Ja maar dat pas allemaal nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Topictitel moet Sopranos zijn lijkt me
Wat de VARA nu weer uitzend is toch het begin van seizoen 4, dus je kan de draad weer oppakkenquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:05 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik heb tot ergens midden seizoen 4 gekeken, krijg er weer zin in eigenlijk. Ze stoppen ermee toch, na dit seizoen?
Ik kijk nooit op tv, is irritant om steeds te moeten wachten om een nieuwe aflevering te kijken. ik kijk er liever 4 achter elkaar ofzoquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:38 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Wat de VARA nu weer uitzend is toch het begin van seizoen 4, dus je kan de draad weer oppakken![]()
Ik ook, ik heb ze ge-dvd-ed van TV (seizoen 4 dan), maar kijk nooit meer dan 3, omdat ik het zo'n sterke serie vind en het is zonde om het er te snel door heen te jagen imoquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op tv, is irritant om steeds te moeten wachten om een nieuwe aflevering te kijken. ik kijk er liever 4 achter elkaar ofzo
Zou zeer prettig zijn met de feestdagen in het vooruitzichtquote:Op woensdag 13 september 2006 15:16 schreef dvdfreak het volgende:
NewsFlash!!!NewsFlash!!!NewsFlash!!!
Seizoen 6 van The Sopranos wordt onder voorbehoud eind november in NL gereleased
![]()
![]()
updatequote:Op woensdag 13 september 2006 15:16 schreef dvdfreak het volgende:
NewsFlash!!!NewsFlash!!!NewsFlash!!!
Seizoen 6 van The Sopranos wordt onder voorbehoud eind november in NL gereleased
![]()
![]()
das een mooi kerstcadeautje!! heb hem al liggen op dvd en moe tnog 3 afleveringen zien. kan dus nog wel ff wachten met het orgineel kopenquote:Op vrijdag 15 september 2006 12:48 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
update
TV series - November 2006
The Sopranos seizoen 6a (release 29 november)
ooooh!!!quote:Op zondag 17 september 2006 23:50 schreef dvdfreak het volgende:
Vanavond de Ginny Sack had a 90-pound mole removed from her ass graphij blijft leuk
The Sopranos
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 23:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
ooooh!!!![]()
![]()
De grap die onderhand het hele seizoen bleef doordenderen!
![]()
In welke aflevering telefoneert Ralphie ook alweer naar Paulie's moeder?!? Die was ook hilarisch!![]()
Hij had r gauw overtuigdquote:Christopher: (about "Danielle") What would I want with that skank when I've got you?
Adriana: You were saying she had a nice ass.
Christopher: I was trying to say something positive cause she's your friend.
kende `m nog nietquote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FmX-SSJO-ug
Misschien allang bekend, maar hij is wel goed
(MadTV Sopranos spoof)
Gawagoel!quote:Op maandag 18 september 2006 23:21 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FmX-SSJO-ug
Misschien allang bekend, maar hij is wel goed
(MadTV Sopranos spoof)
"Vertel Bert! Vertel!!!!! Desnoods leggen we geld bij!"quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:17 schreef =HellFire= het volgende:
Khoorde goed Sopranos dvdprijs-nieuws trouwens.
Vertel eens dan, want ik moet de eerste 5 seizoenen nog steeds opnieuw kopen. (nog bedankt inbrekerquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:17 schreef =HellFire= het volgende:
Khoorde goed Sopranos dvdprijs-nieuws trouwens.
quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:04 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Vertel Bert! Vertel!!!!! Desnoods leggen we geld bij!"
Nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt het niet van mij, anders weet ik je te vinden.
LOL, die ging speciaal voor de Sopranos? Inbreker met smaak.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vertel eens dan, want ik moet de eerste 5 seizoenen nog steeds opnieuw kopen. (nog bedankt inbreker)
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]Wanneer is dat? Ik zie niks op hun siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt het niet van mij, anders weet ik je te vinden.
quote:Op woensdag 20 september 2006 16:13 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Ik zie niks op hun site
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alleen DVDs waren weg, waaronder al mijn Soprano's sets.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
LOL, die ging speciaal voor de Sopranos? Inbreker met smaak.
Sorry ik mag eik niet lachen daarom.
Hahaha... Sopranos verdient het om GEKEKEN te worden. Maar goed.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:32 schreef dvdfreak het volgende:
nee ik heb seizoen 1-5 boxsets al maar ik wil ze nog een keer hebben en dan in seal laten .Stel dat er iets gebeurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |