Ik had mijn quote geëdit, freule.quote:
Ja. Maar dat hebben bassen en violen ook. Eigenlijk ben je nu dus nog niets geholpen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Cello, is dat zo'n ding met een krul op het end?
Ik negeer jouw post gewoon hoor, brrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:03 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Nee. Het bier is dan nog niet gedronken.
Ik ken dit overigens alleen van TV hè... National Geographic channel
Het zou wel eens leuk zijn als je weer een keertje naar A. kwamquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
Ik kom weleens in U, Ripley, heb je daar iets aan dan?
Ja, nu is alles wegquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:06 schreef Silouan het volgende:
[..]
Ik had mijn quote geëdit, freule.
Waarde heer, ik heb u gemist.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:07 schreef Silouan het volgende:
Hey, nog een schone freule in het topic. Joechei.
Bassen zijn jongetjes en violen hebben blauwe blaadjes.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:07 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ja. Maar dat hebben bassen en violen ook. Eigenlijk ben je nu dus nog niets geholpen.
Alles is weg. Straks ook mijn kans om bier te kopen.quote:
Briefjequote:Op dinsdag 12 september 2006 18:08 schreef Silouan het volgende:
[..]
Alles is weg. Straks ook mijn kans om bier te kopen.
Ja, ik was absent, redenen en het hoe-en-waarom zijn datgene dat het daardoor maakte.quote:
Zo kun je het ook onthouden natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bassen zijn jongetjes en violen hebben blauwe blaadjes.
Nog 2 uur.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:08 schreef Silouan het volgende:
[..]
Alles is weg. Straks ook mijn kans om bier te kopen.
Diefstal.quote:
Waar bevindt u zich thans?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Silouan het volgende:
[..]
Ja, ik was absent, redenen en het hoe-en-waarom zijn datgene dat het daardoor maakte.
Oh, NL, thans. Ik heb wel een opdracht gekregen en moet daarvoor vanaf November drie maanden in Tokyo zitten, en misschien nog een maand Beijing. Zin in, van welzeker van wel ja.quote:
En nog een zwoel weertje voor een gezonde struin naar het dichtstbijzijnde bierleveranciersetablissement.quote:
Dat klinkt uitermate puikend, neemt u wat thee voor me mee?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:11 schreef Silouan het volgende:
[..]
Oh, NL, thans. Ik heb wel een opdracht gekregen en moet daarvoor vanaf November drie maanden in Tokyo zitten, en misschien nog een maand Beijing. Zin in, van welzeker van wel ja.
Als u wenst. Moet u me dan even een email sturen, mij geheugen is gelijk een beschoten zeef met de beste bedoelingen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klinkt uitermate puikend, neemt u wat thee voor me mee?
Zo zal het geschieden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef Silouan het volgende:
[..]
Als u wenst. Moet u me dan even een email sturen, mij geheugen is gelijk een beschoten zeef met de beste bedoelingen.
Nee echtquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:18 schreef Renesite het volgende:
He jàmmer zeg.
Zo blijkens zal het geweest worden te zijn bestaan.quote:
Nooit van gehoord. Maar ik vermoed dat ik het binnen luttele momenten te weten kom.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef Silouan het volgende:
Hey, hey, hey. Kent men hier de beste man Wong Kar-Wai?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Silouan het volgende:
[..]
Ja, ik was absent, redenen en het hoe-en-waarom zijn datgene dat het daardoor maakte.
Ik meld me aan bij FRACquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:43 schreef jogy het volgende:
Wanneer ga je, waar ga je heen wat ga je doen en vergeet je ons niet?
kijk je wel uit dat je niet ontvoerd wordt door één of andere spookgroep want de overheid zal niet nog een keer geld betalen om je vrij te krijgen, dat heeft Artsen zonder grenzen onderhand verprutst hè.
Bier.
Recyclen is okéquote:Op woensdag 5 september 2007 09:29 schreef Misstique het volgende:
Mooie kick.
Wat is nou een getal?!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:32 schreef Mayfair het volgende:
Verdomme, 2006.! Ik ben er ingeluisd!
Grutjes!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:32 schreef Mayfair het volgende:
Verdomme, 2006.! Ik ben er ingeluisd!
Een getal is de aanduiding van een hoeveelheid. Oorspronkelijk was het begrip getal synoniem voor aantal, dus voor de getallen een, twee, drie, enz., maar het heeft een ruimere betekenis gekregen, zodat ook gebroken, negatieve en zelfs complexe getallen als getal aangemerkt worden.quote:
Naar Bogota?!quote:
Waarheen leidt de weg ditmaal, als ik zo vrij mag zijn?quote:
Vast iets als een weide met huppelende en nakende deernes.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waarheen leidt de weg ditmaal, als ik zo vrij mag zijn?
Mag ik mee?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:40 schreef Mayfair het volgende:
Ik ga naar de balie en zeg; "Hey meisje, schoon meisje. Hey meisje, heb je misschien nog een gaatje vrij? In het vliegtuig dus? Heb je nog een plekje voor me, meisje? Doe mij eens een last-minute naar een willekeurige bestemming, meisje. Doe eens, toe maar. Typ maar, lief meisje. Typ maar met je lange smalle vingers. Zoek maar eens voor mij, lief meisje. Zoek maar."
Volmondig: neen aan het schone baliemeisje!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef yvonne het volgende:
Nou, en daar sta je dan in Salou...
Salou is best cool!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef yvonne het volgende:
Nou, en daar sta je dan in Salou...
HEY! Flikker op uit mijn topic, man.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:42 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Salou is best cool!
Het enige wat er mis mee is, is dat ik er nog niet ben geweest![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef Mayfair het volgende:
[..]
INSO!!OI!IO*#@R(@OOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
Meneer.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:41 schreef Mayfair het volgende:
Mijn hart maakte zojuist een sprongetje.
FLICKR ZELF OP!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:43 schreef Mayfair het volgende:
[..]
HEY! Flikker op uit mijn topic, man..
!.
Ik had jouw redder kunnen wezen, o uwe gruwelijkheid, maar je wou me het huisje niet verhuren! Ik had me totaal aan je over kunnen geven, we hadden de sneeuw kunnen laten smelten met onze lichaamssappen als we buiten in de ijzige wind de liefde zouden bedrijven op een stuk boomschors. Maar neen. Helaas.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[..]
Meneer.. Mijn hart draaide even om haar as.
.
Ik mis je, ik heb je nodig, je moet me redden. Ik zit in een kantoortuin () en verlang zo naar jou, naar ultieme vrijheid en ultieme wreedheid. Red me engel, red me.
Ging dat niet over die vrouw in de jungle? (dat nieuwsbericht van gister)quote:Op woensdag 5 september 2007 09:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Fuerzas Armadas Revolucionarias de Colombia
FARC dus.
Hoe wreed om dat tegen mij te gebruiken! Huisje is in paupere staat, het kan niet verhuurd worden. Maar we hebben een opknapper gevonden en zodra huisje opgeknapt is, gaan we er wel samen heen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:47 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Ik had jouw redder kunnen wezen, o uwe gruwelijkheid, maar je wou me het huisje niet verhuren! Ik had me totaal aan je over kunnen geven, we hadden de sneeuw kunnen laten smelten met onze lichaamssappen als we buiten in de ijzige wind de liefde zouden bedrijven op een stuk boomschors. Maar neen. Helaas.
Lief.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoe wreed om dat tegen mij te gebruiken! Huisje is in paupere staat, het kan niet verhuurd worden. Maar we hebben een opknapper gevonden en zodra huisje opgeknapt is, gaan we er wel samen heen..
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:50 schreef Mayfair het volgende:
[..]
Lief.. Verhuur je het dan heus aan mij? Ik heb nog steeds een stel strijkkwartetten die afgeschreven moeten worden.
Tel tot 10 en vraag je dit af:quote:Op woensdag 5 september 2007 09:52 schreef Mayfair het volgende:
[..]
OPKANKEREN VADISGE SCHUINSMARCHEERDER
Zou je mij willen Pmen? Ik wil graag weten wat ik fout heb gedaan hier.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:58 schreef remlof het volgende:
Opzouten KM. Laat BS, hij gaat spoedig toch weer weg immers.
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Fuerzas Armadas Revolucionarias de Colombia
FARC dus.
Ik heb vorige week besloten om maar een keer (na vijf jaar HBO) m'n propedeuse te halen.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:34 schreef Blight het volgende:
Hee NJ. Tijd niet gezien.
Tjah, school gaat natuurlijk voor Fok! héquote:Op woensdag 5 september 2007 10:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb vorige week besloten om maar een keer (na vijf jaar HBO) m'n propedeuse te halen..
Daar moest dus even hard voor geleerd worden waardoor voor de schermen posten er niet echt van kwam.
Ah, ja. Een leven dus. Dat is een tijdrovend iets, zo'n leven.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb vorige week besloten om maar een keer (na vijf jaar HBO) m'n propedeuse te halen..
Daar moest dus even hard voor geleerd worden waardoor voor de schermen posten er niet echt van kwam.
Hoho, zover wil ik ook weer niet gaan.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:38 schreef Blight het volgende:
[..]
Ah, ja. Een leven dus. Dat is een tijdrovend iets, zo'n leven.
Wehehehehehehee.e.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld BS, maar uiteindelijk moest ook ik er voor gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |