
Volgens de video ik... alleen jij gaat dan klagen en brabbelt iets in dronkenmans taalquote:Op woensdag 13 september 2006 22:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Wie van ons heeft toen eigenlijk gewonnen
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 13 september 2006 22:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Volgens de video ik... alleen jij gaat dan klagen en brabbelt iets in dronkenmans taal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |