Ja, ik heb geen telefoon, en iemand emailen of je nou wel of geen afspraak hebt, op het moment dat die afspraak eigenlijk wel of niet plaats zal vinden is ook zo raar. Toch?quote:
Briefje op de deur,quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:57 schreef Silouan het volgende:
En het punt is, ik wil naar de winkel om bier te halen, maar ik weet dus niet of die afspraak dan voor een dichte deur komt te staan.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Briefje op de deur,
* ben bier halen*
Ja, dan kan ik wel meteen ophangen: *lieve dief, breek alstublieft in*.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Briefje op de deur,
* ben bier halen*
Zit je in U of in O?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:58 schreef Silouan het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik wel meteen ophangen: *lieve dief, breek alstublieft in*.
Ik ben nu gelijk nieuwsgierig of dat Utrecht is. En wat O. is.quote:
Nee. Het bier is dan nog niet gedronken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat ken ik alleen maar van ná het overgeven. Die Afrikaantjes recyclen dus ook?
* Lieve cello-speelster* danquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef Silouan het volgende:
Whehehehe. "Schatje".
Ja.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:02 schreef Ripley het volgende:
nl
[..]
Ik ben nu gelijk nieuwsgierig of dat Utrecht is.
Aan die info heb je helemaal niets.quote:En wat O. is.
Inderdaad.quote:Terwijl ik niks aan die info heb
Die heb ik al in geen drie jaar meer gezien.quote:
Tik dan wat snellerquote:
Cello, is dat zo'n ding met een krul op het end?quote:
Ja, of je edit je bericht gewoon.quote:
Ik bespeel geen varkens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Cello, is dat zo'n ding met een krul op het end?
Quote het dan nietquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:05 schreef Silouan het volgende:
[..]
Ja, of je edit je bericht gewoon.
Dat betekent niet dat ik varkens bespeel, trouwens.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:05 schreef Silouan het volgende:
Trouwens, ik ben onder een kloon. Wat lul ik nou.
Ik had mijn quote geëdit, freule.quote:
Ja. Maar dat hebben bassen en violen ook. Eigenlijk ben je nu dus nog niets geholpen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Cello, is dat zo'n ding met een krul op het end?
Ik negeer jouw post gewoon hoor, brrrrrrrrrrr.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:03 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Nee. Het bier is dan nog niet gedronken.
Ik ken dit overigens alleen van TV hè... National Geographic channel
Het zou wel eens leuk zijn als je weer een keertje naar A. kwamquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:05 schreef yvonne het volgende:
Ik kom weleens in U, Ripley, heb je daar iets aan dan?
Ja, nu is alles wegquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:06 schreef Silouan het volgende:
[..]
Ik had mijn quote geëdit, freule.
Waarde heer, ik heb u gemist.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:07 schreef Silouan het volgende:
Hey, nog een schone freule in het topic. Joechei.
Bassen zijn jongetjes en violen hebben blauwe blaadjes.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:07 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ja. Maar dat hebben bassen en violen ook. Eigenlijk ben je nu dus nog niets geholpen.
Alles is weg. Straks ook mijn kans om bier te kopen.quote:
Briefjequote:Op dinsdag 12 september 2006 18:08 schreef Silouan het volgende:
[..]
Alles is weg. Straks ook mijn kans om bier te kopen.
Ja, ik was absent, redenen en het hoe-en-waarom zijn datgene dat het daardoor maakte.quote:
Zo kun je het ook onthouden natuurlijk...quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bassen zijn jongetjes en violen hebben blauwe blaadjes.
Nog 2 uur.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:08 schreef Silouan het volgende:
[..]
Alles is weg. Straks ook mijn kans om bier te kopen.
Diefstal.quote:
Waar bevindt u zich thans?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Silouan het volgende:
[..]
Ja, ik was absent, redenen en het hoe-en-waarom zijn datgene dat het daardoor maakte.
Oh, NL, thans. Ik heb wel een opdracht gekregen en moet daarvoor vanaf November drie maanden in Tokyo zitten, en misschien nog een maand Beijing. Zin in, van welzeker van wel ja.quote:
En nog een zwoel weertje voor een gezonde struin naar het dichtstbijzijnde bierleveranciersetablissement.quote:
Dat klinkt uitermate puikend, neemt u wat thee voor me mee?quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:11 schreef Silouan het volgende:
[..]
Oh, NL, thans. Ik heb wel een opdracht gekregen en moet daarvoor vanaf November drie maanden in Tokyo zitten, en misschien nog een maand Beijing. Zin in, van welzeker van wel ja.
Als u wenst. Moet u me dan even een email sturen, mij geheugen is gelijk een beschoten zeef met de beste bedoelingen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klinkt uitermate puikend, neemt u wat thee voor me mee?
Zo zal het geschieden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef Silouan het volgende:
[..]
Als u wenst. Moet u me dan even een email sturen, mij geheugen is gelijk een beschoten zeef met de beste bedoelingen.
Nee echtquote:Op dinsdag 12 september 2006 18:18 schreef Renesite het volgende:
He jàmmer zeg.
Zo blijkens zal het geweest worden te zijn bestaan.quote:
Nooit van gehoord. Maar ik vermoed dat ik het binnen luttele momenten te weten kom.quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:14 schreef Silouan het volgende:
Hey, hey, hey. Kent men hier de beste man Wong Kar-Wai?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 18:09 schreef Silouan het volgende:
[..]
Ja, ik was absent, redenen en het hoe-en-waarom zijn datgene dat het daardoor maakte.
Ik meld me aan bij FRACquote:Op dinsdag 12 september 2006 12:43 schreef jogy het volgende:
Wanneer ga je, waar ga je heen wat ga je doen en vergeet je ons niet?
kijk je wel uit dat je niet ontvoerd wordt door één of andere spookgroep want de overheid zal niet nog een keer geld betalen om je vrij te krijgen, dat heeft Artsen zonder grenzen onderhand verprutst hè.
Bier.
Recyclen is okéquote:Op woensdag 5 september 2007 09:29 schreef Misstique het volgende:
Mooie kick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |