abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41761042
quote:
Op woensdag 13 september 2006 02:21 schreef tong80 het volgende:
Is het echt een vrouwelijke scheids ?

Dat verklaart ook waarom ze niet gemolesteerd werd... een kerel had allang klappen gehad.
  woensdag 13 september 2006 @ 14:28:23 #52
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41770003
Ben ik nu trouwens de enige die ziet dat de ballenjongen hier eigenlijk totaal geen rol in speelt ?

Er zit namelijk een gat in dat net !

Mogelijkheid 1 : De geschoten bal gaat binnen, en via dat gat in het net terug buiten de goal. De ballenjongen en de scheids hebben dit gezien en keuren de goal toe. (daarom gooit de ballenjongen die bal in de goal, daar hoort hij ,want hij zat binnen) Je ziet dat de scheids naar het net toeloopt en op het gat wijst. Nadien zie je nog een ballenjongen en een reservespeler aan dat gat in het net komen.
Meteen na het schot zag je ook al een speler van de scorende ploeg met zijn arm in de hoogte en een andere meteen naar de scheids lopen

Mogelijkheid 2: De bal ging naast, maar de 2 spelers en de ballenjongen hebben de scheids door dat gat dat effectief in het net blijkt te zitten kunnen "bedriegen"

Er is hier nooit een goal van de ballenjongen die goedgekeurd wordt ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_41770331
pi_41771405
Ik vraag me af wat die ballenjongen daar zelf van vindt.
P.S. Ben ik de enige die ziek slechte geluidskwaliteit hoort?
"As je geen goeie aanvallers hep, kejje eigenlijk niet verdedigend spelen." - Watson Waterstone
Al meer dan een jaar uit: The Fat Man's Diary! Te bestellen op http://www.thefatmen.nl
  woensdag 13 september 2006 @ 16:05:11 #55
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41772654
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ben ik nu trouwens de enige die ziet dat de ballenjongen hier eigenlijk totaal geen rol in speelt ?

Mogelijkheid 1 : De geschoten bal gaat binnen, en via dat gat in het net terug buiten de goal. De ballenjongen en de scheids hebben dit gezien en keuren de goal toe. (daarom gooit de ballenjongen die bal in de goal, daar hoort hij ,want hij zat binnen) Je ziet dat de scheids naar het net toeloopt en op het gat wijst. Nadien zie je nog een ballenjongen en een reservespeler aan dat gat in het net komen.
Meteen na het schot zag je ook al een speler van de scorende ploeg met zijn arm in de hoogte en een andere meteen naar de scheids lopen
[afbeelding]

Mogelijkheid 2: De bal ging naast, maar de 2 spelers en de ballenjongen hebben de scheids door dat gat dat effectief in het net blijkt te zitten kunnen "bedriegen"

Viel mij ook op!

Zou ook niet anders kunnen, die scheids is geen debiel.
pi_41775954
Hehe, anticlimax.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 13 september 2006 @ 17:57:00 #57
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_41776152
Ik vraag me dan af waarom de spelers dan pas in actie komen (hetzij juichen, hetzij protesteren) pas nadat de ballenjongen de bal in het doel schoot En dat is toch een behoorlijk aantal seconden NA het schot op het doel!
pi_41776243
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:05 schreef pfaf het volgende:

[..]

Viel mij ook op!

Zou ook niet anders kunnen, die scheids is geen debiel.
Komkommertopic dus
  Trouwste user 2022 donderdag 14 september 2006 @ 03:17:53 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_41791115
Zag net de beelden bij de NOS.Het ging gewoon om het gat in het net waaruit de scheids dacht dat de bal doorheen was gegaan bij een schot.

Slotje.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41792441
quote:
Op woensdag 13 september 2006 14:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[afbeelding]

Ik zie 't nu ook.
Snapte al niet waarom het filmpje op zo'n stukje haperde, maar dat is dus 't stukje waar je ziet dat de bal door 't net gaat.
  donderdag 14 september 2006 @ 08:47:45 #61
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_41792593
Jup, misterie opgelost...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 14 september 2006 @ 13:24:19 #62
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_41799594
Ik vraag mij eigenlijk af waarom niemand in de pers dit gewoon ziet. Ik heb die beelden nu al op verschillende zenders ook zien voorbijkomen met het "komische" verhaal van de ballenjongen die zou scoren ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_41799768
dit is toch duidelijk Mij viel het meteen op... je ziet dat het een goal is... de bal door het net gaat en de ballenjongen hem weer ff in het goal leg, omdat die daar hoort...

enige wat ik niet snap, de spelers zien toch ook dat die bal door 't net gaat en dus eigenlijk zat... maarja.... terecht goal dus gewoon
Haleloeja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')