Eej, blauwe! Waar bemoei jij je mee?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:01 schreef jogy het volgende:
Oy, lief doen, of elkaar negeren. Stelletje kinderen.
Kijk eens in de index? Jij bent hier gewoon eenquote:Op woensdag 5 september 2007 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eej, blauwe! Waar bemoei jij je mee?![]()
Waarlijk hoop ik dat je ergens in je humane zuiverheid een schaduw kunt schenken van je vergevingsgezindheid, je hebt gelijk, het spijt me.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Kijk eens in de index? Jij bent hier gewoon eenusertje
hoor. Dus rustig jij.
Nu voel ik me weer schuldig.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarlijk hoop ik dat je ergens in je humane zuiverheid een schaduw kunt schenken van je vergevingsgezindheid, je hebt gelijk, het spijt me.
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:06 schreef jogy het volgende:
Maar BS, je beseft je toch wel dat de langste reizen die je binnenkort zal ondernemen ongeveer tot België zullen gaan hè? Op de fiets.
We waren toch aan het dollen? toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, zal niet meer reageren in dit topic, dag.
DOE DAN!quote:Op woensdag 5 september 2007 12:10 schreef Insomaniac het volgende:
JOOG IK MOET JE WAT VERTELLEN!
Niet te vertrouwen, die Mohammedanen, joog.quote:Op woensdag 5 september 2007 12:12 schreef jogy het volgende:
[..]
We waren toch aan het dollen? toch?
Moet ik je komen pijpen ofzo?quote:Op woensdag 5 september 2007 12:20 schreef Insomaniac het volgende:
Verdulle BS, mijn penis geeft kopjes tegen mijn bureaublad.
Wel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |