Ach iedreen smokkelt wel eens om teksten passend te maken, -1 tot -3 spatiering ziet niemand maar kan net een hoerenjong oplossen!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:13 schreef BattleLies het volgende:
Ik heb een LT gepakt , bold gemaakt en het aanta; % strech verminderd .. lijkt tie toch heel erg op univers
Psies!!quote:Op woensdag 13 september 2006 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ach iedreen smokkelt wel eens om teksten passend te maken, -1 tot -3 spatiering ziet niemand maar kan net een hoerenjong oplossen!
neejquote:Op woensdag 13 september 2006 12:47 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mocht je van je vrouwtje niet op msn gisterenavond???????
Ik lig helemaal dubbelquote:Op woensdag 13 september 2006 13:23 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
neej, onder de noemer quality time moest ik gezellig eten en praten enzo. en als er als dank na afloop nou geneucked zou worden....
![]()
je ronde van gisteren goedgemaakt?quote:Op woensdag 13 september 2006 14:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Lang leve infantry mode
44 revives![]()
![]()
medichoerquote:Op woensdag 13 september 2006 14:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[afbeelding]
Lang leve infantry mode
44 revives![]()
![]()
what's my age againquote:Op woensdag 13 september 2006 15:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
All the.... Small things....
Hehe ja, nouja het was op Karkand en als US zijnde hadden we alle vlaggen behalve Gate House.. dus ja... alle snipers lagen achter die trein en maar revivenquote:Op woensdag 13 september 2006 15:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
je ronde van gisteren goedgemaakt?
het zou bijna op statspadden kunnen lijken.
zo hoort hetquote:Op woensdag 13 september 2006 15:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe ja, nouja het was op Karkand en als US zijnde hadden we alle vlaggen behalve Gate House.. dus ja... alle snipers lagen achter die trein en maar reviven![]()
ik weet t alquote:Op woensdag 13 september 2006 16:13 schreef egg-bird het volgende:
hey wat is statspadding ook alweer?![]()
zal wel meevallen. dan zouden ze ook tanks moeten downgraden. op jalalabad kan je met 3 tanks vlaggen overnemen.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef domolanglekker het volgende:
hmm medic hoertjes worden t helemaal met die infantry only meukVolgende patch worden de medics gedowngraded omdat de noobs de medic rush zat worden
(medic rush= een vlag aanvallen met een grote groep medics.. gaat 9 van de 10 keer goed .. de vijand kan dan meestal niet snel genoeg iedereen neerschieten)
ZE ZOUDEN DIE TERINGTYFUS CLAYMORE'S ES MOETEN DONWGRADEN!quote:Op woensdag 13 september 2006 16:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
zal wel meevallen. dan zouden ze ook tanks moeten downgraden. op jalalabad kan je met 3 tanks vlaggen overnemen.
dat is dan beetje hetzelfde.
ben van begin af aan al medic geweest en dat veranderd nu ook nietmaar zo gaat infantry only eenmaal.
ZE ZOUDEN DIE KUT CAPS ES MOETEN DOWNGRADEN!!quote:Op woensdag 13 september 2006 17:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je caps hangt..
Heb ze net allemaal opgehaald en ik kan niet zeggen dat ik er tevreden over ben. Ik heb 1 rolletje daar laten ontwikkelen en daar zitten mijn beste foto's op, jammer alleen dat die niet digitaal zijn.quote:
moeten toch een voorbeeld hebben van hoe het er aan toe gaat met de meets?quote:Op woensdag 13 september 2006 07:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
2 minuten karten en daana sta ik er 2 minuten vol opNee bedankt he
wat houdt die #188581 en die #188425 in?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:10 schreef Sickert het volgende:
@ Ferdi
# 188581 Hamsteren!!!
@ Jeepee
# 188425![]()
eindelijk weer eens een super bike game
Ftd newsreader nummersquote:Op woensdag 13 september 2006 18:17 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
wat houdt die #188581 en die #188425 in?
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06373/Canada.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Andere komen later wel een keer.
Dubbel ligtquote:Op woensdag 13 september 2006 13:23 schreef IJsmuts het volgende:
neej, onder de noemer quality time moest ik gezellig eten en praten enzo. en als er als dank na afloop nou geneucked zou worden....
![]()
Super. Morgen proberenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
FIFA 2007 Demo is uit! Download hier (Usenet) of hier!
quote:
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dubbel ligt
[..]
Super. Morgen proberenKan je ook multiplayeren ?
[..]De hamster is zoek, echt zoek nu
quote:
nananananananana na na naaaquote:Op woensdag 13 september 2006 18:26 schreef Veerie het volgende:
[..]
![]()
All the, small things
True care, truth brings
I'll take, one lift
Your ride, best trip
Say it ain't so, I will not go, turn the lights off, carry me home
Keep your head still I'll be your thrill, the night will go on, my little
redmill
![]()
Was het maar zo makkelijkquote:Op woensdag 13 september 2006 18:25 schreef Sickert het volgende:
zoeken !! whehe heb je m zelf laten lopen of is ie weer ontsnapt?
als je m weer terug vindf koop dan een glazen bak kost maar iets van 20 euro bij een tuincentrum ofzo (die ik ook heb) maak ik wel een deksel voor je
quote:Op woensdag 13 september 2006 18:30 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijkHad m laten lopen maar de bitch had toch nog een gaatje gevonden, zat ie onder de keukenkastje. Ik die plank weg halen, zit er een gat naar een soort van kruipruimte alleen dan heel ondiep en die loopt minimaal onder dit huis door en met veel pech onder het gehele blok
was toch een hamsterquote:Op woensdag 13 september 2006 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Cavia's brengen alleen maar gezeik is wel weer bewezen
Geen MP in de Demo Ferdi...
och lief gansje, niet zo sad he?! fuck de fotoboer, je hebt een supermooie vakantie gehad, schrap je nieuwe sig en morgen weer lekker werken!!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[[url=http://xs106.xs.to/xs106/06373/Canada.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Andere komen later wel een keer.
ooh wat een schatje ben je ook!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Heb in het gat het stro uit z'n hok gelegd samen met wat stro uit z'n plashoekje en wat eten en een trappetje omhoog. Kom maar Adje
kunnen jij en ferdi niet eens wat doldwaze hamster avonturen tapen en online zetten?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:35 schreef Sickert het volgende:
[..]veel eten strooien in je keuken mischien dat dat helpt?
zo heb ik wokkie ooit uit de printer gekregen
wel een beetje veel "grain", die kleine puntjesquote:Op woensdag 13 september 2006 20:29 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
och lief gansje, niet zo sad he?! fuck de fotoboer, je hebt een supermooie vakantie gehad, schrap je nieuwe sig en morgen weer lekker werken!!en daarbij kan je weer lekker spammen!
![]()
GO!GO!
GO!
en de foto is wel erg mooi hoor, supervette natuur hoor!!
(alleen niet zoveel bob ross kijken voor je op vakantie gaat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |