BInnenkort Inleiding Recht 1 zeker?!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
tnxNaja ik heb me net kunnen motiveren om te gaan leren dus ben weer weg
En ik maar denken dat ik weinig gedaan hadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb alleen O&O, en m'n leeswerk is ongeveer gevorderd tot pagina 10 v/d 900, en voor a.s. vrijdag heb ik waarschijnlijk geen tijd... maw: dat wordt lachen
Ben wel blij dat ik die PO's van statistiek niet hoef te maken, heb ik vorig jaar al gedaan...
En diagnostiek wordt nog lachen. Vorig jaar amper gevolgd, nu weer, hoe moet ik dat ooit gaan halen....
Waar was je uitgeweest?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
@Mikkie: Ja, ik heb me goed vermaakt gisterWas al veel te lang niet meer op stap geweest in Nijmegen. Heb het niet laat gemaakt, want moest vroeg op en zometeen weer werken
F in Leiden bij R
![]()
Dat weet ik ook wel hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:15 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Waar was je uitgeweest?
En dat is niet iets nieuws hoor![]()
En YashaaaaWelkom
Nee, Geneeskunde. Maar ik ben wel gepainted jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe je BMW?
Heb je dan van de week ook mogen bodypainten?
Je had ook ondergekliederd willen worden door 2 jongens?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had ook geneeskunde moeten gaan doen
Misschien melden zich wel vrijwilligers bij je naar aanleiding van die post...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had meer het idee om al die vrouwen onder te kliederen.
"Zal ik bij jou dan het hart tekenen?"
Dan zou ik eerder voor de longen gaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had meer het idee om al die vrouwen onder te kliederen.
"Zal ik bij jou dan het hart tekenen?"
De tepels is zeker te makkelijk he?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:20 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor de longen gaan
Ah ok bedankt!quote:Op zondag 12 november 2006 16:12 schreef Mikkie het volgende:
Die fietsenhandel vlak bij het station, Henk Geurts ofzo geloof ik, daar hoor ik nog wel eens mensen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |